Hello!
Oikein harmittaa kun ei eilen ehtinyt koneelle, ja oli taas tullu 3 sivua tekstiä.
Herminan käynnistely-yritykset sai täälläkin aikaan äänekkäät naurut, vaikka asia on arka ja ei niin kiva.
Täälläkin on yritetty tyota kolmen ässän käynnistely yritystä - tuloksetta. Mulle on tullut myös kauhea pakkomielle harrastaa seksiä mahdollisimman usein, kun tiedän että synnytyksen jälkeen voi joutua olemaan kuukaudenkin ilman. Ja se olis kyllä ihan katastrofi.
En oo ikinä ollu niin kauaa ilman... Täytyy nyt siis rakastella varastoon. :heart:
Mutykos se aiemmin kertoi tuosta pissaamisesta housuun aivastaessa? Kuulostaa
niin tutulta.
Mulle on käynyt niin monta kertaa, ja se on erittäin noloa ja inhottavaa. Varsinkin raskauden keskivaiheilla vaiva oli oikea riesa, mutta nyt oon jo pystynyt pidättään aivastaessa.
Niinulle :hug:
Kävin eilen katsomassa kaverin päivän ikäistä vauvaa. Ja voi kun se oli ihana. En millään malttais odottaa, et saan oman vauvan syliin. Ja se
vauvan tuoksu... :heart: Voi kun sen sais pulloon. =)
Soraya meillä on muovitettua froteeta meidän sängyssa koska poika nukkuu meidän välissä ja sillä välillä vaippa falskaa. Ja kyllä se frotee hiostaa ihan sairaasti. Välillä oon ottanut froteen pois, mutta heti seuraavana yönä käy niin että pissat tulee vaipan läpi poitsulla. Vauvan sänkyyn ei froteeta meinaa laittaa, mutta petari meillä siellä on. Mä oon paljon miettinyt tuota
vauvan viereen ottamista. Meillä esikoinen nukkui alussa meidän vieressä, koska oli niin paljon helpompaa syöttää poikaa yöllä vieressä kun nousta pinniksen viereen antaa pulloa, ja haluisin niin tehdä nytkin. Mutta esikoinen nukkuu siis edelleen meidän välissä, on nukkunut oikeastaan koko ajan. Mun pitäis siirtää esikoinen pinnasänkyyn että voisin ottaa vauvan meidän väliin. Ja kun asutaan tässä väliaikasessa kämpässä, niin meillä ei ole tilaa neljännelle sängylle. Aluks nyt ainakin tehdään niin et esikoinen nukkuu meidän välissä ja vauva pinniksessä, mutta jos tuo järjestely ei toimi, niin laitan esikoisen pinnikseen ja vauvan meidän väliin.
marza ja minimuru 36+5