iltoja
jos sitä jaksais jotain naputella..
Mutylle ihan samaa aioin sanoa kuin Eeva =)
Vaikka varmasti vaikeeta onkin olla ajattelematta ja tottakai synnytys mietityttää etukäteen jossain määrin niin turha sitä on liikaa murehtia. Ja kipu voi pelottaa nyt mutta kun tilanne on päällä niin ei sitä enää pelkää.. sitä yrittää tehdä parhaansa ja luottaa henkilökuntaan. Kyllä ne kestää :hug:
itse huusin ponnistusvaiheesa että en jaksa.. en yksinkertaisesti pysty mutta niin vaan hyvän kokoinen poika tuli maailmaan.. ja kivut loppui saman tien kun vauvan hartiat oli pihalla.. tai sitten aika kultaa muistot
Poikaa odottaessa kyllä jossain veiheessa synnytys vähän pelotti.. nyt oikeastaan odotan sitä koska tiedän siihen pystyväni.. paitsi ikäänhän ei voi tietää mitä mutkia matkaan tulee mut ymmärtänet varmaan mitä tarkoitan
luottavaisin mielin vaan!
Niinulle onnittelut! :flower:
mistäs täällä onkaan ollut puhetta..
niin..
Zoe: en ole koskaan kuullut moisista nukkapalloista mut tää tahtoo tietää kans jos moisia olemassa
Eeeva: Mulla on neuvola n. kerran kuussa.. nyt edellinen ja seuraava käynti on kolmen viiikon välein.. tammikuussa ois sitten lääkärineuvola johon en haluais kun se eukko niiiiin syvältä.. jäi tosi hyvät kokemukset kun sillon rv9+ käytiin :/
Täällä mitataan hemppa aina tarpeen mukaan.. mulla ollut koko ajan hyvä niin ei mitata joka kerta.. esikoisen aikaan mitattiin usemammin kun meinas olla liian alhainen.
muut mitkä mitataan joka käynnillä on verenpaine, paino, sf mitta, sikiön sydänäänet..
olikohan muuta..
kantoreppua minäkin olen harkinnut mutta varmaan käyettynä ostan kun epäilen vahvasti tuleeko paljon käytettyä...
lapsivakuutuksesta mies kävi paperit jättämässä maanantaina. nyt otetaan.. esikoiselle ei otettu ja tarpeeseen ois tullu
joku kyseli (sori en muista kuka :ashamed: ) että puhuuko mies masulle.. no ei puhu mutta silittelee muuten ja kysyy aina vointia että "mites masu voi?"
sitten omaa napaa (vähän lisää
)
kävin tänään hakemassa sen vitriinin mikä tilattiin ja kiersin samalla pari kirpparia yksikseen.. ja mukaan tarttu yksi äippäpaita, neule ja miltei kassillinen vauvan vaatteita
:|
mut ne oli niiiiin söpöjä, hyväkuntoisia ja halpoja. vielä pitäis vaatteita ostella.. ja toppapuku pitäis ostaa.. mut senkin varmasti löydän kirpparilta kun vuoden alussa lähdetään siskon kans kiertämään.
viime yönä ei tullut sitten taas nukuttua ja aamulla en viiden jälkeen nukkunut kun mies lähti töihin |O
muuten kyllä yllättävän virkku ja tekevä olo mutta illasta alkaa tuntua että sänky ois maailman ihanin paikka!
mut siinä mielessä joku virtapiikki päivisin että haluaisin saada paljo aikaan ja tehä kaiken näköistä..
nyt unille.. aamulla ysiltä pojan kerho joten aikanaan on ylös selviydyttävä.. siellä kun tykkää kulkea niin kiva vaan aina viedä =)
jos itse kävis lenkillä sillä aikaa ja alottelis siivousta.
danjuska ja vilma 22+5