Moikka taas!
Vielä askarruttaa tuo
Pupun neuleohje. Totta mitä muut sanoitte, katsoin uudestaan ja tuohan tosiaan sanoo, että ensin 8 kummastakin päästä ja sitten vielä 8 kummastakin päästä, siis kerralla... Luin että 1x8 ja 8x1. Mutta mielestäni sen pitäisi silti olla silleen kuin kuvittelin, jotta tulisi hyvä hihapyöriö vai mikä lie. :/ Mullakin on tullut vähän sellainen olo, että ois kyllä kamalan kiva neuloa joku pienenpieni haalari vielä, keväällä vois olla käyttöä sellaiselle.
Baby Dream, mulla on pari sormenväliä tosi kuivia, muistan sen kyllä myös ajalta, jolloin esikoista odotin. Naamassakin on kuivahkoja länttejä, mutta se on mulle arkipäivää. Yleensä kuivuus ei vaivaa kuin naamassa ja ehkä päänahassa, mutta nyt odotusaikana vaiva ulottuu muuallekin. Ei vielä kuitenkaan tämän pahempaa, mutta viimeksi mulla oikeasti kuoriutui jalkapohjat kokonaan.
Viljaliina, mä söin noita inkiväärejä alussa, mutta ei mua kyllä erityisemmin harmita muu kuin se, että niistä ei ollut mitään apua. En millään usko näin helpolla, että inkivääri olisi mitenkään erityisemmin haitaksi, eihän nuo kapselit nyt kuitenkaan sitä vastaa, että söisi inkivääriä kilotolkulla. Kysymys oli ymmärtääkseni siitä, että turvallisuutta raskauden aikana ei ole
todistettu, ja kun niitä on markkinoitu nimenomaan raskaana oleville, pitäisi lain tms. mukaan ensin tutkia ja sitten vasta hutkia - siis todeta turvallisuus ja sitten pistää markkinoille. Sama voisi olla vaikka jonkun kalaöljyn tai minkälie porkkanakapselien kanssa: jos sitä erityisesti myisi raskausajan vaivoihin, pitäisi ensin vielä kertaalleen varmistaa, ettei siitä ole mitään haittaa. Tässä vaiheessa raskautta, siis kun ei mitään ilmeisesti tullut, aattelen näin viileästi tästä asiasta, vaan ehkä oisin eri mieltä, jos olisin mättänyt inkivääriä päivin öin viimeisen kuukauden ja olisin viikolla 10.
Mulla vaan tämä ilta- ja vähän muukin närästys vaivaa. Pöh!
T. Kalenteri kera Paapaun