Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

labello siis sun sormuksetko on ollu jumissa jo muutaman vuoden ? :eek: Kannattaa sit selvittää mistä löytyy lähin kultasaha ( myös viikonloppuna ) jos sattuu tuleen ihan hirveä turvotus...kulta ei oikeen muulla katkea. Mutta aina parempi ku ei tulis koko turvotusta :D
 
sleeping
haavemamma73 ja tatuka: Mä olen ostanut Jyskistä pinnasängyn suojuksen, lakanat ja uudinverhon. Kaikki ihanaa NallePuh kuosia. Uskallanko mä nyt käyttää niitä lainkaan, jos niissä on jotain myrkkyä!! :eek: Ainakin pinnasängyn suoja on lopetettu kokonaan ja löysin just vikan kappaleen. Kai siinä on joku hyvä syy, että se tuotanto on lopetettu...? Mä en ole löytänyt mistään muualta noin kivannäköistä kuosia ja noin halvallakin... en kai mä niitä roskikseenkaan raaski heittää... alkoi taas ahdistaa... Onko tuosta telkkariohjelmasta jotain tietoa netissä, kun en nähnyt kyseistä ohjelmaa?
 
sleeping Enpä usko että on syytä panikoida, luulisin että ko.liikkeessä on sittemmin laitettu asiat kuntoon. Ei ollut tarkoitus ketään pelotella, tuli vaan mieleen se ohjelma. :ashamed: Ohjelmasta on kuitenkin lähes vuosi aikaa, siinä ajassa ehtii ketjut kyllä toimia ja korjata epäkohtia. Ja kyllähän kai nykyisin testaillaan tuotteita niin paljon, että tuskin markkinoille mitään myrkkyjä sisältäviä juttuja enää kovin helpolla pääseekään. Ja kunnon pesussa luulis viimesetkin jäämät häipyvän esim. lakanoista. Yleensä ne kuitenkin pestään ennen käyttöönottoa jokatapauksessa... Nyt mulla on ihan kurja olo kun noin väki pelästyi... :( Mutta ristiriitaisia juttujahan nämä on, kun ei aina tiedä mitä tahoa itsekään uskoisi :/ .
 
itkemisestä:
täällä voi kanssa yksi ilmoittautua joka on todella herkkis. olen muutenkin kauheen herkkä, eikä kyllä tää raskaus tee yhtään ei-herkemmäksi minua, päinvastoin. joo ja jatkuu vielä raskauden jälkeenkin, ainakin mulla.

käytiin tänää uudessa rajalla-kauppakeskuksesssa, sekä kelalla ja tapiolassa.. pikaseen vaan joka paikssa käytiin, kuhan asiat saatiin hoidettua ja huomenna mennää uudelleen rajalla-keskukseen. saatiin tänää kumminkin tytille ostettuu fleece-nauha-korva-lakki (hankala selittää) ja sitten sittarista sille uudet talvikengät.. ihanaa..

ja toppapukua aloin tänää ihan oikeesti miettiin. häätyy varmaan meänkin ostaa 62cm toppapuku ku pakkauksen puku on kumminkin niin kauheen iso.. jos vaikka sattus kirpparilta löytyy joku halpa ja hyväkuntoinen niin vois vaikka ostaa ;)

paljon tuo seppälän iskä-pyjama maksaa? mitä muuta te ootte ostanu isyyspakkaukseen? entä te joilla on jo ennestään lapsia meinaatteko tehdä isyyspakkauksen? mitä siihen laitatte? mitä isänpäivälahjaksi ootte ostanu/suunnitelleet?

mulla oli esikoisen raskauden aikaan synnärille asti sormukset (kihlasormus ja 4 muuta sormusta) sormissa, ei ollu turvotusta lainkaan. synnytykseen en vaan enää viittiny ottaa niitä mukaan.. nyt noita sormuksia on enää 3 sormissa. yksi oli pakko ottaa pois ku alko kuivaan iho siitä alapuolelta. ja kihlasormukset ollu kummaltakin (multa ja ukolta) kaapissa jo kohta vuojen päivät, yhden ison riidan jälkeen, ja muutenkin päätettiin että ostetaan sitten uudet ja kunnolliset kun päästään töihin ja ollaan oikeesti suunnittelemassa joskus lähitulevaisuudessa häitä, kun nyt niistä ei oo ees puhuttu, kun on vähä ristiriitoja..

nyt kohta puolin vielä kahvin/teen keittoon ku tuo yläkerran naapuri tuolta saapuis tännepäin. ihana saada piristystä tähän iltaan ku ukkokin töissä puoleen yöhön..

t.pia, tytti 10/06, nökö 25+6
 
Mahtuuko vielä mukaan porukkaan uusi odottaja? :) nyt vihdoinkin sain hankittua tunnukset ja kirjauduttua, hetken aikaa kyllä katselin ja ihmettelin, että mihin voin tämän viestin kirjoittaa ja sitten löytyikin uusi marraskuun pino. Toivottavasti tämä viesti näkyy oikein ja oikeassa paikassa :LOL: Olen 25.v lähihoitaja ja odotan ensimmäistä lasta, lask. aika 27.2. Synnytyssairaala VAS. Perheeseen kuuluu aviomies ja kultainen noutaja. Olen käynyt näitä keskusteluja kurkkaamassa aina välillä. Labello, saatko laitettua näitä mun tietoja (lask.aika jne.) listaan?
 

Yhteistyössä