K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Öö miten niin, en oo facessakaan, plus tännehän se kaikki oleellinen tuodaan. Eihän minulla oo kuin X ja jodel, tumppu (jota harvemmin ees katon) ja niiltä homosivuilta nyt ei hirveesti taida tietoa löytyä paitsi Of kuvia ilmaiseksi. Ihan tarpeeksi nään mielestäni tuolta navista ja seuraajat Dolphinista. En halua ottaa tota enää ku se ahdisti minua ja aiheutti kilpailua toisiin, enkä halua stalkata sen enempää näitä. Mitkään nää ystäväkollega Dz liittyvät henkilöt tai bändiläiset esim. ei kiinnosta. Ja siis saan varmaan vähempi tietoa ku ne jotka on discord, sille ei nyt sit voi mitään.
Kuitenkin aina sitten kyselet kaikkea kun et löydä sieltä navista. Enkä tajua mihin profiileihin siellä oikein päädyit jos kaikessa tuli kilpailua.

Kuitenkin aina sitten kyselet kaikkea kun et löydä sieltä navista. Enkä tajua mihin profiileihin siellä oikein päädyit jos kaikessa tuli kilpailua.
No en nyt jaksa selittää sen kummemmin, mutta huomasin, että siellä tulee minulle jotain sellaista kateuden tapaista mitä itellä ei yleensä ole. Samat kilpahenkisyysvibat ku nuorempana jossain jumpissa, salilla ja sellaista.

Sun on pakko olla trolli tai sitten jotain on pahasti kärähtänyt sulla päässä. Vai että syksyllä 23 Thaikkulomalla. Älä naurata. Tasan tarkkaan tiedetään, missä seurassa siellä oli. Tammikuussa K ei ole missään auringossa ollut. Sen olis nähnyt, kun iho on punaisena heti yhden päivän jälkeen. Sitäpaitsi molemmat ovat postailleet kuvia ihan omilta tahoiltaan.
Olet niin solmussa kuin olla ja voi. Olet aivan sekaisin ja kirjoitat mutu-tuntumalla ilman mitään todellisuutta. Kun kysymyksessä on Bojere, niin ajatuksesi kääntyvät mustiksi. Eikå mikään ihme, kun trollaat tietokoneella 24 tuntia vuorokaudessa. Olet niin pipi.

Toisaalla on pikkuslovakin lämpimän iltajuoman aika. Bojan on laittanut väärän kosteusvoiteen Tsiilan meikkipussiin ja rangaistukseksi Tsiila sallii vain yhden usikallisen kaakaojauhetta kahden sijaan. Kyynel herahtaa pikkuslovakin silmiin.

Muistot nousevat hänen mieleensä. Niin paljon jäi näyttämättä viisurakkaalle, erityisen paljon harmittaa tapetti, johon Bojan ehti kiinnittää lukemattomia pikku palleroita vihreän eri sävyissä. Ehkä ne nähtyään viisuystävä olisi vihdoin ihastunut häneen. Mutta nyt on jo myöhäistä.

Bojan olisi halunnut niin paljon enemmä

Voi olla, mutta tää toimii minulla. Se insta oli myös aikasyöppö.
Niin ja se argumentti jäi näistä, että tykkään enempi kirjoitella ja olla tälleen, että ei oo mitään nimimerkkiä tai niinku jodelissa vaan numero (ja sillä lyhytaikaisella ig tilillä oli vaan tyhmä keksitty nimi, X:ssä oon tavallaan omasta nimestäni suoraan johdetulla nimellä esimerkiksi)

Toi HR aiheuttaa varmasti gaypor*ossa ansionmenetyksiä
Mun twitteri FYP on täymnä HR giffejä, vaikken edes oo katsonu koko sarjaa. Jotain yksittäisiä klippejä vaan somesta, jotta saisin selkoa, minkä tason laadusta kyse. Ennen FYP esitteli eri gaykontentin tuottajia. Nehån joutuu kohta kerjuulle

Yhteistyössä