**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

Greddy Mulla on kierto aina heitellyt ja paljon, mutta joka kerta kuitenkin päälle 30 päivän... Kivahan se olis jos olis ja jäisi lyhyemmälle kierrolle, mutta epäilen. Aina saa päätä vaivata koko asialla :/
 
Haalea plussa tänä aamuna. pitänee testata myöhemmin uudestaan ja kuvaa oon yrittänyt saada tähän koneelle mut ei millää meinaa saada mut koitan onnistua jotenki. Olo on vieläki sekava etten tiedä miten pitäis olla. Neuvola aika on varattu 7.9 et sillo ois rv 9.

 
Tein aamulla testin ja haamua pukkaa! :eek: :D Parin päivän päästä katsotaan voimistuuko viiva vai mitä tapahtuu. Melkoinen ylläri tämä haamu on. Oviksen on siis täytynyt tapahtua tosi myöhään, kenties silloin kun mulla mielestäni oli menkkakipuiluja. Mutta katsotaan katsotaan! :)
 
Arskan äippä Onnea!! :flower: :heart:

Donu Voi että!!! Jännää!!! *salaa onnittelen* ;) :heart:

KS09 Eli samojen kiertojuttujen kanssa painitaan..
Eipä ole täti tullut.. Eihän tänään alkanutkaan vasta kuin kp40 :ashamed:
 
:wave: hei minäkin heiluttelen täällä...

Voi luoja tätä oloa, hirmuinen vauva kuume, ja esikoinen täytti viikko sitten 2kk. :D
järki sanoo että ihan vielä ei ole hyvä tehdä toista, mutta tunteet on kummallinen kapistus sitä vain toivoo saavansa masun takaisin ilman pahoinvointia ja väsymystä.

Miehen kanssa puhuttiin "kakkosesta" ja tultiin tulokseen että aletaan "yrittelemään" vasta kun "ykkönen" on vuoden tai ainakin lähempänä sitä.

Silti sydän kyyneleitä vuodattaen hain tänään jälkiehkäsy pillerin apteeksta, kun "vahinko" sattui eilen... ja fiksuna sitten katsoin kalenteria... että jos kuukautiset olisi säännölliset, niin sehän olisi ovulaation hetki.
 
Moikka kaikille. Ajattelin tulla ilmotelemaan että ultrassa käyty ja kaikki oli hyvin :) Olen niin helpottunut, niin joo viikkoja mulla on nyt 12+2. Onnea kaikille plussannaille ja isot halit kaikille kenellä on tullut täti kyläilemään.
 
Täti tuli eilen kyläilemään... Ainakin kierto lyheni normaaliksi, mikä on hyvä asia :)
Mulle vois päivittää kp2/26-30, kun en usko kierron enään venyvän noin pitkäksi mitä edellinen oli.
En ole aikoihin kirjotellu, kun on olut kaikenlaista kiirusta mutta lukemassa olen silloin tällöin käynyt. Ihanan paljon on plussia tullut, isot onnittelut teille kaikille :flower:
Eiköhän me muutkin perässä tulla =)

Plussa tuulia kaikille toivotellen
nessu
 
Onnea plussanneille!!! :flower:
Ja pahoittelut uudesta yk:sta jiinas ja nessu :hug:

Täällä ovistestiplussan mukaan dpo 9-10. Tädille on "peti valmiina" odottamassa, ilmeisesti varoitteli tulostaan kun aamulla pyyhkiessä oli pieni vaaleanpunainen tuhru.
Nyt päivän aikana on ajoittain jomotellut menkkakipumaisesti että tädin petiin asettumista odotellen täällä... :(
Aika lyhyeksi jää ilmeisesti loppukierto oviksen jälkeen jos nyt jo on päättymässä?
Eiköhän ne hanat tästä vielä kunnolla aukea :headwall:
Täytynee kohta ottaa yhteyttä lääkäriin kun alkaa jo olla vuosi yritystä takana. :eek:
 
Peti on yhä tyhjänä.
Hassua, mutta eiköhän se sieltä saavu. Odottaa tietysti että kyllästyn odotteluun ja poistan pedin, niin salakavalasti sujahtaa housuihin kun sitä vähiten odottaa! :LOL:

Mittasin lämmön ja se on vähän koholla, 37.2, että ehkä ei ihan vielä ole aika sittenkään.
Toisaalta flunssa voisi olla tuloillaan koska kurkku tuntuu vähän aralta.
 
Arska äippä, onnittelut ihan selvästä plussasta! :)

Kiitos Greddy, ei tarvinnut kovin kärsivällinen olla.. tänään kp 1, yk 10.
Mitäs sanotte tästä lyhyestä luteaalivaiheesta, ovisplussa tässä kierrossa kp 18 eli ovis ilmeisessi kp 19-20 (kp 19 oli ovistesti jo nega) ja kierron pitoos siis vain 29.
Aika naftiksi jää, eikös? :/
Olen tätä lyhyyttä epäillyt jo aiemmissa kierroissa mutta nyt sain vähän paremmin "todisteita" kun onnistuin sen ovisplussan saamaan. Ovisoireet ovat aikaisemmin kyllä puoltaneet tätä teoriaa. Taidan varata yksityisen lääkäriajan tämän kierron puoliväliin...
 
Pöh, nyt näyttää ovistestit lähes negaa, eli haalemapaa kuin aikasemmin... Tarkottaakohan nyt sitten ,että ovis oli ja meni ja sen missasin, vai mitä ihmettä ne haamuilee? :/ Kiertokin olis vain jotain 22 jos näin on ollut...
 
Liittyisin seuraanne jos vaan sopisi :D

Eli tampereen seudulta 28 vuotias, reilun 2 vuotiaan jätkän äippä. Poika saatu alkuun aikoinaan 5 vuoden odottelun jälkeen teroilla ja clomeilla lapsettomuuspolilla. :)
Nyt sitten ensimmäistä kiertoa mennään ilman ehkäisyä. Eli tilanne tämä:
11/28-32 ja yk 1 :D Tuntuupa hienolta saada aikaan sanottua se ääneen. Toinen saa tulla jos on tullakseen ;)

varasin itselleni heti gyneltä ajan, jos saisin terot ja clomit heti käyttöön. Käynti päivä olisi heti kp 18. Aikaisempien tutkimusten jälkeen tiedossa että en ovuloi. Muniksia kasvaa mut ei irtoa ilman apuja. Kierrot myös mitä sattuu ilman hormoonikuureja.. aina ollut :( noh, se minusta. Odotukset korkealla mutta realistiset et saattaa hetki kestää mut mahdotonta ei ole :LOL: niin ja edellisellä kerralla 3 vuotta sitten kun yritettiin niin tikutin yhden ainoan kerran oviksen testiin ja siitä tärppäs...
 
Minäkin voisin liittyä seuraanne!

Olen 27-vuotias äippä pohjoisesta. Meillä on 07/08 syntynyt tyttö ja nyt toinen haaveissa. Pillereiden syömistä olisi pitänyt tänään jatkaa, mutta päätimmekin miehen kanssa jättää ne kokonaan pois =) Eli nyt olisi menossa kp 6/28 yk 1. Saapa nähdä kuinka kierto menee sekaisin kun pillerit jäivät pois.

Mietityttääkö teillä muilla tuo sikainfluenssa? Itse olen hoitoalalla töissä ja joudun jatkossa varmaankin olemaan paljon tekemisissä sikainfluenssaa sairastavien kanssa. En kuitenkaan haluaisi siirtää yrittämistä taudin pelossa.

Plussatuulia kaikille!
 
Arskan äippä lähdetään yhdessä odotuspuolelle, täällä haamusta on tullut ihan rehti plussa!!!!! :heart: Herralle kiitos!!! :D

Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon! Ja tervetuloa uusille! Odotuspuolella tavataan! ;)
 

Yhteistyössä