Marais Me asumme Kilossa. Asumme siis suhteellisen lähekkäin
. Itse en ole siinä Sellon uudessa osassa vielä käynyt. Mutta nyt, kun olemme lomalla, niin tarkoitus olisi. Pitäisi käydä hieman lahjoja ostamassa. Muutama muukin on sanonut sen Sellorexin ja Sellon kakkososan olevan mukavia paikkoja.
Äitiyspakkaus Esikoisen kohdallakin sain noin 2 kk:n sisään sen paketin. Taisi olla likimain 1 1/2 kuukautta ennen laskettua aikaa. Kelasta vetosivat pääkaupunkiseudun ruuhkaan.
Ollaan kelan mukaan suurkaupunki. Tästä toisestakin otan paketin. Nyt huomenna vien paperit kelaan. Sain eilen postissa todistuksen raskauden kestosta.
Supparit Mulla oli esikoisen kohdalla käynnistyksen yhteydessä juuri Maraiksen kuvailemia suppareita. Sitten siirtyi tunne vain selkään. Nyt on ollut suppareita niin, että selkää särkee ja mahaa vetää kovaksi.
LiitoskivutNyt kun joutuu duunissa pidempää istumaan, niin alapään luut ovat ihan sika kipeät. Illalla ei kannata kuvitella edes tekevänsä mitään. Esikoisen kohdalla, tuli muutama viikko ennen laskettua aikaa moisia kipuja. Tosin silloin sai huilata pitkin päivää. Nyt olin yhteydessä duunilekuriin, kun kävely tuotti tuskaaa, niin sanoi, että ota särkylääkettä. Paikat on kerran ajettu, niin kaikenlaisia tuntemuksia voi tulla. Voi vi*** suoraan sanottuna. Kyyneleet valui silmistä, kun yritin kävellä. Onneksi tuli viikonloppu ja sain huilia. Pitäisi vetää kokoajan särkylääkettä, ja saikkua ei myönnetä vaikka olisi kuinka kovat tuskat. Esikoisen aikaan kaikki meni hyvin, mutta nyt on kroppa huomattavasti kovemmassa käytössä. Seuraavalla kerralla olen yhteydessä ihan meidän nla lääkäriin / terveysaseman ja haen saikkua. Eihän töistä tule mitään, kun ei vaan voi istua koneen ääressä ja itkua vääntää kun sattuu. Ja mulla kun on tapana olla flunssasenakin töissä vaikka pää olisi kuinka jumissa.
4d ultra kuulumisia Kävin siis maanantaina Brunon luona valitettavasti yksin. Isäntä oli neidin kanssa lääkärissä. Neidillä on taas kuuri päällä, koskien korvia ja samalla silmiä. Seuraavalla kerralla ottavat viljelyt korvista, jospa sitten tuo kierre vihdoin saataisiin katkaistua.
Bruno katseli ja kertoi ystävällisesti kaiken. Olin siellä noin vartin. Kaikki näytti olevan kunnossa. Kysyi, sitten että tiedetäänkö sukupuoli. Niin kerroin, että emme mutta miestä kiinnostaa tietää. Katsoi tosi tosi tosi nopeaan, ja sanoi, että
tyttö. Eli saas nähdä tuleeko taloon siis lisää prinsessoja. Itselläni edelleen vaan on todella vahva poikaolo.
Omassa päässä on ollut kuva, että saisimme kumpaakin sukupuolta. Eli mulle voi lisätä listaan
tyttölupaus. Eihän sillä sukupuolella ole väliä, pääasia, että lapsukaisemme ovat mahdollisimman terveitä pikkuihmisiä, eikö totta?
Jadekettu+masuasukki 22+3