Alkuperäinen kirjoittaja Lorelai:Oijoijoi! Kouvolassa on nykyään mahdollista 4D ultra!! ihan uus juttu. Näin lehdessä mainoksen paikasta ja netistä varmistin, kyllä vaan! Viikon 18 jälkeen, ennen viikkoa 30 olikohan se noin.
Tässä kerrotaan siitä ultrasta kun Jospi taisi kysellä
http://www.amedi.fi/fi/4d-ultraaanitutkimukset_kouvolassa/
hei, täähän on loistavaa!!!!! Mä kanssa haaveilen tästä, mutta ei jaksaisi Hesaan lähteä. Kiitos linkistä :flower: Ja jos viitsit sen hinnan tulla myös kertomaan?!
Täällä on vähän hassut fiilikset. Sen neuvolalääkärin verenvuodon jälkeen on ollut sellainen olo, että ei kaikki ole hyvin. ja mietinkin pitäisikö varata neuvolaan aika, kun seuraava aika on vasta 4 viikon päästä.
Ja sitten poika lähti anoppilaan viikoksi, mies on yövuoroissa ja mä siis yksin :'(
Nyt sitten mietin mitä teen tälle omalle ololle tai siis tolle selälle. Haenko saikkua vai en. Nyt se kipu on levinnyt jo yläselkään ja vasempaan käteen sen myötä.
Iski myös aika iso paniikki. Tajusin eilen, että meidän häät olisi parin viikon päästä ja mulla ei ole kun 1 vapaapäivä ennen sitä ( ja kaikki hommat on siis aivan vaiheessa). Onneksi ne on pienet kotona vietettävät häät, silti puuhaa riittää. Että semmoista.
Hyvää yötä kaikille!