upupa: Onnea ja iloa koko perheelle :heart:
Danjuska: Ihan rauhallisin mielin oottelisin synnytystä, mut se lääkäri pelotteli mut sillon muutama viikko sitten et: lapsi tulee minä hetkenä hyvänsä. (olin siihen asti niin syvästi henkisesti varautunu et yliaikaseksi menee, mut nyt en osaa enää asennoitua siihen et yli menis)
Kaa: ihana ku sä jaksat ajatella niin positiivisesti!
Myrna: kuullostais kyl siltä, ettei enää kauan mene!
Poltteleeko muilla mahaa siis sisältä päin? Mulla polttaa ja varsinkin ku vauva liikkuu niin tuntuu et maha on tulessa nimen omaan tuolta sisältä...
Meillä mies on alkanu oireileen! Se on PALJON hermostuneempi ku minä, ihan levoton sielu koko ajan. Viime yönä se ei nukkunu melkein ollenkaan. Ite nukun ku tukki ja mielikin on paljon levollisempi ku ukolla... =)
En vaan tajuu sitä asiaa ku mua itkettää KAIKKI asiat! siis tää on tosi rasittavaa. kaupassa, pankissa, postissa, kotona, saunassa, suihkussa, autossa ihan missä vaan tulee kyyneleet silmiin ja alan pillittämään.. tosi kiva olla silmät punaisina koko ajan.
rattoisaa lauantai- päivää kaikille.. mies on reissussa tän päivän ja mä yksin kotona kuten viimeiset 3 viikkoa.. huvittavaa ku enää ei oo oikeestaan mitään eroa et mikä päivä on. ennen ku oli vkl niin sitä oli ihan onnessaan, nyt se on vaan samalainen päivä ku kaikki muutkin.