Hysteerinen mulle lääkäri neuvoi ostamaan "sarvikuonon" eli nenäkannun apteekista, se maksaa vaivaisen 10-14 euroa ja auttaa myös raskausajan kuiviin limakalvoihin. Siinä on käyttöohjeet sisällä ja apteekkihenkilökunta neuvoo myös. Ainoo mitä tarvit on suola, mielellään hienorakeinen merisuola ja vesi. Luonnonmukainen flunssanhoitokeino ja sillä mä selätin sen poskiontelotulehduksenkin ilman antibioottia ku mun lääkäri oli sitä mieltä ettei aleta testaamaan niitä mulla ku ei niitä ole raskaanaolevilla testattu. (penisilliinille allerginen, siksi ongelma lääkitä ) niin ja tuota sarvikuonoa on muutes helppo käyttää, itse olin ennakkoluuloinen, ajattelin et kirveltää ja silmät vuotaa ja sotkee, mut ei tee mitään noista! tosi siisti ja nopea käyttää, eikä lähde ripsivärit valumaan. ja voi sitä ihanuutta kun sen jälkeen hengitys kulkee hyvin! mul ainaki on raskausaikana aina nenä tukkoisen oloinen ku on limakalvot niin turvonnut tai jotain.. vaik siis ei ole ees nuhaa niin silti tuntuu.....
joo, ei kai auta ku painua tekeen pakkauslistaa ja sit pakkaamaan. lähetään päivällä ajamaan pohjanmaalle joulunviettoon. kuitenki joudutaan pahinmaan ruuhkaan... lähtö noin klo 14 vasta ku mies meni tyhmänä varaamaan yhdeksi parturin itselleen :headwall:
Anu ja menossa rv 23+6
joo, ei kai auta ku painua tekeen pakkauslistaa ja sit pakkaamaan. lähetään päivällä ajamaan pohjanmaalle joulunviettoon. kuitenki joudutaan pahinmaan ruuhkaan... lähtö noin klo 14 vasta ku mies meni tyhmänä varaamaan yhdeksi parturin itselleen :headwall:
Anu ja menossa rv 23+6