Helmimasut 2009 ~Elokuussa~

Illalla oikein sängyssä säikähdin ku tuli oikein kunnon mojova potkasu tuonne alas sivulle, ja samalla kuului loiskaus :eek: siellä oli vissiin iltabileet menossa! Jotain pientä kutinaa ja hentoja liikkeitä on kyllä päivittäin tuntunut! Mutta ei mitään tuommoista!
:wave:
 
Rosinante Meillä oli ihan pieniä vaatteita joku 10 kpl aktiivikäytössä. Nopeasti menee vaihtoon jos vauva yhtään pulauttelee tms. Toisille tosin varmasti riittää ihan vaan pari vaatetta... Mut kerkeehän sitä kauppoihin vielä kun vauva on syntynytkin, jos siis näyttää että tarvii enemmän sitä vaatetta.

labello Tsemppiä sinne! Kyllä asioilla on taipumus järjestyä. Mutta siinä olen samaa mieltä ku joku jo kirjoittikin, että huonoa ukkoa ei kannata katsella.

ON: Mä täällä lomailen vieläkin. Parin viikon päästä on jo sitten rakenneultra! Toivottavasti näkyis että kumpi on tuloillaan... Mies toivois enemmän poikaa kun tyttö jo on, minä taas oon ihan kahden vaiheilla kun molemmissa on puolensa :D No, kunhan nyt edes jompi kumpi! Mutta jos näkyy selkeesti kumpi tulee niin sit lähetään sen perusteella kattelee tosissaan niitä tuplarattaita. Jos toinen tyttö tulossa niin tahon jotkut ihanan äklö pinkit tms. Jos taas poika niin sit jotkut vihreet, violetit tai muut hillitymmän väriset :) Yksös matkarattaathan meillä on sellaiset carenan pinkit... ne on niin ihanat! Juu, ei tänne varmaan kummempia nyt, päivittäin tuntuu jo liikkeet mahassa!

Aply rv 17+6(?)
 
No nyt onneksi on supistelut rauhottuneet viime päivien aikana, taisin turhaan säikähtää. Muilla ei varmaan juuri supistele, tai ainakaan ei kommenntteja asiasta tullut. Se on aina positiivista kun ei moisia ole :)

Labello lippu korkeella vaan, alun jälkeen on helpompi olla yksin, kuin huonossa suhteessa... Kokemuksesta puhun, esikoinen oli 10kk, kun isästään erosin ja 9v. olinkin sit poijan kanssa kaksin (no,olihan siinä tietty pari kokelasta, mutta nykysen kanssa vasta yhdessä asutaan.) Pojan isän kanssa kyllä ollaan koko ajan oltu hyvissä väleissä, ja tosi paljon viettää aikaa pojan kanssa. Osaan olla asiasta kiitollinen,kun olen läheltä katsellut tapauksia,joissa mikään ei toimi... Toivottavasti teillä päästään yhteisymmärrykseen, mikä se sitten onkaan... :hug:

Kyrsäsöpöjä muksuja koko katras! =)

Taidan olla aika ikäloppu odottaja kun teitä kakskymmentä ja risat taitaa suurin osa täällä olla... :D Tais kyllä pari muutakin 35-pintaan olevia olla... en kyllä tunne itteeni sen vanhemmaks kuin esikoisen syntyessä, eikös se ikä oo vaan numero..?
:saint:

Nuhanenä on täälläkin, tosin itse laitan tukkoisuuteni viilenevien kelien piikkiin... :snotty:

No nyt on mentävä komentaan poikaa kavereineen, alkaa olla sen kuulosta menoa... Sit tää lähtis lenkille. On niin ihanaa kun vihdoin kaiken öklötyksen ja västmyksen jälkeen alkaa taas normaalit hommat maistuun... Myös siä petipuolella pitkästä aikaa... :D
 
Moikka!

Rosinante: Joku jo kommentoikin noita aivan pieniä vaatteita....sitä kun ei tosiaan tiedä, onko vauva kova pulauttelemaan tai kakkaamaan yli äyräiden :D . Mä kyllä sanoisin, että enempi tarvii noita pikkuisiakin vaatteita(bodejakin) vaikka ne ei sitten kauaa sovikaan mut saahan niitä esim.kirppreilta käytettyinäkin, jos "varavaatteiksi "ostaa. Muuten, kietaisubodyt on aivan älyttömän hyviä just noille aivan pienille!! Vinkvink ;)

..ja poistun takavasemmalle taas :D

T:Möökö ja murunen 17+0 :heart:
 
Onkos muuten kellään tietoa Hauck- merkkisistä vaunuista? Jollain sivuilla oli merkintä Esprit(Hauck), onko vaihtunut merkki tms. Kun itse en tuosta Hauckista tiedä, mutta Esprithän on laatumerkki ainakin vaatepuolella... Olis vaan edulliset yhdistelmät tarjolla, mutta kun en tosiaan tuosta merkistä mitään tiedä...

tatuka+väiski 15+5
 
Heippa!Te ketä ootte syönneet rennietä,mitä makua teillä on?Otin äsken ite lakrsitsin makusta ja huomasin vasta jälkikäteen että siinä on kiellettyä sakkaroosia! :ashamed: Kääk! Onkohan siit kui pali haittaa?
Tuun pian kommentoimaan muit juttui ja kertomaan paremmin kuulumisia!
 
Labello Voimia ja :hug:

Rosinante Meil oli varmaan noin 10-15 sellasta ihan pientä vaatetta,mut aika pian vaavi rupes käyttämään 62 kokosii.

KYRSÄ Aivan ihania lapsukaisia sulla! :heart:

Seksistä Mua ei todellakaan kiinnosta,ei yhtään!Mies rukka! :ashamed: Ja mä en muutenkaan halua että mun lähelle tullaan!Toivottavasti se menee pian ohi!

Tukkosesta nenusta Tääl on yks tukkonenänen! :wave:

ON Täällä vaivaa tosiaan toi inhottava närästys!!!! :kieh: :kieh:
Muuten o olo ollu suht ok ny pari päivää!
Iitu-Einari on aikamoinen vipeltäjä! :LOL: :heart: Siellä hän potkii ja heittelee kuperkeikkoja! :heart:
Eilen käytiin kattelemas vaunuja/rattait,mut ei viel tehty kauppoja! Sit ostin vaavil sellasen ihanan flleecepuvun! =)

Tyypin äippä ja Iitu-Einari 16+6
 

Yhteistyössä