ensiksi:
tervetuloa Laylah mukaan tänne pinoon.. :wave:
ja sitten terveisiä naistenklinikalta.
pääsin diabeteshoitajan ja sisätautilääkärin jälkeen ultraan ja mikä onni oli että meidän prinsessa on ihan oikein päin mahassa. onneksi.
kätilö ennen ultrausta tunnusteli mahan päältä ja sanoi että tää onkin hankala"tapaus" että ei kyllä pysty sanomaan varmaksi miten päin on.
laittoin ultra"torven" alas ja pää siellä heti näkyi. mikä helpotus :ashamed:
nyt saan nukuttua ensi yöni ilman sektiopelko unia. se tulee eteen jos jotain tapahtuu myöhemmin, nyt vaan jään rauhallisin mielin odottamaan synnytystä ALAKAUTTA
painoarvio tänään rv 32+5 oli 2,2kg eli kuulemma hyvin normaalin kokoinen, ei niin siro enään kuten 10 viikkoa sitten oli
lasketunajan painoarvio on 3,6kg joka on tämän hetkisen kuopuksen syntymäpaino ollut. joten ihan kiva tietää että ei näillä näkymin ole 5 kiloista tulossa B)
sydänäänet hyvät, virtaukset myös ja istukka turvallisessa paikassa (mitä sitten ikänä tarkoittaakaan)
ainoa harmi matkaan tuli sappiarvoista. ne hälyttää punaista. :/
nyt joudun huomenna verikokeisiin ja jos niissä jotain niin joudun heti ensi viikolla uudestaan verikokeisiin ja käyrälle naistenklinikalle. höh ja pöh. :kieh:
sanoi myös että jos olo oikein hurjaksi menee, tajuton kutina tulee niin heti päivystykseen mentävä. myös käynnistyksen mahdollisuus kasvaa mulla nyt eli saas nähdä pääsenkö laskettuun asti ollenkaan..
muuten vauvalla kaikki hyvin ja saan jatkaa normaalia elämää- tosin dietti päällä edelleen
tuli jotenkin niin todellinen olo tulevasta synnytyksestä kun yksi lähti siitä polilta käynnistykseen suoraan. (mulla molemmat pojat käynnistetty) joten jäin vaan miettimään että niinköhän tämänkin kanssa tulee käymään.
no, aika näyttää.
hyvä mieli jäi kyllä käynnistä :heart:
pian 6 mulla obsidan ei kanssa käynyt pakin päälle ollenkaan :x mulla retafer (meniköhän oikein) on ollut paljon parempi.
aippa3 mä olin kanssa ihan varma että tää tulokas on väärinpäin mahassa. ei kuitenkaan. ja hyvä niin.
tosin piti sellaista meteliä ja jumppaa mahassa viime yönä että luulin sen tulevan jo läpi. tiedä sitten kääntyikö yönaikana vai oliko pää alaspäin jo aikaisemmin. on kuulemma hyvin mahdollista että pääsee itsestään näillä viikoilla vielä kääntymään. itselläni ainakin lapsivettä reilusti joten auttaa hyvin kääyntymään..
sairaalakassi/sairaalan vaatteet mä en omia alushousuja ainakaan vie sinne. mulla ne sairaalan alushousut saa mennä päivän pari oikein hyvin vaikka ihan kamalat ovatkin :x kun niitä saa vaihtaa päivittäin monesti niin saapa laitettua heti pesuun mentäväksi eikä tarvi kotiin verisiä alkkareita kantaa.. :$
oman paidan/paitoja aion ottaa mukaan. samoin rintaliivit.
sairaalanhousuja aion käyttää kyllä myös.
Katarina-81 2 poikaa olen naistenklinikalla synnyttänyt ja ei ole valittamista ollut.
ihanat kätilöt ja hoitajat osuneet mulle ainakin.
samoin nyt odotusaikana kun joudun käymään kätilön vastanotolla ni ne ovat aivan ihania..
joten mä ainakin hyvillä mielin menen kolmattakin sinne synnyttämään- tietäen että saa parhaan mahdollisen avun synnytykseen. :wave:
Heili Karjalasta kateellinen olen teidän niihin puuhiin
meillä on ihan toisin. mua ei huvita ollenkaan ja ei niin tunnu tuota miestäkään kun aina olen kuin per.seeseen ammuttu karhu. tai sit jos mies sillä päällä niin mä vetoan väsymykseen tai johonkin muuhun ettei voisi vähempää kiinnostaa.. minkäs teet.. :/
ehkä se siitä taas kun saadaan tää ulos..
[/b]!!!!!! niin, piti vielä kysyä kun en jaksa selata pinoja taaksepäin että millaisia painoarvoita te olette saaneet ja millä viikolla???????
olisi kiva katsoa vähän ja vertailla!!!!!!!
mutta, mutta-- jospa menisin hetkeksi lepäämään kun oksutautinen poika nukkuu päiväunia. alkoi taas mahassa armoton jytinä :kieh: :heart:
pulttis ja tyttö rv 32+5 :heart:
*muoks*
menihän tummennukset vähän harakoille. piti tuo PAINOARVIO KOHTA TUMMENTAA.
no, menköön..