Kaa Minulle voi tuonne listaan päivittää että poikaa lupailivat rakenneultrassa. Taisin jo siitä aiemminkin mainita, mutta on varmaan mennyt sulta ohi kun tänne tulee niin paljon tätä tekstiä...Mutta kuitenkin kiitos ja kumarrus jos ehdit jossain vaiheessa päivittää!! =)
Me ollaan noita vaunuja kans jo hieman katseltu ja netistä löysin todella edulliset ja ihanan näköiset vaunut. Löytyvät vaunula.fi-sivulta ja ovat ne ihan ensimmäiset listassa eli f7-malli.Mukaan tulee tosi paljon kaikkea tavaraakin.Olisi kiva kuulla jos jollakulla on kokemusta kyseisistä vaunuista...?Ja yleensäkin kommentteja jos käytte noita vilkaisemassa. Kun vähän mietityttää kun noissa ei ole kuin puolen vuoden takuu... Pitänee miettiä.
Kaukalon saan siskolta mutta kun sekin tekisi mieli ostaa uusi kun on hieman vanhaa mallia se siskolla oleva... En vaan tiedä yhtään mikä olisi hyvä.Pinnasänky saadaan myös siskolta joten säästytään senkin hankinnalta.
Olo on täällä ennallaan ja maha vaan kasvaa humisee. Poitsu myllää hirveesti joka päivä, varsinkin iltaisin ja sillon kun mä pysähdyn yhteen kohti...Mutta hyvä niin, tietää ainakin että masussa ollaan elossa.
Toisinaan mullakin tuota paineen tuntua alapäässä kun käy vessassa, sitä oli jollain muullakin. Olisi kiva tietää mistä se oikein johtuu kun ei kuitenkaan muuten ole mitään ongelmia ollut...
Napa ei vielä ole pullahtanut mutta ei varmaan enää kauaakaan mene...
Mä odottelen palkanlaskijalta todistusta palkasta viimeseltä 6 kk:lta niin saan vasta sitten kelalle paperit. Ostin muuten sunnuntaina poitsulle toppapuvun jossa tod. näk. tullaan sitten laitokselta kotia. Ihana sellanen reiman tummansininen jossa joku karhun kuva ja tassunjälkiä. Hypistelinkin sitä koko sunnuntai-illan... =)
Nukkuminen on ollut mulla vielä suht helppoa, kyljellään yleensä saan parhaiten nukuttua kun on tyyny polvien välissä. Ja tietty vessassa täytyy käydä kerran tai pari yössä mutta helposti saan uudelleen unta. Toisinaan kun mies on yön töissä niin on hieman hankalaa saada nukuttua kun miettii miten se tuolla tien päällä pärjää...Onneksi ei tähän asti mitään pahempia ole sattunut.
Ketkäs muut täällä olivat menossa Kysiin sitten maaliskuussa? Onko teillä tietoa onko Kysin puolesta mitään valmennusta vai ei?Neuvolan täti ei ole maininnut enkä minä muistanut viimeksi asiasta kysäistä...
Nyt pitänee lähteä unten maille, aamulla viideltä herätys...
Jaksamisia kaikille ja kauniita unia!
Tepa ja Late 23+1