**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

Moikka!

Olen ollut tästä ketjusta pois, mutta kai sentään velvollisuuteni on ilmoittaa KAKSI VIIVAA testissä =) =)

Vaikea uskoa todeksi, vielä niin alussa kaikki, mitä jos menee kesken jne...

Mutta pullat on uunissa, kai se vaan on uskominen :LOL:
 
pitihän se testi tehdä. Ja se hemmetin Nega sielt tuli. Mutta missä ne kuukautiset viipyy, jos ne nyt sit ees tulis niin voisin alkaa sen oviksen laskemisen, mutta kun ei niin ei. Menee nyt totaalisesti hermot. Olen sen testin tekemisen jälkeen niin kiukkuinen, tekis mieli itkeä. Mutta eipä se kai auta yhtään.
 
Onnea Tandem plussasta.

Tänne ei mitään raportoitavan arvoista. Peittoja heiluteltu ahkerasti kp15 asti. Täytyy vain toivoa että se ovis osu sille ajalle. Mä olen tossa miettiny että kun mulla aina kaikki nipistykset ja jomotukset tuntuu vain oikealla puolella että onkohan toi vasen jotenki tukossa tms. Onko muilla kokemuksia vain toispuoleisista nipistelyistä?

 
hmph, josko se sitten plussais tässä kuussa, usko on vaan pohjalla, loppuisi vaan nyt nämä typerät menkat kunnolla, jotta pääsis ovista odottamaan, ja sitten se piinaava loppukierto... Ja pettymys :ashamed:
Noh, josko sitä tänä synttäripäivänä sais ajatukset edes hetkeks muualle ja mielen pirteäks, kun kaupunkiinkin ollaan menossa. Hirvittää jo valmiiks loppu kuukaus oviksen jälkeen :/

Mutta kovasti onnea kaikille plussanneille :flower: Kyllä me muut tulemme vielä perässä =)
 
täällä ilmoitellaan taas....eli raskaana ollaan ja menkat ovat jääneet siis tulematta.
Viimeksi kun jutskailin niin haamuja oli kolmisen kappaletta , mutta nyt on kyllä maha jo niin killillään turvotuksesta sekä rinnat myös, joten epäilystä ei enää ole, joten nyt vaan kun pikkukaonen pysyisi matkassa, onko muilla plussanneilla jo näillä viikoilla turvotusta mahassa, näyttää että ollaan jo kolmannella kuulla täällä...IHANAA. tsemppiä kaikille ja onnea plussanneille :heart: =)
 
Onnea Tandem ja Huisi :heart: :flower:

Mulla kp 36 tänään. Nyt on tissit kipuilevat. Sitä ei ole tapahtunut sitten raskausajan.. Ei niin paljon kipeät kuin oli esikoista odottaessa, jolloin oli talvi (mun päättelyllä silloin oli tosi kipeet tissit kylmän takia). Mua palelee nyt, vaikka on lämmin. :/ No, nyt tietenkin mun mielikuvitus laukkaa jo vaikka missä huhtikuussa..

Tsemppiä ja plussatuulia! :heart:
 
Onnea plussanneille.

Mulla meinas hatusta tänään savu nousta,mummuni soitti kuulemma ihan varsin vaan..siis juttu meni näin: olen nyt kutonut 2 vauvansukat sille ja sille. Miten on joko sitä teillä on toinen tulossa et voisin kutoa sukat,kun jäi kerä vauvanlankaa jäljelle!!!!! Tsiisus,on tässä 14 kuukautta yritetty tuloksetta niin otti hiukan päästä.Hänkin kyllä tietää et toinen saa tulla,jos on tullakseen. Sot vielä kysy et onko joskus toinen tulossa,siihen jälleen kerran vastasin et eipä se ole meistä kiinni! MUR!
 
Paljon onnea kaikille plussanneille! :flower:

Lumikuningatar: Mulla tuntuu ovis kanssa aina vain oikealla puolella. Luin jostain, et joillain se vaan menee niin.. On vähän harvinaisempaa mut pitäis olla ihan normaalia.

Ja sitten ois menossa kp 29/30-32. Menkkamaista jomotusta ollut jo useampana päivänä. HIEMAN herkkä olen tässä lähiaikoina ollut mutta voi tosiaan johtua siitä, kun jänskättää onko tärpänny vai ei. Niin ja liukkaampaa on tuolla alakerrassa ollut.. Me ollaan nimittäin liukkaria tarvittu pääsääntösesti joka kerta pojan syntymän jälkeen ja sitä ennen ei tarvinnut ku riitti omastakin takaa.. Edellisestäkin ne oireet tosiaan alko vasta vk5 -->.

Huomenna "pitäis" tota alkoa vähän nautiskella niin on kyllä pakko eka testata elleivät ole sitä ennen ehtineet alkaa.
 
Onnittelut plussanneille! :heart:

t 77 :hug: Kyllä se vaan on niin ärsyttävää kun lähimmät sukulaisetkin kyselee koska ja joko ja eikö teille vieläkään ole toista tulossa.....

ON: kp 45/36-41 :eek: Siis uusi henk.koht. ennätys tässä mielessä on nyt sitten tehty. Toissapäivänä testin tein ja negaa se näytti. Olen nyt ollut viikon verran joka päivä varma, että tänään ne alkaa, mutta ei niin ei. Eipä ole pitkä matka tuohon kp50, joten saas nähdä pääsenkö seuraavaan tasakymppiin asti tässä kierrossa!
 
Nega paukahti ruutuun.. Tein clearbluen testin eikä edes minkäänlaista haamua ilmaantunut ruutuun vaikka kuinka käänsin ja väänsin. :LOL: Kp tänään 30/30-32 eli kaitpa ne menkat sunnuntaina ilmaantuu. Pientä itseni kiusaamista ja toiveiden elättelyä harrastan, että jos nyt menkkojen pitäis tulla vasta kp32 ja tein testin jo nyt enkä tehnyt aamupissasta niin JOS sitä hormoonia vaan oli liian vähän ja olen kumminkin raskaana, koska testin ohjeissa sanottiin, että jos testaa ennen menkkojen alkamis päivää niin pitäis aamupissasta tehä.. joopa, joo..
Aika neutraalit fiilarit on vielä negan suhteen, ajattelin, että pettymys olisi pahempi jo heti alussa.. No ehtiihän tässä vielä kiukutella. Aion illalla lähteä kyllä ihan hyvällä omalla tunnolla viihteelle, kun poikakin kerran on yökylässä mummolassa ja miehen kanssa samaan aikaan päästään menemään! Plussa tuulia kaikille.
 
Lisää plussia tähän ketjuun. Viime lauantaina sain haalean plussan (kp 31/28-30) ja eilen (kp 36/28-30) selkeä plussa liuskatestissä. Ei ihan kontrolliviivan vahvuinen, mutta ei paljon muutakaan. Olen ihan onnesta ymmyrkäisenä! Toivottavasti pikkuruinen kanssamatkustaja jaksaa pysytellä kyydissä koko matkan. Nyt siis viikkoja 5+1. Oireina vain alavatsan turvotus ja arat nännit.
 
täällä ei vielä mitään oireita. Joten saa nähä yllättääkö täti. Mutta n. puolen tunnin päästä lähdemme hakemaan koiranpentua uuteen kotiin :heart: Ihanaa ku viikko ohi. vielä pitää kärsiä loput kolme viikkoa. EN jaksa. mut onneksi pitkä vapaa eli ens tiistaina aamuksi töihin.

Onnitteluita plussanneille! Mä haluaisin jo tietää et miten kävi tämän kierron suhteen et päättyykö vai? jos täti tullee ni tutkimuksiin ensviikolla soitettava aikaa.

Oikein aurinkoista viikonloppua kaikille! Ainaki täällä hirveet helteet koko viikon ollu ja luvattu vielä koko viikonlopuksi.
 
Menkat eivät ole vielä alkaneet mutta huomennahan niiden vasta pitäisikin... Ärsyttävä olotila, kun mielessään koko ajan jossittelee, että jos kumminkin olisi raskaana negasta huolimatta.. Eipä tänne sen ihmeempää.. :D
 
ei ole tätiä vieläkään saapunut.. joten katotaan muutaman päivän ajan et mitä tapahtuu et tuleeko jos ei niin se on kai testin paikka. mutta lähden nukkumaan ja huomenna yrittäis ajatuksia muualle saada että eikä vaivais päätä tällä asialla. Mä oletin ja melkein olin varma et täti tulee tänään mut ei ole tapahtunut mitään. Joten jännitystä sit nämä seuraavat päivät.

Plussatuulia kaikille!
 
Nyt on ihan outoa... On ollut päivän verran ihan ovismaisia kipuja alavatsalla. Testasin sitten tikulla, ja näytti ihan haaleaa viivaa, eli ei ovista VIELÄ. Mutta jos se siitä alkaa vahvistumaan, on kirto mulla ihan pielessä...
 
Eipä vieläkään ole täti saapunut, huomenna kait testattava jos ei ole alkanut. sais selvyyden sitten.Huomenna nautittava aurinkoisesta säästä ku loppuviikoks vesisadetta :/ no viilenee vähäks aikaa ilma.
Onhan tuo koiranpentu ihana vauva :heart: Mut jos nyt painuis suihkuun ja sähköpostia pitäis laittaa vielä ja rupiais lukemaan kirjaa nii sit kuluis tääki ilta nopeammin :)
 
Donu mä tein viime kierros enkat.. Saa nähdä tuleeko tässä kierrossa uusi ennätys. Olis kyllä kiva tietää, mistä tälläset megakierrot johtuu. :headwall:

manteli76 Onnittelut sinulle :heart: :flower:

Arska äippää onnittelen nelijalkaisesta vauvasta :heart:

KS09 Minkä pituinen sun kierto yleensä on?

Mulla ei ihmeellisyyksiä.. ei tissitkään ole kipeät enää olleet.

Tsemppiä seuraavaan viikkoon! =)
 

Yhteistyössä