Hellou kaikille!
Lumista maanantaipäivää. Oltiin aamulla lumitöissä pihalla, nyt tulee ihan sitä hyötyliikuntaa harrastettua.
Eilen oltiin koko porukalla kattomassa joulukadun avajaiset ja käytiin sitten Hesessä sen jälkeen. Oli kiva olla koko perheenä liikkeellä vaikka olikin talvimyrsky päällä. Ei haittaa, nyt ei saa valittaa kun on kerrankin lunta. Jyväskeskuksen aulassa jaettiin tonttulakkeja, kaikki saatiin kivat hatut. Lapset halusi heti laittaa ne pipojen päälle.
=)
Marza, nyt olen mitannut noita arvoja kotona taas ja paastoarvot menneet jopa alle 4. Karkit olen yrittänyt jättää pois tai mahdollisimman vähän ja se on mulle vaikeeta, olen varsinainen karkkirotta. Tosin suklaa ei maistu mutta salmiakki ja laku sitäkin enemmän.
Olen halunnut seurata noita arvoja kotona, koska olen niiden suhteen neuroottinen, MÄ HALUUN TIETÄÄ -tyyliin. Ja toisaalta ihan hyvä niin, onpahan näyttää paperillakin ne arvot sitten jos tulee jotain polemiikkia jälkikäteen. Viime viikolla jouduin vaihtamaan mittarin, kun vanhasta loppui liuskat ja täällä nla on siirtynyt samanmerkkisiin laitteisiin, siis että kaikki mittaa samanmerkkisellä.
Niih, saiko tosta joku jotain selvää.... Vanha lähtee siis kiertoon ja sain uuden. Tosin tällä uudella vehkeellä on tullut minusta jopa alempia arvoja kuin sillä vanhalla. Ota Marza, jos vaan saat, mittari kotiin että sulla on faktaa näyttää mitä ne sun arvot on. Sen tiedän sivusta seuranneena, että Diabetes ei oo mikään mukava tauti, se on ihan hirveä seuralainen. Tietty silloin, kun se on hoitotasapainossa niin kaikki on hyvin. Siinä on sen verran niitä liitännäissairauksia että ihan hirvittää.
Täytyykin kohta mennä mittaamaan tuo ruuanjälkeinen arvo. Ennen ruokaa oli 4.2.
Muija + kevätmyrsky 24+2