**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

Täällä odotellaan tätiä kylään, mahaa on kivunnut eilisestä asti siihen malliin :( Aamulla malttamattomana testasin yhden negan. Kyllähän minä sen arvasinkin, ovista kun ei ilmeisesti ollut tässä kierrossa, ainakaan en huomannut. Nyt kun menkkojen pitäisi alkaa niin on alkanut ilmestymään ovislimoja?!? Kroppa ilmeisesti hieman sekaisin pilleireiden lopetuksesta. Josko kesävauva sitten seuraavassa kierrossa...

Pahoitteluni [/b]Annmari-76 :hug:

Onnea plussanneille :flower:
 
Menkkojen pitäis alkaa viikon tai kahden päästä.. Ovis tuntemukset olivat jo aikoja sitten mutta sitten niitä oli eilenkin.. Jos tästä ei tärppää niin tilaan netistä ovistestejä ni tietää ainakin vähän milloinka tapahtuu.. Tällä hetkellä ei minkäänlaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan. En tiedä edes voisiko tässä vaiheessa olla. Säännölliset menkat kyllä helpottais oireidenkin keksimistä! :LOL:

Tervetuloa uusille!

Annmarille en tiedä oikein mitä sanoa... :hug:
 
Annmari-76 :hug: muuta en osaa sanoa...

Tämä tyttö putos... Aamulla tehty testi oli niin puhdas nega, ettei selvämpää ole... Tuntemuksia on ,mutta mistä lie sitten hypännyt... Kummastuttaa eniten mahan kipuilu, joka on samanlaista kun esikkoa odottaessa alkuraskaudesta, mistä kummasta se nyt sitten on voinut iskeä?!
Eli nyt vaan ne menkat vielä uupuu, pitäis alkaa viim. maanantaina...

On NIIN kova vauva kuume ja kierrot ihan tolkuttoman pitkiä, eli yrityskertoja harvoin =( Seuraavaa jännäystä vois odottaa aikasintaan lokakuun puoleen väliin :( Noh, kohtahan sitä on jo tätä kakkostakin puol vuotta yritetty, josko joku sitten ottais johonkin tutkimuksiin, tai sais edes jonkin sortin lääkistystä testattavaks.
Mitä ne olikaan nuo lääkkeet, joita popsitaan limakalvon parantamiseen ym...? Ei ihan nimi nyt hyppää mieleen.
 
KS09:lle :hug: .
turhauttavaa tosiaan noi pitkät kierrot kun tuntuu välillä että pitkänkierron ajalla olisi normaalikierrolla kaksi yrityskertaa... ymmärsikö kukaan mitä ajan takaa ... :ashamed:
Itselläni 4 clomipäivä menossa ja mietityttää että onko muilla ollut clomeista mitään oireita kun mulla ei mitään tuntemuksia :eek:. en yhtään muista miten edellisessä oli... Oon jo ihan varma et mitään ei ole lähtenyt kasvuun... Noh se selviää viikon päästä. Onneks on kädet täynnä puuhaa et päivät menee huipakkaa vauhtia... Ja lauantaina pääsen istumaan iltaa hyvien ystävien seuraan :), sitä on kyll odotettukin ja tulee tarpeeseen. :wave:
 
MÄ en oo vieläkään kerenny lukeen kirjoituksianne. Ajatukset on ollu liikaa kaikessa tapahtuneessa. Se lähete oli eilen ip tullut sit Kättärille, ja soitin tovi sitten sinne, että onko käsitelty. Eli oli aikakin jo mulle varattu, on vasta ensi viikon tiistaina. Kyl mä vähän kyselin että miks noin myöhään, mutta kuulemma käytäntö tollanen, ei voi mitään! Tuulimunaa epäilevät, että ei ois niin akuuttia. Ja ny itsekin tota mietin että parempi ois jos se tulis tässä ennen tuota lääkäriaikaa itsekseen ulos. Nyt on tullu hieman ruskeeta vuotoa.
 
Jospa miekin tänne jotain jo uskaltaisin kirjoittaa, kun olen käynyt kurkkimassa jo jonkin aikaa...

Pääsisikö tänne mukaan kirjoitteleman? Meillä on esikois-tyttö syntynyt 05/09 ja seuraavasta kovasti haaveillaan pienellä ikäerolla. Kierrosta en voi mitään sanoa, kun täti punainen ei ole vielä paikalle kurvannut synnytyksen jälkeen. Imetystä olen vähentänyt, joten jospa se sieltä tännekin löytäisi... Ei kyllä välttämättä olisi edes tarvis, seuraava on tervetullut milloin vaan :heart:
 
Tänään tein TODELLA haalena roskis haamuplussan. Eli ei uskalla kyllä YHTÄÄN iloita vielä. Aamulla huomasin käyttäneeni yhden 25mlu testin, vaikka piti olla 10mlu (siis eilen) niinpä testasin uudestaan tänään. n. 15min kuluttua tikkuun ilmestyi haaleaakin haaleampi haamu (tarkastus aika max 10 min) ja sitten reilun 20 minuutin päästä se oli hävinnyt. Mutta sellainen viiva oli, jotta kyllä sen melkein haamuksi voisi tulkita...
En tiedä mitä tästä ajattelisin. Hyvin epätodennäköistä, jotta tuo oikea plussahaamu olisi ollut, ja en haluaisi siitä innostua, mutta olo on kuitenkin epävarma...
Sitten mummini laittoi viestiä, jotta isäni setä oli kuollut eilen =(
Olo on kyllä ihan sekaisin =((
 
Täällä alkoi eilen menkat heti melkein kun olin negan testannut :D kierto oli vissiin jotain 35 päivää tän ekan pillerittömän kierron aikana.. no toivottavasti ensi kierto olis vähän lyhkäsempi :) nyt siit kp2 ja yk2.. edelleen mennään niin, että tulee, jos on tullakseen :) saa nähdä, millon tärppää.. ei mikään kiire sinällään ku esikoinenkin on vasta 1v2kk.. :D
 
Tän päivän kuulumiset... Tein taas testin ja taisi siihen haalea viivan paikka tulla, muttei mitään sen enemäpää =( Mieskään ei nähnyt mitään...
Ja kun menkat pitäis alkaa kolmen päivän päästä, luulisi noiden todella herkkien testien jo näyttävän edes jotakin. Mutta ei niin ei.. Minkäs teet.
Tuli vielä flunssa tähän päälle :snotty: ja vauvauinti taitaa lauantaina jäädä minulta väliin. sitten menkkojoen pitäis oviksen perusteella alkaa maanantaina tai viimostaan tiistaina, joten niitä odotellassa.
Ei ole hyvä olo nyt :'(
 
Eikös se kuitenkin kannattais testata vasta sitten, kun on menkat oikeasti myöhässä.. ainakin minä ajattelen niin.. jos joka kierrossa vaan aina testaa ennen menkkoja niin johan siinä ressi jo tulee.. mut se onkin vaan minun mielipide :) testis ainakin näyttäis aina oikein.
 
Anzzu1984 Jep jep, niinhän se olis varsinkin ton mielenterveyden kannalta hyvä, mutta minkäs teet kun on niin malttamaton ja tarvikkeet on annettu :D
Ostin tänään vielä Rfsu:n herkän testin ja siihen ilmetyi viivan paikka, TAAS. Kyllä me sekoan, ennen kuin ne menkat alkavat!!!
 
KS09 Toivottavasti se haalea plussa voimistuu lähipäinä jo vahvaksi!! :heart: Mä kans oon samanlainen,heti pari päivää ennen menkkojen alkua hankin jo testejä valmiiks :D.
Teillä joilla täti kurvannut paikalle - jaksuja!!

Kiitos tsempeistä ja haleista :) Nyt jo parempi päivä!!

-Annmari
 
:'( Tänään sain aamulla haalean haamun, tai sellaiseksi sen tulkitsin, koska oli kuitenkin tummempi kuin eilen ja tuli nopeammin...
Illalla sitten alkoi ruskea tuhruttelu vuoto, vaikka menkkojen pitäis alkaa vasta maanantaina... Taisipa tulla varhainen keskenmeno :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
:'( Tänään sain aamulla haalean haamun, tai sellaiseksi sen tulkitsin, koska oli kuitenkin tummempi kuin eilen ja tuli nopeammin...
Illalla sitten alkoi ruskea tuhruttelu vuoto, vaikka menkkojen pitäis alkaa vasta maanantaina... Taisipa tulla varhainen keskenmeno :'(
otan osaa jos on mennyt kesken<3

tuli mielee että joillain voi tulla tuota vuotoa alkuraskaudessa kun pitäisi olla menkat, voi tulla kuukautisetkin! Mutten halua lietsoa turhaa toivoa jos niin ei kuiteskaan ole,mutta toivomme parasta. :hug:
 
nii joo unohtu :D

hei kaikille.haluaisin liittyä mukaanne tänne.
toista yritellään,tuloksetta. poika on 12pv tätäkuuta 1wee.
ovis tuli ja meni viime kuussa. Ja kuun loppuviikoilla tuli oireita, ja n.viikko sitten tein testin joka oli selkeä haamu. sen jälkeen 5 eri testissä nega.? menkkojen olisi pitäny alkaa 4 päivää sitten, vuodan kuin märkäsieni valkovuotoa. Pelottaa aina että menkat lorahtaa housuihin, ja jos lähtee asioille niin pitää rätti haarovälissä tsippailla jos vaan täti tulee kylään,kummiskaa ei onneksi oo vielä tullu.
Oireita on ollu monenlaisia. Rinnat ei oo kipeät mutta on olleet yli viikon turvonneet.
Huono olo oli tuossa reilu viikko sitten yötä päivää, ihan koko ajan. tai siis sellanen etova olo. Mahassa juili niinku menkat ois ollu ja melkein jokainen äkkiliike nipsasi mahaa.
Niinku nytkin.
Ja mikä inhottavinta alapäästä tulee semmosia kuplia? Tuntuu niinku pieniä puolukankokosia kuplia tulis peräkanaan sillon tällön lusikallinen housuun, vaan mitään ei näy.
tiiä sitten oonko sekoamassa?
:headwall: vinkkejä millon kannattais tehä uus testi, kait se 7 kerta toden sanoo, vai sanooko?
 
Tänne kerkiä mitään oikeen kirjoittelemaan, hääkiireet vie niin paljon aikaa, 2 viikkoa niin musta tulee rouva! :heart:

kuukautiset ens viikolla pitäis alkaa, testailla alan vasta torstaina aikaintaan, ettei ihan mene testailuun koko viikko, ellei siis ala ennen sitä.

Tsempiä kaikille yritykseen taas uuden viikonmyötä!
 
emmylle etukäteisonnittelut rouvautumisesta.
Täällä alkoi selvän haamun jälkeen menkat oikein kunnolla, eli varhainen keskenmeno... En jaksa uskoa mahdollistuuten, jotta vaavi pysyisi kyydissä, vaikka vuotoa onkin =(
Pitkillä kierroilla toivoen josko sitä kerkeisi nousta maanraosta ennen seuraavaa ovista ja alkaa taas yrittämään...

Eli siis mun kierron voi päivittää vaikkapa 1/35-44 Noilla päivillä nyt viimoset on menneet...
 
KS09 :hug: :hug: :(

Tiedoksi pitkään poissa olleille, tietonsa ilmoittamattomille eli "tyhjät" kp:t ja huimalla kp-lukemalla varustetut: siirrän teidät huomenna taustailijoihin. Sieltä pääsee sitten tietenkin takaisin päivittämällä tietonsa tänne :)
 
Kylläpä on tämä kierto edennyt hitaasti. Kohta (toivottavasti) vaihtuu kierto uuteen! Sitten voiskin alkaa tositoimiin, onhan tässä jo odoteltu kuukausia että millon on otollinen hetki aloittaa yrittäminen... Tosiaan ajattelin seuraavalla kierrolla testailla niitä ovistikkuja ihan vaan sen takia että olis jotaan hajua milloin ovulaatio mahtaa olla, kun mitään ovistuntemuksia ei ole koskaan ollut :|

Toivonpa kuitenkin ettei mene liika yrittämiseksi ja stressaamiseksi ja pystyis nauttimaan tästä syksystä. Kesävauva on kuitenkin haaveissa !

Tsemppiä kaikille!
 
KS09 suuri hali ja uutta yritystä taas kehiin :'( vaikka pahalta tuntuukin. Ei kannata lannistua, kyll se plussa sieltä pärähtää vielä, usko pois. Isän sedän poismenosta vielä ekstrahali, pois menot vielä kaiken muun päälle niin uskon että ei helpota yhtään tuntemuksia.

Emmy83lle suuronnittelut rouvaantumisen johdosta. :D :flower:

Täälä myös kierto tuntuu piiiittkääältä :LOL: . Nyt menossa kp 11 ja keskiviikon aamu-ultraa odotellessa jännityksellä.... Turhauttaa! :kieh:
Noh tuntemuksia on ainakin ollut, nippailuja ja vihlontaa... Saa nähdä onko vain kuvitelmissa kun tämä neiti on todella hyvä huijaamaan itseään :/
 

Yhteistyössä