itkemisestä:
täällä voi kanssa yksi ilmoittautua joka on todella herkkis. olen muutenkin kauheen herkkä, eikä kyllä tää raskaus tee yhtään ei-herkemmäksi minua, päinvastoin. joo ja jatkuu vielä raskauden jälkeenkin, ainakin mulla.
käytiin tänää uudessa rajalla-kauppakeskuksesssa, sekä kelalla ja tapiolassa.. pikaseen vaan joka paikssa käytiin, kuhan asiat saatiin hoidettua ja huomenna mennää uudelleen rajalla-keskukseen. saatiin tänää kumminkin tytille ostettuu fleece-nauha-korva-lakki (hankala selittää) ja sitten sittarista sille uudet talvikengät.. ihanaa..
ja toppapukua aloin tänää ihan oikeesti miettiin. häätyy varmaan meänkin ostaa 62cm toppapuku ku pakkauksen puku on kumminkin niin kauheen iso.. jos vaikka sattus kirpparilta löytyy joku halpa ja hyväkuntoinen niin vois vaikka ostaa
paljon tuo seppälän iskä-pyjama maksaa? mitä muuta te ootte ostanu isyyspakkaukseen? entä te joilla on jo ennestään lapsia meinaatteko tehdä isyyspakkauksen? mitä siihen laitatte? mitä isänpäivälahjaksi ootte ostanu/suunnitelleet?
mulla oli esikoisen raskauden aikaan synnärille asti sormukset (kihlasormus ja 4 muuta sormusta) sormissa, ei ollu turvotusta lainkaan. synnytykseen en vaan enää viittiny ottaa niitä mukaan.. nyt noita sormuksia on enää 3 sormissa. yksi oli pakko ottaa pois ku alko kuivaan iho siitä alapuolelta. ja kihlasormukset ollu kummaltakin (multa ja ukolta) kaapissa jo kohta vuojen päivät, yhden ison riidan jälkeen, ja muutenkin päätettiin että ostetaan sitten uudet ja kunnolliset kun päästään töihin ja ollaan oikeesti suunnittelemassa joskus lähitulevaisuudessa häitä, kun nyt niistä ei oo ees puhuttu, kun on vähä ristiriitoja..
nyt kohta puolin vielä kahvin/teen keittoon ku tuo yläkerran naapuri tuolta saapuis tännepäin. ihana saada piristystä tähän iltaan ku ukkokin töissä puoleen yöhön..
t.pia, tytti 10/06, nökö 25+6