helou
oottepas taas saaneet aikaseks!
Kommentoin minkä muistan ja kerkeen.. vajaa tunti niin pitää lähtee koirakouluun..
Eternal-life: Itsekkin ihan ulalla asioista.. (liittyen synnytykseen), edelleen vaikka esikoisen olen jo pyöräyttänyt.
Silloin en etsinyt mitään tietoa mistään limatulpista tms ja hyvin kerettiin laitokselle jne.. supistuksiakaan en seurannut kuinka säännöllisiä.. tosin johtui osittain siitä että mulla kpu tuntui niin armottomasti selässä että suppareita en alussa edes kunolla tuntenut kun selkä niin tulessa koko ajan.
Ja niin kuin olen sanonut niin mulla ainakin osittain tieto lisää tuskaa...
Mut kyllä sen huomaa kun tosi toimet alkaa
Mömmikselle hurjasti jaksuja :hug: tulehhan sitten kertomaan mitä sanoivat.
Luulen (mutta en TIEDÄ) että tuo pahoinvointi joskin normaalia.. tuntuu useammallakin olevan. Itse voin onneksi (vielä) aivan hyvin mutta tiedän että h-hetkellä laattaa lentää niin kuin pojankin aikaan..
Pöttis taisi kysellä vauvan asennosta.. vajaa 2vka sitten oli ainakin rt.. mutta möyrii ja sätkii niin paljon että en ihmettelis vaikka asentoa vaihtanut..
Zoe: Kyllä tuo vedenjuonti juttu on aivan totta.. eihän se nyt varmaan estä suppareita mutta helpottaa/lieventää niitä.. ainakin näin mulle eräs lääkäri selitti.
kissoista myös ollut puhetta.. Meillä taloon tuli kissa parivuotta sitten.. joten en yhtään tiedä miten suhtautuu vauvaan.. poikaa (3v) jaksaa kyllä tiettyyn pisteeseen asti.. ja sitten lähtee menemään tai muistuttaa ettähällä on kynnet jos vielä jatkat.. Mutta en usko että mitään ongelmaa tulee kun niin rauhallinen ja sopeutuvainen kissa.
Tuttipulloja meillä on varastossa.. pitäiskin varmaan kaivaa ne esiin joku pv. pari tutti osaa olen jo ostanut niihin.. ja enempää en varmaan ostakkaan ennen kuin näkee miten imetys lähtee menemään.. niitä saa äkkiä tuosta kaupasta. Jos imetys sujuu niin pulloa ois tarkoitus antaa vaan tilanteissa jossa itse en ole paikalla ja mies vauvan kanssa.. niitä hetkiä ei ole monta. katotaan tilenteen mukaan
eniten taitaa olla ainun pulloja.. sitten on myös joitain muita merkkejä jokunen..
kertakäyttösiteillä ja liivinsuojilla täällä mennään... niin.. niitäkin vois alkaa jo kaappiin hamstrata..
kävin äsken kävelyllä koirien kanssa ja kesken piti pois käänty.. vauva majailee taas mahan oikealla puolella ja tekee ihan kamalan kipeää.. oikeeta nivusta painaa koko ajan ja tuntuu että happi ei kulje kun pistää juuri tuonne oikealle puolelle minne on itsensä ängennyt.. samalla sitten muksii tuonne alas.. tuntuu että oikea jalka puuduksissa koko ajan..
kipeille paranemista!! täällä kans yskä ottanut otteen ja tooosi kiva köhiä keuhkoja pihalle..
mut nyt liikenteeseen..
danjuska ja vilma 31+5