Kiitos
Kaa uudesta pinosta! :flower: Inhottavia jumiutuksia tällä palstalla nykyään...
Paljon Onnea
Mianjolle ja
Fazerinalle!!!! :heart:
Täällä kyllä käyn lukemassa päivittäin, mutta oon hyvin saamaton tän kirjottelun kanssa. :ashamed: Jotenkin oon vaan niin väsynyt koko ajan, eikä oikeen huvita mikään. Tässä vaan odottaa sitä h-hetkeä niin kovasti. Meillä on myös olohuoneremontti kesken, tosin en ole siihen paljon pystynyt osallistumaan, mutta lauantaina "saan" tehdä loppusiivouksen ja ainakin viimeks imurinvarressa riehuminen aiheutti aika mojovaa polttelua alaselkään ja veti vatsan ihan pinkeeks. Mitään muuta kummempaa ei sitten tapahtunutkaan, mutta kyllä kai tuollaset oireet edesauttaa sitä synnytyksen käynnistymistä. Ja mielellään haluaisin että synnytys käynnistyisi ihan luomusti, kun muutenhan se sitten käynnistetään jos ei LA mennessä ala mitään tapahtumaan. Huomenna meenkin taas ä.polille kontrolliin. Saa nähdä taas kuinka vauveli on kasvanut. Viimeks lääkäri sai tasan saman painoarvion kun edellisellä kerralla, eli 2,8 kiloa, mutta meni kuulemma virhemarginaalin piikkiin. Eli kyllä riippuu ihan ultraajasta minkälaisia painoarvioita vauvasta saadaan. No lopullisestihan se sitten selviää kun vauva on syntynyt.
Lemmikeistä Meillä on tuollanen lähes 50-kilonen boxerin ja spk:n sekotus. On jo yli 3 vuotias, mutta aika reuhake kun on esim. vieraita tai toisia koiria kyläilemässä. Kun ollaan ihan omalla porukalla on kyllä tosi rauhallinen ja viihtyy omissa oloissaan. Lenkittää en ole enää pitkään aikaan uskaltanut kun sillä tuota massaa on niin paljon että saa riuhtastua mut kyllä kumoon. Pihalla onneks voi pitää vapaana. Tuo tykkää yli kaiken kun sille heittelee lapiolla lunta, tekee hurjia hyppyjä lumikokkareiden perään.
Tulevat mummot on tosi huolissaan kuinka sitten yhteiselo vauvan kanssa lähtee sujumaan. Itse en sitä kovin stressaa ja uskon että mitään suurempia ongelmia ei tule, on kuitenkin huvin sopeutuvainen koira aina ollut. Mutta tietenkään koskaan ei voi tietää varmuudella mitä tapahtuu ja pahimpaankin olen jo mielessäni varautunut. Se vaan ihmetyttää että jotkut melkein automaattisesti olettivat että luovutaan heti koirasta kun tulin raskaaksi. Miks ihmeessä??
Mimmukalla ikäviä selkäkipuja. Kaikki sympatiat sinulle ja kaikille muilekin joilla ilkeitä kipuja ja kolotuksia. :hug: Mulla onneks se lonkkakipu loppui, lähes kuin seinään. Ilmeisesti vauva laskeutui ja vaihtoi jotenkin asentoa niin kivut hävisi. Nyt on kyllä tuo häpyluu tosi arka, mutta kyllä sen kestää.
Myymä kyseli räjähdysherkkyydestä. Täällä jotenkin tasottunut toi räjähtely.
En ole pitkään aikaan suuttunut mistään ja hyvä niin. Ja oon selkeesti huomannut, että ärtynyt olo johtuu ihan vaan sokereiden laskusta. Sitten kun syö jotain on heti paljon auvoisempi olotila. Eli ei sitä turhaan mainosteta että "hyvä ruoka, parempi mieli".
Ja se on muuten taas torstai... Vaikka tuntuu että aika menee hitaasti eteenpäin, niin torstait tulee aina nopeesti, eli ei se viikko niin kauaa kestäkään. Ja miks just torstait? :wave: Tietty kun tulee Teho-osasto, ihan paras ohjelma! Tuntuu, että just sen kattelin ja sitten tulee jo uusi jakso, kivaa.
No, mutta hyvää torstaita teille kaikille! :flower:
Riine ja Pallopää 37+2