Ei oo totta, ummet ja lammet raapustin ja kaikki katos yhtä äkkiä!!!!! |O Aloitanpa siis uudestaan lyhennetyllä versiolla....
sh:lle ja vuotaraaputtimelle tsemppiä, toivotaan, että kaikki on hyvin!!!
Itse sain ison säikäytyksen tuossa ennen joulua, töissä alkoi supistelemaan ja sitten tuhatta ja sataa neuvolalääkärille. hän sanoi kohdunsuuni auenneen sentin...sitten tuli p**een alla äippäpolille, jossa kohdunsuu ultrattiin. Kiinni oli, mutta pehmentynyt supistuksista. Nyt sitten lepoa ja lepoa ja osittainen liikuntakielto päällä. Ja töihin palaaminen on epävarmaa....Itse en ole kovinkaan varma, että pystyn jatkamaan, en halua riskeerata mitään. Mutta katsotaan mitä lääkäri sanoo kun menen joulun jälkeen tutkittavaksi.
Päätin kyllä, että enää en anna terveyskeskuslääkärin ronkkia itseani, hän kun teki väärän diagnoosin ja säikäytti minut puolikuoliaaksi....Jos tulee tästä eteenpäin joku hätä, suoraan vain äippäpolille tai sitten yksityiselle.....Mutta iisisti on nyt pakko ottaa tästä eteenpäin, toivotaan, että enää ei tarvitsisi näin säikähtää.....
monet tuossa miettivät painon nousua, tai sitä, miten ärsyttävää saattaa olla, kun ihmiset kyselevät paljonko painoa on tullut, tai onpa maha iso/pieni....Itse olen aikalailla kurkkuani myöden täynnä näitä utelijoita. Yksikin sukulainen kehoitti minua pienentämään ruoka-annoksiani, jotta painoa ei tulisi lisää. Anopin eka kysymys, kun nähtiin pitkästä aikaa, oli, että paljonko painoa on tullut!!! Mä olen tosi herkällä tuulella ja melkein itkua tulee silmään, kun niin ärsyttää. Mitä se kellekään kuuluu paljonko mulle tulee painoa tai paljonko minä ruokaa lautaselleni kasaan. OMA ON KROPPANI ja erityisesti, minun vauvani sisälläni kasvaa. ARGH, kun pistää vihaksi!!! Mikä ihmisiä oikein vaivaa????
Melkein sanoisin, että onpa hyvä, että nyt taas pääsee arkeen ja pääsee noista sukulaisista eroon...ei tarvi kuunnella tuommoisia typeryyksiä..... :$
Tämmöisiä tällä kertaa! Onneksi heppu potkii vatsassa kiivaasti, se aina piristää! =)
Marika ja heppu 24+3