Huomenia!
Mulla on jo kolmatta päivää hirvee jysäri..ei auta panadolit mitään..jouduin illalla sit ottaan pahimpaan hätään burana capsin, en voinu enää olla ku jyskytti niin päässä..onkohan se kovin vaarallista?
se kyllä autto hetsilleen ja pääs nukkumaan..en tiiä onko tää jotain flunssaa kun päätä pitäny monta päivää kipeenä ja kurkku on niin kipiä ettei uskalla kunnolla nielasta, muutenki olo on ku jyrän alle jääny..En ookkaan pitkään aikaan sairastanu. Pitäs silti raahautua hammaslääkäriin kohtapuoliin..parit juurihoidot ois kesken :x
Juu, meidän neuvolassa on kans niin vaikeeta nykyään kommunikointi ku kerran päivässä klo 8-9 saa hyvässä lykyssä jonku ihmisen kiinni..en oo kyselly sokerirasituksen tuloksia ku aiko soittaa jos on niissä jotain ja soittoa ei oo kuulunu, kuulempa sit arvot ens viikon lääkärineuvolassa. Rakenneultraakaan ei oo vielä varattu ku Oys lopettaa ultraukset helmikuun loppuun mennessä ja meidän kunnan ultrat siirtyy terveystalolle, joten sieltä toivon mukaan tulee joskus aika..kummaa touhua..ei mitään infoa..
Välillä niin huolettaa onko masussa elämää, mutta pikkuset hentoset potkut muistuttaa sitten suloisesti että mukana kuljetaan :heart: Mä oon tuntenu tosi aikaseen kaikilta liikkeet edelliseltä rv 13 ja nyt tunsin ekat jo 10+. Koko ajan voimistuu! Tuntuu tossa vasemalla navan alla eniten ku mulla on sinne päin kohtukin kallellaan, siitä ultraskin ja hyvin näky.
Kovasti voimia ja tsemppiä uutisia odottaville, useinhan ne on turhia hälytyksiä, mutta hyvä tutkia! Uskon että kaikki menee hyvin :hug:
Ei mullekkaan merkitty/sanottu istukan paikkaa
aikasemmissa neuvolakorteissa kyllä on maininta..kaikilta on ollut ylhäällä takaseinässä..kaippa sit tältäkin..liimautuukohan se aina samaan kohtaan
?
Juuh, lenssu taitaa tulla, aivastuttaa pirusti...
Mutta nyt hampin harjaukseen ja piinapenkkiin mars :kieh:
Jonnuli :snotty: ja hipsu 14+3