Pikaisesti kuulumisia, ei ole vähään aikaan ehtinyt kirjoitella..
Rakenneultrassa on käyty, 4d:llä tekivät. Kaikki oli tällä hetkellä niin kuin pitääkin, mutta sehän ei kerro varmuudella mitään lapsen terveydestä. Täytyy vain iloita siitä, että ainakaan vielä mikään ei näyttänyt huolestuttavalta. Painoarvio oli 450g.
Neuvolassakin kävin eilen. Rutiinit ok. Hb laskenut vaikka rautaa syön, muutenkin rautavarastot vähissä labrojen mukaan :/ Pelkällä raudalla yritetään vielä saada niitä kohenemaan. Sf-mitta 23cm, käyrien yläpuolelle meni.
Vuodelevossa olen edelleen, tosin voinnin mukaan saan touhuilla. Nyt onkin ollut pari viikkoa jo vähän parempi olo, ei ole tullut pitkiä supistelujaksoja vain yksittäisiä kipeitä suppareita. Ens viikolla äitiyspolille aika, toivottavasti paikat on vielä kiinni ja sais alkaa touhuilemaan vähän enemmänkin =)
Mä olen myös aivan täysin jouluihminen :xmas: Glögiä on kulunut jo monta litraa ja joulutorttuja syöty
Kunpa vaan pääsis pois sohvan pohjalta, niin sais alkaa laittamaan joulua kunnolla =)
Tuplarattaiden mietintä on meilläkin käynnissä. Meillä tosin on varmaa se, että ne ostetaan kun esikoinen on alle 2 vuotias vauvan syntyessä. Pitäs vaan osata päättää minkälaiset rattaat ostaisi. Lenkkeilyyn pitäs olla hyvät, mutta silti olis kiva jos niillä mahtuis jossain kaupoissakin liikkumaan.. Hankalaa tulee olemaan valinta..
Mä en myöskään voi ymmärtää jos petytään jompaan kumpaan sukupuoleen :| Mutta mä näen myös punaista lauseesta, "kunhan vaan on terve". Miksi se ei voi vaan olla, "toivottavasti lapsi olisi terve" :/
Hyviä vointeja kaikille!
-Pauko ja Peppi22+3