**Maalismasut 2009** helmikuussa

Soraya: Meillä on tällainen kissaverkko pinnasängyn päällä ja kuten kuvasta näkyy, kissat on jo sitä testailleetkin :) http://kuvablogi.com/nayta/1694630/
Jännä nähdä miten kissat reagoi vauvaan. Itse luulen, että eivät jaksa kauheasti pienestä vauvasta kiinnostua, ehkä sitten kun vauva alkaa enemmän liikkua.

Mianjo: Onnea vauvasta!

omaa vointia: Tänään kävin äippäpolilla kontrollikäynnillä. Vauva oli kasvanut hyvin ja paikat oli jo alkaneet avautua. Nyt oli kohdunsuu jo väljästi kahdelle sormelle auki, viikko sitten oli vain yhdelle. Tänään on supistellut ja alamaha ja alaselkä on kipuilleet. Tutkimus taisi entisestään ärsyttää paikkoja. Lääkäri oli sitä mieltä, että tuskin menee laskettuunaikaan asti tämä odotus. Kieltämättä olo on jo välillä niin tukala että olisi kiva jo päästä mahasta eron.

Cattitude 38+1
 
Äh, en saa viimeistä sivua auki, on vaan täysin valkoinen sivu edessä.... No, toivottavasti tämä toimii siitä huolimatta.

Nyt tulee omaa napaa pelkästään. Mullahan on ollut sitä kutinaa jalkapohjissa ja kämmenissä. Tiistaina olin aamulla labrassa ja iltapäivällä terkkari jo soittikin. Maksa-arvot olivat tulleet, sappiarvoja vielä odotellaan. Noista maksa-arvoista en tiedä vielä muuta, kuin toinen oli hieman koholla (nousee ilmeisesti aina raskausaikana) ja toinen sen verran paljon koholla, että Tyksiin lähti lähete. Tänään Tyksistä soitettiin ja huomenna on aamupäivällä aika äitiyspolille. Siellä katsotaan vauvan vointia, mun vointia ja varmaan neuvotellaan mitä tehdään :/ .

Nyt pelottaa ja stressaa. Onneksi vauva liikkuu ihan hyvin ja liikkeitä käskettiinkin seurata erityisen tarkasti. Viime yö meni pitkälti murehtiessa ja varmaan ensi yö kanssa. Onneksi huomenna pääsen äitiyspolille. Mun toive alkaa jo olla synnytyksen käynnistyksessä, sillä mähän olen hermoromahduksen partaalla jos joudun vauvan liikkeitä seuraamaan tehostetusti vielä mahd. 3 viikkoa. Alkais varmaan olla mun mielenterveyden ja vauvan hyvinvoinnin kannalta paras, jos sais pikkuihmisen vihdoinkin masun toiselle puolelle.

Tämmöistä tänne. Stressaavaa aikaa :/ .

Iines ja Sintti 38+4
 
Onnea Mianjon perheelle tytöstä.

Hei, oonko mä blondi vai mitä, mutta mulle ei tuo sivu 51 suostu aukeamaan. Saan luettua s. 50 loppuun, mutta en siitä eteenpäin. Heittää mulle herjaa vai onko palsta kaatumassa???

tyhmänä muija ja kevätmyrsky
 
jahas.. jostain syystä en pääse vikalle sivulle mutta kokeillaan, josko sais kirjotettua..

Mianjolle paljon onnea!! Koko perheelle! :flower:
Kerkesitteko esikoisen viedä vielä tuossa välissä hoitoon?? Olipa pikainen toimitus =) ei voi kun ihmetellä :D

Fazerina:
Hienoa kun olette kotiin pässeet! :hug: muistan tuon tunteitten vuoristoradan mitä se oli kun kotiin tultiin pojan kanssa ja ihmeteltiin ensimmäinen ilta uutta tulokasta :heart:

Kaan lemmikki kyselyyn.. Meillä ei varmasti tule olemaan mitään ongelmaa.. Meidän sekarotuinen oli 2v kun poika syntyi ja ei ole ikinä mitään ongelmaa ollut. Kun kotiuduttiin njiin ensimmäisen illan kulki nuuskimassa poikaa ja vahti vieressä mutta ei muuta. Silloiv vielä elossa ollut noutaja vaarimme kävi tervehtimässä ja painui pöydän alle makaamaan.. Tajusi heti että tässä tuli yksi tulokas lisää laumaan, joka on ylempänä häntä. Poika kun kasvoi niin sai paijata vaaria ihan miten tahtoi :heart: ihana koira oli.
Nykyään poika taluttelee sekarotuistamme lenkillä ja keksii välillä jäynääkin koiran pään menoksi.. ja mukisematta koira hihnan päässä tallustaa ja yrittää olla sotekutumatta hihnaan joka maassa laahaa kun taluttaja metrin mittainen :whistle:

Tuosta allegiasta.. Meillä pojalla oli kans koira arvot allergia testeissä koholla.. Mutta mitään oireita ei ole ollut joten koira on saanut olla.
Lisäksi meillä kissa.. itse olen allerginen kissoille mutta siedän kun en kovin sylittele ja paijaa.. enemmän makaakin miehen mahan päällä ;)
Osa koirista aiheuttaa kans itselle kutinaa. esim. porukoitten kääpiöpinseristä alkaa iho heti kutista ja nousee näppyjä.. jännä että miten ei omasta koirasta kuitenkaan tule.. kaippa siihen on siedättynyt.. tai sitten johtuu siitä että on pitkä karvainen.

piti jotain muutakuin kirjottaa, mutta painaa taas sen verta ikävästi tuonne alas ja juilii etät pitkälleen käy tieni.

danjuska ja vilma 35+4
 
Joo ei auta. Pääsivulta näen kyllä, että viestini on julkaistu mutta en pääse itse sitä katsomaan enkä muokkaamaan. Osaisiko joku fiksumpi neuvoa apua ongelmaan? Yv:nä kantsii laittaa ohjeita, kun sivua en tosiaan auki saa :D
 
myymä
Mä en jostain syystä pääse lukemaan sivun 51 kirjoituksia... Eli siis tää menee ihan valkoiseksi vaan koko sivu eikä lataa :( Eli pystyn vain kirjoittamaan!

Mun kaveri sai viime yönä toisen tytön ja oon IHAN kade että pääsi jo tositoimiin ;)

Nyt me lähdetään kirkon kerhoon, joten palaan asiaan sen jälkeen!!

myymä ja pikkuveli 37+0 :)
 

Yhteistyössä