**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

Onnea plussanneille!

Täällä odotellaan tätiä kylään huomenna tai ylihuomenna. Oviksen sain tikutettua pari päivää myöhässä, joten menkatkin tulee vähän myöhässä. Tänään testasin malttamattomuuttani negan, masentavaa :( No josko seuraavassa kierrossa sitten.

Parempaa onnea muille!
 
Onnea plussanneille täältäkin! :flower: =)

Gynellä käynti oli ihan ok, ultra paljasti että ovis on tapahtunut, jippii. Oireet ja ovistikkuplussa olivat siis aika linjassa tämän löydöksen kanssa, ei tässä muu auta kuin jännäillä tää kierto loppuun asti ja sen jälkeen lähtee tutkimukset urakalla käyntiin mikäli ei nytkään tulosta synny...
 
Täällä kuume toiseen kova, vaikka ykkönenkin on vielä tuore tapaus. Neiti täytti juuri puoli vuotta ja ilman ehkäisyä mennään. Menkkoja ei ole vielä kuulunut (imetys loppui reilu kuukausi sitten), mutta nyt juilii hassusti mahassa ja ihme valkovuotoa on lorissut viime päivät. Ennen Adaa jouduin syömään Terolutit kierron käynnistämiseksi, kun pillereiden pois jättäminen pisti hormonit sekaisin. Tärppäsi heti, itse asiassa niin nopeasti, ettei kuukautisia edes ehtinyt tulla. Saas nähdä, miten tällä kertaa, pikkukakkonen olisi kyllä tervetullut vaikka heti.
 
Olen monelta kuullut että vaikka ois esikoinen lähtenyt ekasta kierrosta, niin toista on yritetty sitten kauan... Onkohan yleistä? Tai mistä vois johtua...
Minilla meilläkin esikoinen seitsemän kuukautta, mut alettiin yrittää seuraavaa, on ihan pelottavaa miten tää vauvakuume vie mennessään :D Eka mietti järjellä ettei nyt näin perätysten, kun pitäis töissä käydä välissä, mut ei... Ei vaan pysty odottaa.
Mutta oon aivan varma et nyt kun oiiiiiiikein toivoo et raskautuisi, niin tulee vain pettymyksiä :/ Pitäis pysyy viileenä, mut ei varmaan kukaan osais neuvoa miten??????? :LOL:
 
Sisunäiskä, musta tuntuu että tää on väärä palsta kysyy neuvoa miten pysyä viileenä :LOL: MEillä pikkumies on 6,5kk ja vauvakuume on ollut jo pidemmän aikaa, ja tosiaan 3tta kiertoo tässä yrityksen kanssa jo mennään, eli ei teillä mitään hätää ole, että ajoissa olisitte =)
 
Olen tikuttanut maanantaista asti, la tuli selkeä viiva mutta kumminkin vähän haaleampi kuin testi viiva, su tuli taas aika selkeä viiva mutta kumminkin launtaista viiva heikompi ja tänään tuli todella haalea viiva ja tosiaan ennen lauantaita pelkkää negaa. Selkeät ovis tuntemukset olivat vkloppuna ja vielä vatsaa jomottelee jonkin verran mutta ei mitään verrattuna eiliseen. Oisko se ovis voinut kumminkin tapahtua vkloppuna vaikka testissä eivät viivat yltäneetkään positiiviseen asti vai onko mulla ollut vaan ovis oireet ilman oikea ovista?? On tää kans vaikeata! Mininallelle onnittelut varmistetusta oviksesta ja paaaaljon plussatuulia! =) Ja muille kanssa.
 
Ja tosiaan kannattaa aloitta ajoissa yritys, kun ei sitä ikinä voi tietää kuinka kauan menee ennen kuin tärppää. Tarkoitus ei ole masentaa ketään mutta kyllä itseä ainakin harmittaa ettei aiemmin vaan ruvettu puuhastelemaan vaan mietittiin ja pähkäiltiin oikeaa ajankohtaa. Nyt sit ois ollu jo jonkun aikaa... :(
 
Täällä olisi yksi pikkukakkosta kovasti toivova tulossa mukaan keskusteluun :wave:
Esikoinen (poika) on syntynyt 12/07 ja toinen on ollut toiveissa jo jonkin aikaa. Viime joulukuussa tulin raskaaksi yk 1, mutta se meni kesken helmikuun lopulla (rv 12) :'( Sen jälkeen on ollut mm. vesirokkorokotteesta johtuva raivostuttava 4 kk tauko raskaaksi tulon yrittämisessä ja nyt jälleen elokuussa pääsimme tositoimiin. Eli nyt on menossa yk2, mutta täti jo kolkuttelee ovella ja uskon sen tuuppaavan paikalle viimeistään torstaina (nyt kp 28/26-35). Tällä kertaa onneksi mieskin on yrityksessä täysillä mukana, kun "projekti" tuntui esikoista yritellessä olevan lähinnä minun harteilla. Tuolloinkin tärppäsi yk 4, joten toivotaan, ettei tällä kertaakaan menisi kovin kauaa. Mutta minäkin kyllä olen kuullut, että monella esikoinen on tullut melkein vahingossa ja sitten sitä toista on tehty oikein tekemällä pitkään ja hartaasti. Nämä kaksi kiertoa on menyt pelkän greippimehun ja ovislimojen bongailun turvin, mutta eilen tilasin seuraavaan kiertoon "aseistusta" lisää, eli ovulaatitestit (ekaa kertaa elämässäni). Mistäs sitä tietää ovuloiko sitä säännöllisetsi enää ollenkaan, joten tuleepahan sekin samalla testattua...

t: Spark
 
jiinas Voi hyvinkin kai olla ollut ovis, vaikkei testit sitä ihan näyttäiskään... Voihan olla, ettei näyte esim. ole ollut tarpeeks vahvaa... (kai?) Tai tässä käsityksessä mä olen :D JA toisekseen, eihän raskaustestitkään aina näytä ihan oikein, miks ovistestitkään...? *muoks* olipas musta taas paljon apua

Täällä: Sorruinpa sitten kuitenkin tilaamaan niitä ovistestejä :D Vaikka ei pitänyt :kieh: Noh, kuitenkin, syy on se, että mulla oli muutama jäänyt edellisistä tohon kaappiin ja kokeilin sitten, ja kun tuli sellanen viiva, jotta parin päivän päästä saattais ovis olla, ja yllätys yllätys testejä on vaan yksi, tilasin sitten lisää, että edes yhdessä kierrossa saisin pongattua sen oviksen ihan oikeesti noilla tikuilla! Juu, seliseli, mutta onpahan nyt tilattu. Jää niistä sitten seuraavaankin jos tosiaan vaikka ylihuomenna oliskin ovis.

Spark tervetuloa ja toviottavasti visiittisi on hyvin lyhykäinen tällä puolella :) Ja väärinkäsitysten välttämiseksi, jotta siis saisit plussan jo vaikka tästä kierrosta!! ;)

Joskohan sitä tänä iltana pääsis ja jaksais touhuta, kun viimeksi on peitot heilunut perjantaina... Oletetun oviksen kannalta se olis nyt hyyvin tärkeetä! Noh, kun poika sammuu, tämä mamma hyppää sänkyyn odottelemaan :LOL:
 
Mahassa juilii kummasti ja valkovuotoa tulee ekan kerran sitten jälkivuodon loppumisen - ja ihan hirveät määrät. Tein sitten varmuudeksi raskaustestin ja negaahan se näytti. Eli oletan ja toivon, että kummat tuntemukset olisivat sitten oman hormonitoiminnan käynnistymistä. Esikoisen alulle saantiin vaadittiin Terolutit, kun pillerit oli pistäneet kropan sekaisin eikä kierto alkanut itsestään. Ne toimivatkin sitten niin nopeasti, ettei kuukautisia edes ehtinyt tulla!!!

Hölmöä, miten sitä pettyy yhden viivan edessä, vaikkei oikeasti mikään kiire olekaan.

Pirteää syyspäivää,
Minilla ja tarmokkaasti konttaamista harjoitteleva Ada
 
Sutinaa
Hahaa, nyt tuli lappu, että testit ovat postissa. Kuvittelin, että ne tulee suoraan postiluukkuun, mutta näköjään tilasin niin paljon, että eivät mahdu :LOL:

Tänään haen vielä kaupasta greippimehut ja apteekista vitamiinit. Oliskos vielä jotakin, millä raskautumista vois edistää? :whistle: Mikä muuten tuon greippimehun vaikutus on?
 
Heip

Mulla on kauhee ähkyn tunne jo pienestäkin ruokamäärästä.. ja maha turvoksissa niin, että valmistujaisissa pikkuveljen anoppi kysy jo, että ootanko vauvaa :eek: mulla kyllä on pikkasen vararavintoa tuossa mahassa muutenkin, ettei mikään littana maha oo normaali tilassakaan :D

En tiiä, rinnat vähän on turpeessa ja joitan semmosta... kaipa sitä vaan kuvittelee :D Olin la baarissakin ja joinkin, mut aattelin, että eihän se vielä vaikuta sikiöön vaikka semmonen jotenki ihmeellisesti kasvaiskin jo, ku eiks se ruskuaispussi ruoki sikiön alku päivinä ?

Pitää viikonloppuna testailla, jos ei ala menkat.. To on työhaastattelukin.. iik ja ex luokkakaveri tulee kans sinne haastatteluun, inhottavaa, ku pitää samoja työpaikkoja hakea :( mut minkäs teet :D en usko kyllä, että pääsisin, mut meenpähän kokeilemaan haastattelussa olemista :)
 
Sutinaa, Olen ymmärtänyt, että greippimehu vaikuttaa limoihin (sori ilmaisu), voimistaa niitä niin, että ovislimat on helpompi huomata. En tiedä sitten vaikuttaako positiivisesti myös kohdun seinämien limoihin, niin että alkion olisi helpompi kiinnittyä. Sulla näyttääkin olevan sama cocktail kuin minulla, eli mehut, vitamiinit ja ovistikut :D On kyllä hulluksi mennyt nykypäivänä tämä "lapsenteko".... Mutta minkäs teet, kaikkensa kun haluaa tehdä pienokaisen saamiseksi ;)
 
KS09 Loistavaa päättelyä, se joko on tai ei tai jotain siltä väliltä, niinhän se menee! :D

Mut tosiaan tänään ovistestista aivan puhdas nega eli elettäköön siinä toivossa, että vkloppuna tapahtui oikeasti jotain. La aamuna harrasteltiin mutta sitten illalla, kun sain sen vahvimman viivan niin ei harrasteltu, kun multa meni maku koko touhuun, kun se nega sieltä tuli mutta sitten su aamulla taas eli tarvii vaan toivoa parasta, että joku kaveri ois uinut oikeeseen paikkaan + että joku ois ollut niitä vastaan ottamassa!! Lyhyesti ja ytimekkäästi yhdessä lauseessa.. B)

Niin ja se on oikein miellyttävää, kun lähipiirissä on yksi vahinko tulossa ja toinen mietti, että pitääkkö vai tehdäkkö abortti ja itse toivoo ja jännittää joka ikinen kuukausi, että joko jo.

Tervetuloa mukaan joukkoon kirjavaan!
 
Pitkästä aikaa taas täällä... =)
pongasin oviksen ekaa kertaa oikein kunnolla. Oli nimittäin niin kipeä että ennen en ole tuntenut yhtikäs mitään. Sain ovistestiinkin plussan kp 17 sillä digitaalisella clearbluekohan se nyt oli. Nyt vaan saa jännitellä että tuottaako ne clomit meillä tulosta. Jotenki ei vaan jaksa millään edes toivoa että ekasta clomikierrosta natsais, kun luomuna menty jo useampi vuosi tässä ilman tulosta...

Minunkin puolestani uusille tervetuloa vaan kuumeilemaan. Sekä plussanneille oikein paljon onnea ja vauveliliimaa matkaan!!!
Sitte toki tädin vierailusta pettyneille tsempityksiä uuteen kiertoon. :hug:

tilli :wave:
 
Ohhoi, flunssa sen kuin pahenee ja kierto venyy venymistään. Testi näytti, ettei ovista tiedossa lähipäivinä =/ Tuleekohan sitä ollenkaan? Vaikka toisaalta, mitä sitä tässä kunnossa jaksais peuhatakkaan, mutta olis se kiva että tulis, eikä kierto venyis älyttömyyksiin... Huoh

Plussatuulia kaikille!
 
Heippa kaikille!

Pakko tulla tänne vähän "avautuun". Mulla on ihan järjetön vauvakuume ja poika on siis nyt 1v3kk. Kuukautiset mulla palas vasta kun poika täytti vuoden ja ilman ehkäisyä on nyt oltu joku puolivuotta. Just loppu kolmannet kuukautiset ja kierrot on ollu 39 ja 47 päivää. Lääkäriltäkin kysyin pitäiskö huolestua (kun olen lukenu netistä kaikkea pitkistä kierroista) ja se tokaisi vaan että eihän siinä muuta kun on vaikea määrittää milloin olis paras aika raskautua. Ajattelin et mä en mitään ovistikkuja ikinä tarvii ja kuinkas tilasinkaan nyt sellaisen ovis sylkitestin ja tikkuja. Ja mua niin masentaa kun kuulin että yks tuttu jolla on samanikäinen lapsi kun mulla odottaa jo neljännellä kuulla toista ja mahdollisesti toinen tuttu kolmatta. Miten tää toisen lapsen "tekeminen" on yhtäkkiä näin vaikeeta? Ensimmäinen tärppäs toisesta kierrosta. Ehkä tää vaan tuntuu nyt niin erilaiselta kun ensimmäistä kun "tehtiin" ei mulla oikeastaan vauvakuumetta olliut. Argh! Mua niin ärsyttää ja harmittaa enkä jaksais millään odottaa seuraavaan ovulaatioon ja kuukautisiin... Kiitos että jaksoitte lukea!
 
Mä en nyt tajua!
Hirvee paineen tunne alamahassa ja koskee, Välillä ihan ovismaisia tuntemuksia, välillä menkkamaisia. Ja siis ovis ei kyllä vielä pitäis olla ollut, ja testien mukaan ei ole nytkään. Ja siis toisin sanoen menkkojakaan ei pitäis kuulua mailla eikä halmeilla vielä pitkään aikaan. Mutta mistä tämä sitten johtuu?! :eek:
 

Yhteistyössä