heips,
pitkästä aikaa saan taas kirjoitettua jotain. kirjoitin kyllä eilen pitkät stoorit, mutta hävis sitten lähetys vaiheesa, p*****e! täytynee nyt sitten yrittää paremmalla onnella.
mulla ollut törkee väsymys tässä jonkin aikaa ja meinaa olla puhti vähissä. ja lisäksi ei oikeen mieltä nostata että mun terveet elämäntavat lösähti totaalisesti sokerirasituksen jälkeen... kun kuntoilu oli pakko lopettaa kipujen ja hiljaisen vauvan johdosta ja sokeri arvot eivät olleetkaan koholla niinkuin olin kuvitellut niin kyllä nyt maistuu karkki ja kaikki muukin hyvä... pitäis saada vaan itseään niskasta kiinni pikaisesti tai olen kohta samanlainen virtahepo kun ennen laihdutuskuuria.
mullakin toppatakki ongelma. vetoketju saattaa paukahtaa koska vaan seinään. ei sillä, rakastan tätä vauvamasua yli kaiken :heart: ja ylpeänä kannan sitä, kun vaan sais pakkaselta suojattua. yläkerrassa on kyllä vanhat talvitakit, joita toivoin etten enää koskaan olis niissä mitoissa, mutta nyt voin harkita niitä hakevani.
mutta ne toppahousut!!! meinasin kuolla nauruun kun niitä koitin niin mulla olis mahtunut niihin kaksi ja puoli nykyistä persettä!
melkoinen täti olen ollutkin, huh huh... onko kukaan nähnyt missään äippämallisia toppahousuja?
siniraita, mulla neuvolantäti epäili rauhallisista sykkeistä johtuen poikaa, sinulla tyttöä... mikähän on oikea asian laita?
möökö: eipä ole äippärahapäätöstä näkynyt täälläkään. tiedä sitten koska tulee. sairaslomapäätös tuli kyllä nopeasti ja positiivista oli sairaslomani kohdalla se, että mela maksoi siitä sen kelan omavastuuajan...
voipahan taas hyvällä omalla tunnolla tehdä lisää hankitoja. uusi digikamerakin oli pakko investointi että saa sitten ottaa paljon kuvia vauvelista ja mies halusi ostaa vauvalle otsakuumemittarin välttämättä
ja kylpyamme ostettiin keskiseltä sellainen missä oli muotoiltu pohja ihan pienelle ja toisessa päässä sellaiselle joka istumaan opettelee, tulppa pohjassa ja 22 egee kustansi, eli ei kallis. tuolla keskisellä näytti muutenkin olevan lähes kaikki vauva tavarat tosi paljon halvempia kun esim tampereella tai jkl:ssä.
kannattaako sitä muovitettua froteeta ostaa aikuistenkin sänkyyn siltä varalta että vauva nukkuu siellä välillä vieressä? kokemuksia? vai tuleeko vuotoja pahemmin nykyajan kaupan vaipoista? niitä olen ajatellut käyttää öisin ja päivisin sitten yritän alkuunsa kestoilla, tai itse asiassa mieheni on niin kiinnostunut kestosysteemeistä, että olen kanssa lupautunut yrittämään niiden suhteen parhaani.
selällään en minäkään meinaa pystyä olemaan ja sitä oli jo alusta asti... välillä helpotti mutta nyt taas tulee äkkiä yökkö olo... ja kummallista kyllä vasen käteni puutuu vähän väliä, vaikka tekisin jotain kotitöitä. ihmetyttää. onko muilla puutumis ongelmia?
näytän yhtyvän näihin kaikkiin kipuilu juttuihin, sillä mullakin välillä viiltää jompaakumpaa rintaa aika ilkeesti. :kieh: alussa oli sellaiset fiilikset että ihan kun olis nännejä pyörittänyt nokkospuskassa, mutta nyt tosiaan ollut välillä ja onneks harvakseltaan sitä vihlontaa. maitoakin multa tuli, mutta on jo loppunut...
kaikille paksuja vointeja ja anteeksi jos oli paljon valitusta.
t. soikku :heart: minttu 29+4 siis 29+5 (kello jo näköjään yli kahdentoista) hyvää yötä!