Torstaita!
(.) Suht hyvä olo, välillä pyörryttää.
Hendu79: Mä oon käyttänyt nyt pari kuukautta ja aikaisemmin (ennen kapselin käyttöä ja vähän enemmän teini-iässä) autto ainakin näppylöihin (mulla tulee helposti paiseita) ja taiveihottumaan ja hilseeseen. Nyt huomasin kapselin poiston jälkeen ja raskaaksi tullessani, että päänahassa alkoi olemaan "rahkoja" ja muutenkin iho kutisevampi.
"Rahkat" ovat nyt kadonneet, eikä tarvitse ihan niin paljoa lotrata rasvaa.
Iines79&
Ärrieri: Mä syön noita vitamiineja kun tiedän sen itsekin, etten osaa ruokaa syödä tarpeeksi usein ja terveellisesti. :ashamed: Jos olisin koko päivän kotona, niin varmaankin menisi kuudesta kahdeksaan ruisleipää juustolla ja ehkä tomaatillaja pari kuppia teetä, ja siitä ei kyllä saa tarpeeksi kaikkia mitä tarvitsee.
Mieskin on sellainen ettei sekään osaa/muista joka päivä syödä, mutta siihen on kyllä pikkuhiljaa tultava muutos molempien kohdalla. Pikkuinen kun kasvaa niin tarvitsee hyvää ja terveellistä ruokaa kuitenkin joka päivä eikä vain silloin kun muistaa.
Eeeva Niinhän se on, mutta mielummin syön just vaik helokkiöljyy ku esim sit kortisonii ihottumaa.
Galluppiin Huuhtelen vihannekset yms hyvin. En lue etikkettejä, paitsi jos ostan jotakin esim, oudon merkkistä juustoa lidlist niin vilkasen onko pastoroituu (toiset puhuu jostakin rajotuksesta koskien sitä onko juusto pehmeää vai kovaa, mutta mä en oo ajateellu, enkä ajattele). Punasta yms lihaa syön kunhan on kypsää, en oo koskaan raa'asta pitäny, enkä kalasta pidä muuten kun tonnikalaa joskus ja sekin yleensä käy leipien päällä uunissa, ja maksaa en syö koska se on hyiyök
Periaatteessa mä syön mitä lystään, mutta just ku ei esm maksasta eikä kalasta tykkää ni "helpottaa asiaa" Maalaisjärellä mennään, ei ennenkään ollu tarkkoja rajotuksia mitä saa ja miä ei saa syödä juoda.
Tosin yhtenä päivänä olin juomassa alkoholitonta juhlajuomaa, niin vilkaisin että millä makeutettu, ja "kielletyllä" makeutusaineella oli, joten jätin juomatta, mutta kyllä mä salaattia ja fetaa ja kaikkea syön ihan normisti.
Zoe ja Öttiäinen 19+6 :heart: