**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

Huomenia :D

emmy83, huhuu =) miten on käynyt? Jännityksessä täälä eletään :heart:

Tilli81:lle että itse olen tikuttamisen aloittanut siinä kp 12 paikkeilla. eikös se niin ole että n. 14 vuorokautta ovulaatiosta alkaa menkat...

Ja tätä omaa napaa... Kertokaas viisaammat miten noi pp:t lasketaan. eli ovulaatiotestiin tuli kaksi viivaa torstaina, perjantaina tunsit järkyt oviskivut pregnylin jälkeen. Alanko laskemaan pp:t et lauantaina on pp1? :eek: höh, mä oon ihan moilanen. Eikös sit niin et jos oletettu ovulaatio on tapahtunut pe 11.09.2009 niin voisin testailla sit pe 25.09.2009? en muista en... :ashamed:

:wave:
 
haisu ei mitenkään. Eli aamulla testasin taas negan. Mutta mitään ei kuulu eikä oireitakaan ole siis tädin tuloa ajatellen.

Alkaa menee hermo tähän touhuun. Mietin jo että käyn ostamassa apteekin oman testin jos mä en vaikka tehnyt noita oikein.

Aarghhh!!!

 
Hei kaikille, täällähän on jänniä hetkiä menossa itsekullakin. Itsellä menossa kp 26/27 ja kauhea flunssa päällä sekä perinteiset selkäkivut alkaa tuntumaan, joten eiköhän se vuotokin ala ihan lähipäivinä. Omistuista tunnetta kyllä on ollut alamahassa jo pitemmän aikaa, mutta kun en kuolemaksikaan muista, millaiset tuntemukset sitä viimeksi oli kun raskaaksi tulin. Onko muilla mahassa kummia tuntemuksia???

Kivaa viikkoa kaikille :hug:
 
Tädin kylään saaneille :hug:

Täällä tänään kp 15 havaittavissa ovislimoja heti aamusta. Mahaa on kivunnut jo viikon verran, joten niistä en osaa päätellä mitään. Makuuhuoneen puolella ollut hiljaisempaa työkiireiden vuoksi. Onneksi eilen illalla jaksettiin peittoja heilutella, ajoitus meni kerrankin nappiin! Täytyy varmaan vielä houkutella miestä illalla töihin varmuuden vuoksi =) Sitten pitäisi vain jaksaa odottaa pari viikkoa ennen kuin saa tietää tuloksen.



Miaux , mulla ainakin esikoiselta tuntui mahassa kummallisia tuntemuksia oviksesta lähtien. Luulin kylläkin menkkojen alkavan. Muistan pahoinvoinnin alkaneen jo ennen plussaa tetissä.

 
Hei taas...

Clomeja on nyt sit napsittu, että huomenna vielä yks pitää ottaa. Saapa nähä että näkyykö sitte verikokeissa vaikutusta. I hope so. Tässä vaiheessa ei ole oikein mitään kerrottavaa kierron puolesta. Oviksen tikuttelua pitää sit jossain vaiheessa alkaa harrastamaan.

Tsempityksiä kaikille!!!!
 
tänään menossa pp 6 vai sanotteko te dpo 6 eli vielä pitäis hieman aikaa odotella ennen testausta. Ajattelin että koska pregnyl näyttää todennäköisesti virheplussaa vielä 10 pv pistämisestä et tein eilen pp5 testin, jotta saisin ees yhden plussatestin tehtyä :LOL: . Mä oon uskomaton. Noh, lopputulos oli sit et täys puhdas negahan sieltä tuli. En nyt oikeesti edes ajatellu mahdollisuutta että plussaa näyttäisi muuta ku pregnylin vaikutuksesta mut nyt sekään ei näkynyt. :eek: hymm... Oon täysin varma et ei oo tärpänny. Menkkamaista jomotusta kokoajan ollut et odottelen et alkaisi terojen jälkeen menkat jotta sais heti uutta yritystä käyntiin...
Minäköhän päivänä sitä uskaltais alkaa luotettavasti testaileen? Nyt siis menossa kp 21/27

Magia82: pidetään peukut pystyssä että se ovis sieltä löytyisi teille päin oikeaan aikaan =)

tilli81 menetkö siis verikokeisiin jotta nähdään onko ovis tapahtunut?
Millä annoksella ja minä päivinä olet clomeja popsinut?

Kaikille tarkoitettu kysymys: käyttekö jossain lapsettomuushoidoissa, yleis gynellä, terkkarissa ym. raskautumisasioiden tiimoilla nyt?

 
Moit kaikille!

Tänne ei mitään ihmeempiä näin alkukierrosta kuulu. Menkat tekevät juuri lähtöään. Kokonais fiilis on aika masentunut.. kyllä sitä vaan miettii kaikennäköstä esim. että jos tässä meneekin vuosia niin miksei aloitettu aikasemmin yrittämään ja entäs jos ei sitä toista tuu ikinä ja kaikkea muuta tällasta fiksua ja piristävää.. Ovisliuskat tilasin eilen ja tikuttaminen sit pitäis tästä kierrosta alottaa. Tarvii mennä, poika huutelee syliä, sairastellaan kotona.
 
täällä täti masennusta, tänään käytiin tytön kanssa neuvolassa, ja viereisessä huoneessa kuunneltiin sydänääniä, se ihana tasainen jumpsutus, sai melkein itkun silmään..

häästressi lissääntyy enää 3 yötä hääpäiväään....
 
vieläkö tänne mahtuu mukaan vaikka teitä on paljon? :D
tietoja: tyttö syntynyt 10/08 ja nyt kun vuosi rupeeesikolla olemaan ikää niin kovasti toiveissa jo toinen...ensimmäinen yrityskierto nyt meneillään ja kierto nyt 29/30-32 eli tässä nyt jännäillään että pitääkö testi kaivaa kaapista :heart: vai tuleeko täti kylään :/
esikon kanssa jouduin syömään ensin teroja ja sitten clomeja kun ei pelkkien terojen kanssa saatu lasta alulle. teroilla tulin sitten toisesta kierrosta raskaaksi :heart: nyt olen ilman ja toivon kovasti että tulisin raskaaksi ihan luomusti...muutosta on raskauden jälkeen tullut sen verran tilanteeseen että kierto on kohtuu säännöllinen ja oviksenkin sain testiin tästä kierrosta...ja sitä tietoa on ainakin käytetty hyväksi tässä kierrossa :LOL:
 
Hei vaan kaikille tasapuoleisesti!

Tilli81 tervetuloa mukaan kuumeilemaan. Suuren suuri :hug: niille jotka seuraavaa kiertoa aloittelevat.

Olen hieman harvakseltaan käynyt kirjoittelemassa, koska on tullut paiskittua töitä oikein urakalla. Nyt on sit hyvin ansaittu yli viikon vapaaputki meneillään. Voi olla että aika harvakseltaan tulen edelleenkin kirjoittelemaan, koska meidän teitsikka sano työsopimuksen irti, enkä tiedä sit et millon aina pääsen käymään muualla koneella. Yritän kyllä päästä aina kp:t ilmoittamaan. Toivottavasti ei tarvis olla kauheen pitkään ilman konetta.

).( Ilmeisesti taas tätiä odotellaan kun ei ole ollu minkäänlaisia oireita, mutta siitä sitten myöhemmin.

Gallup: Me ollaan ihan luomuna liikenteessä vieläkin, vaikka on kyllä käynyt moneen otteeseen mielessä että pitäs käydä ihan varmuuden vuoksi itsensä tarkastaan että on kaikki kunnossa. Saa nyt nähdä sit millon tuo em. tapahtuu. Siihen asti toisten pieniä saapuvaksi odotellen (on vielä 4 pientä tutuille tuloillaan).

-Lumis-
 
:hug: kaikille tädin yllättämille!

On: Ajattelin etten tässä kierrossa jaksa nyt jännätä ja testilla ovista, ajottaa ym... Aika hyvin on mennyt, yhtään testiä en ole tehnyt, ainoastaan greippimehua ostin ja sitten pre seed liukastetta, josko olis jotain apua...?
Tosin nyt on menossa vasta kp13, eli aika varhaisessa vaiheessa minun pitkien kiertojen kanssa... Toivottavasti saan nyt pidettyä jännäyksen kurissa.
Edellinen varhainen keskenmeno otti niin koville (yllätyin itsekin), etten varmaan jaksaisi perään enää toista suurta pettymystä...

Ajattelin jopa, jossei tässä lähikuukausina mitään ilmene, ilmoitan jatkavani koulua tammikuussa, kunhan lastenhoidon saisi jotenkin järjestettyä... Päiväkotiin en pientä kuitenkaan vielä haluisi viedä.
Viimeksikin tärppäsi pitkän yrittämisen jälkeen, kun sain tiedon koulupaikan varmistumisesta =)

Gallup Esikoisen kanssa oltiin jo hoitoja aloittamassa; kävimme jo tutkimuksissa ja kesän jälkeen piti hoidot aloittaa ihan kirjaimellisesti, kunnes yllätykseksemme tärppäsikin ihan luomuna...
Pahoin pelkään, että toisenkin kanssa joudumme hoitoihin hakeutumaan, mutta täytynee nyt odottaa ainakin se puoli vuotta, jotta joku muukin lapsensaamis vaikeuksiin uskoisi...
 
Heipsistä!
Pitkästä aikaa kirjoittelen vaikka muuten tulee luettua lähes päivittäin ja pinoa päivitettyä.
Nyt vkl olemme reissussa niin päivitys jää varmaan väliin, toivottavasti teillä on kärsivällisyyttä odottaa seuraavaa päivitystä maanantaihin asti. :)
Siirsin Cristiinan haamujengiin, bongasin toisessa viestiketjussa juttua haaleasta plussasta - onnea! :) :flower:

G: Reilun viikon päästä olisi aika gynelle, se osuu kp 20 niin ehkäpä siellä selviää onko tämän kierron ovis ollut... Saa nähdä sitten mitä jatkotutkimuksia seuraa. Eli meillä siis tutkimukset alkamassa, saa nähdä tuleeko jotain hoitoja. Yk 11 nyt menossa.
 
Esikoinen sai alkunsa luomuna kolmannesta kierrosta. Nytkin luomuna liikenteessä. Tutuissa on kyllä paljon semmosia joilla esikoinen tärppäsi heti, mutta kakkonen antoi odottaa, vaikkei mitään häikkää ollutkaan.

Sorruin keskiviikkona tekemään ovistestin ja vahvaa plussaahan se näytti! Testailemaanhan en aikonut alkaa... Esikoinen sai alkunsa heti ensimmäisestä ovuloinnista (kaksi ensimmäistä oli ovuloimatonta häästressin vuoksi). Nyt vahva tunne et olis tärpänny tai sitten tipun korkeelta kuun lopulla...

Mitä mieltä ootte sikainfluenssa rokotteesta, uskaltaako sitä ottaa jos on raskaana? Ilmeisesti kunnon tutkimukia ei ole tehty raskaana olevilla naisilla...
 
Heippa!
Täällä yksi toista kuumeileva :) En oo ennen ollu tämmösessä vauvakuumepinossa, joten jotkut termistöt voi olla vähän hakusessa :saint: Mulla esikoinen nyt n. 1,5v ja eka yk meneillään.. kp on nyt 25/28-35.. Saas nähä miten käy.. Esikoinen tärppäs yk 6 luomusti.. Jännityksellä jään odottamaan, kauanko toista saa tehtailla. Toivottavasti toinen kuitenkin saataisiin :) Sitähän varmaan kaikki tässä pinossa toivoo :hug:
 
Cristiinalle onnea plussasta. :flower:

Olisi ollut niin mukavaa, jos olis itekin saanut kertoa samanlaisia uutisia, mutta valitettavasti näin ei käy. Täti tuli kylään torstaina eli nyt on sit kp4 ja yk 20 (olikohan jo noin mones?).

No, minä jään nyt odottelemaan sitä tädin katoamista ja jatkamme taas uudella yrityksellä.
 
varovainen riemunkiljahdus kuului meidän vessasta aamulla. Jollain cittarin liuskatestillä (ei niin herkkä) testasin ja heikko haamu tuli. Mieskin kyllä näki sen :D . Eli nyt vasta kp 25/27 meneillään. Onneks illasta tulee postitse herkät testit jotta pääsen uudelleen testaileen :). Varovaisin mielin täälä vielä riehutaan :LOL: :heart:

Eipä muuta, tarvii kiskoo jätkä ylös sängystä ja painua töihin. Onneks on päivä asiakaspalvelua joten menee huitshaips eikä kerkee miettiin omia juttuja ollenkaan... :)
 

Yhteistyössä