heippa taas B)
Dacapo
mä olen 2 aikaisemmasta lapsesta ottanut epiduraalin ja aion nytkin jos vaan ehdin saamaan. toisen kanssa aluksi ilokaasulla menin ja se oli kamalaa. sekosin ihan siitä, näin harhoja, itkin ja huusin miestä apuun monta tuntia "harhoissani". olin kuin hirveässä humalassa.. :/
ekan kanssa epiduraali meni kerrasta, toisen kanssa rutisi vaan ja joutuivat uudestaan laittamaan :x erehdyin netistä katsomaan sitä neulan kokoa, huh
malttamaton ihana :heart: on ihanaa että joku hössöttää kaikkea ja odottaa niin innoissaan pientä. toki minä/mekin odotamme mutta kun kolmas tulossa niin ei ole ihan samanlainen fiilis kun esikkoa odotimme.
joten nautihan kaikesta täysillä :wave:
ja täytyy myöntää että mulle malttamaton nimimerkki sopisi kanssa, jos mieheltä kysytään. tosin tämäkin nikki on miehen mielestä varsin osuva minulle *en myönnä*
joten parempi tässä pysyä vaan
niin, piti vielä sanoa että IHANA kuva sulla mahasta, ihan kade olen :ashamed:
heili karjalasta
ihanan unen on teidän eskarilainen nähnyt.. meillä pojat vaan puhuvat pojasta, että tämän vauvan jälkeen tulee sitten poika meille..
ehei, ei todellakaan hetkeen tule mitään vauvaa kun tämä syntyy. jos se musta riippuu ollenkaan- saa kolme riittää pariksi vuodeksi ainakin :heart: :heart: :heart:
vuotaraaputin aikamoisen pötkylän synnytit kyllä..
kaikkea sitä unissaan näkeekin.. =)
Piitsi82 ihanan pitkällä jo olet odotuksessa.. =)
juu täällä samanlainen hormoonien sekoittama mamma
itken mitä ihmeellisimmistä asioista.
varsin hyvin on mielessä varsinkin toisen odotus, mietin samoja asioita kuin sinäkin- miten aika ja rakkaus voi riittää kahdelle. HYVIN se riitti
nyt kolmas tulossa enkä ole kertaakaan miettinyt samaa asiaa, sillä tiedän että rakkautta riittää jokaiselle yhtä paljon.
jotenkin tuntuu että esikoisen odotus oli niin uusi juttu että sitä itki kaikkea, toisen odotus oli pelottava kun mietti esikoista siinä sivussa, mutta nyt kolmas ei ole sellaisia tunteita tuonut. on jotenkin rennompi odotus kaikella tapaa ollut :heart:
joten tsemppiä tunteiden kanssa. kuuluu asiaan :hug:
työpäivä takana, olen aivan poikki. työkaverit kauhistuivat mahaani
en ollut viikkoon nähnyt heitä ja ääneen ihmettelivät miten olen kasvanut PALJON. joten vähän kyllä jännittää missä mitoissa olen 2kk päästä jos laskettuun asti mennään..
eilen mietin että kukakohan meistä ekana jakaantuu ja milloin. B) ekat varmasti jo maaliskuun puolella. aika hurjaa
voidaan paksusti kaikki :wave:
pulttis ja tyttö 30+5 :heart: