**Maalismasut 2009** marraskuussa vol 2.

Sateista sunnuntaita

Olen ahkerasti käynyt lukemassa, mutta en ole jaksanut oikein kirjoitella. :ashamed: Meillä oli viime viikko lomaviikko, ja ihan pepulleen meni. Alkuviikosta esikoiselle iski sen tuhannennen kerran vuotava korvatulehdus. Maanantaina mieheni kurkkua rupesi särkemään ja minun tiistaina. Ollaan koko porukka oltu urakalla sairaita. :( Mies kävi nieluviljelyssä, tulos negatiivinen ja minulle tulee tuloksen huomenna. Veikkaan negatiivista. Kurkku on ihan turvoksissa ja kipeä, ei pysty nukkumaan eikä kunnolla syömään. Kuumaa teetä ja mehua on mennyt urakalla. Pakko olla alkuviikko kotona potemassa, ettei ääni lähde.

Veikkausgallup Veikkaan, että kolme synnyttää laskettuna aikana. Itselläni menee varmasti myös huhtikuulle. Syntyihän esikoinenkin vasta 42+2 :heart:

Synnytyskokemukset oma äitini on synnyttänyt meidät sisarukset, yli, ennen ja hieman lasketun ajan jälkeen. Hän, joka meistä syntyi ennen la:ta, niin syntyi sydänvikaisena, joten se oli syynä ennen aikaiseen synnytykseen. Saas nähdä syntyykö itsellä miten toinen. Voisin lyödä pääni miltein pantiksi, että syntynee lähempänä 41 viikkoa. Olo on ihan sellainen.

Esikoisen aikaisia lastenvaatteitaKävin juuri aamupäivällä esikoisen ja miehen kanssa "retkellä" verkkokellarissamme. Haimme sieltä esikoisen aikaisia vaatteita. Piti kehittää jotain tekemistä, kun kumpikaan meistä ei kykene ulos likan kanssa ja ulkoilutus apua ei saa keneltäkään. Tyttö nyt neljättä päivää :( sisällä vanhempien sairastelun takia. Neiti sitten penkoi urakalla pusseja, vauva vauva, isi avaa, anna vauva (hauskaa kuunneltavaa ja katseltavaa). Paras oli, kun piti vetää päällensä 62 cm oloasu, jossa napit selässä ja haaroissa. Reipas neiti sitten avasi napit haaroista ja sujautti jalkansa sisään ja pyysi äitiä auttamaan. Ujutettiin kädet paikoilleen ja neiti meni isän luo. Isi isi, kato vauva. Oli koominen näky. :LOL:

Jadekettu+masuasukki 23+1
 
Zoe-F: Aivan. Eipä ole enää tullut verta ollenkaan. Onneksi on kaikki hyvin ja voi olla hyvillä mielin.

Mun maha julli aamulla. Pikkkunen päätti bilettää koko aamuyön ja siinä se sitten menikin se aika. Kädet puutuilivat todella pahasti. Onneksi sain viimein aamulla nukuttua muutama tunti. :)

Lunta sataa ja kotona meinaan kyllä olla. Inhaa mennä tonne kylmään ilmaan kävelee. :p


Mömmis & potkija 24+1
 
Zoe kiva että valmistujaiset meni hyvin!

Oltiin eilen taas moikkaamassa yhtä vauvaa, musta tuntuu niin hassulta että pian meilläkin on sellainen ihana tuhiseva mytty :heart:

Huomenna taas kouluun. Mun täytyy käydä pyytämässä kaikilta opettajilta, että merkkaavat mulle viime jakson kurssisuoritukset hyväksytyiksi vasta ensi vuoden puolella, koska muuten menee opintotukiasiat ihan sekaisin jos en ehdikään kirjoittamaan keväällä kahta yo-ainetta. Mun pitäis sillon palauttaa alkuvuoden opintotuet ja anoo tilalle toista tukea. Menisi liian vaikeaksi, eikä varmaan just loppuraskaudesta/vastasyntyneen kanssa olisi kauheasti inspiraatiota alkaa vaeltamaan Kelan byrokratiaviidakossa.
Mulla on muuten pari viikkoa aikaa saada kuviksen diplomityö valmiiksi, mulla on inspis ihan hukassa sen kanssa eikä työstä tule muutenkaan yhtään sellainen kuin olisin halunnut siitä tulevan. Ei voi mitään, kunhan sais edes valmiiksi mokoman.

Me lähdetään miehen kanssa nyt mun mummolaan syömään :wave:

upupa ja Multeri rv 25+6
 
myymä
Heipparallaa! :)

Tänään ollut hirveä siivousvimma! Ollaan miehen kanssa laitettu paikkoja kuntoon ja tänään olis tarkoitus alkaa laittamaan vähän joulukoristeita typyn kanssa :)
Pesin äitiyspakkauksen vaatteetkin! :)

IHanaa kun mies piti vapaapäivän tänään tontilta! :heart:

Mukavaa sunnuntaita kaikille :)

myymä ja pikkuveli 24+3 :)
 
Mä en ala. Valkovuotoa ei tullut mut verta taas parin pisaran verran. Ikken kohta. Voiko tää johtua limakalvon hankautumisesta vai? Tälläkertaa tuoreempaa verta siis. Kipuja ku ei vaan meinaa olla. :'( Sanokaa ny joku että johtuu hankauksesta eikä mistään muusta.


Mömmis & potkija 24+1
 

Yhteistyössä