(.)**//** Elokuiset helmikuussa 2010 **//**(.)

Vai vietiin multa virka :ashamed: ...
Mä en sitten saa enään listaa päivitettyä ,kun on toisen tekemänä ... Joten päivittely ja muu jää nyt sitten vauvahaaveiden puoleen....

takas huilaan .

neitim
 
Mä teen toimistossa töitä, nyt ainakin tämän kuun.. Sitten loppuukin työt.. Saas nähdä mitä sitten keksii tehdä. Jos en muuta työtä onnistu löytämään, niin sit mun on pakko mennä vanhalle työmaalle ja aloittaa taas tuo lehdenjakaminen yöllä, niitä hommia mä tein esikoistakin odottaessa, jotenkin nyt vaan tuntuu ettei millään jaksais mitään yöhommaa. Tosin on kesä edessä joten yötyökin on ihan mukavaa, ainakin suurimmaks osaks.

Toivottavasti mä saan äippärahani vuoden 2008 tulojen mukaan, muistaakseni mulla oli sinä vuonna ihan hyvät tienestit.

Maijamehi ja Toukka
 
Alkuperäinen kirjoittaja neitim:
Vai vietiin multa virka :ashamed: ...
Mä en sitten saa enään listaa päivitettyä ,kun on toisen tekemänä ... Joten päivittely ja muu jää nyt sitten vauvahaaveiden puoleen....

takas huilaan .

neitim
Voit sä tehdä uuden pinon, jos haluat virkas takaisin =) Kuhan kyhäsin aikani kuluksi...sorry :hug:
 
caribbeen bongasin täältä ja tulin niin kovin iloiseksi. :heart: Oikein oikein oikein ihanaa odotusta! :heart: Ja tsemppiä niiden negatiivisten ajatusten kanssa. :hug: :hug:

Terveisin marraskuun 2009 karhunpentukaksosten äiti Valkolilja
 
Matilda84
Kiitos uudesta pinosta, eiks tuo pinon tekeminen vois olla että kuka sen ehtii ja jaksaa tehdä?Ettei sitten tarvii ootella pinon tekijää jos on jotain kuumottavaa kerrottavaa eikä voi odotella :D Eikös se oo loppupeleissä sama kuka tekee kunhan pino pysyy =)

Mua närästää, yöks.
Huomenna neuvola eikä huvittais taas yhtään,en tiedä mikä siinä tökkii.
Miten tuo sokerirasitus ? Onko se pakollinen vai miten häh ?
 
Piti tulla uus pino katsastaan =) Täällä tänään 12+0 :D :heart: Keskiviikkona np-ultra ja jos siellä kaikki hyvin niin kaipa tästä raskaudesta voi sitten tehdä jo ihan julkisen asian ja kertoo lopuille kavereille ja työkavereille. Mä oon hoitoalalla ja kotihoidossa töissä. Oon saanut sikainfluenssarokotuksen jo viime lokakuussa juuri työn puolesta niin ei tarvi nyt onneks raskausaikana miettii et ottaako vai eikö ota.

Eipä tänne muuta ihmeellistä, palailen keskiviikkona kertomaan sitten ultrakuulumiset =)

jonna ja pikkuveli 12+0
 
Joo eihän toi listan uusiminen oo niin ISO JUTTU .. mut raskaana ottaa kaikesta hieman ..hmmm. isomman jutun .. eikä toi ois niin harmittanut mut ku olin jo uutta listaa väsänny ja aamulla en jaksanu laittaa ku oli niin sairas olo .. mut kyllä tää tästä ...
:ashamed: :snotty:

salaisuuksienkammio Mä oon kans miettiny et mitenkäs sitä saa kaikki tai siis edes osan lapsista sopeutumaan yhteen autoon , vauvanistuin , se seuraava istuin ja sitten tuo korokeistuin .... :headwall: ja etupenkille ei saa laittaa .. meillä pieni 5 paikkanen auto ja toisena vanha toyota , siihen kyllä saa laittaa vaavin etupenkille ..mut ...

neitim
 
Heippa hei! Jospa mieki rantautusin tänne odottajiinkin! Tosin en tiiä kui aktiivisesti sitä tulee kirjoteltua, joskus sattuu unohtuun..

Eli toinen tulossa, eka ol poika ja syntyi 8.4.2009 eli on ny koht 10kk =) Atte nimeltänsä. Tännää ol ultra ja kaikki hyvin! vkot 12+4 ja raskaus sujunu tosi hyvin, oireettomasti. Atestakin raskaus ol tosi oireeton, pikkusia kipuja ol loppua kohden mut ei muuta. Synnäri ois K-HKS.

SS/ Atte miltei 10kk ja mörrikkä 12+4
 
:wave: KYSYMYS !!!! mun esikoinen täyttää vasta syyskuussa kolme vuotta, ja laskettu aika on siis 11.8 ja olen vaihtanut työpaikkaa vuonna 2008 joten saanko äippärahan sen mukaan mitä viimeksi sain äippälomalla, oli nimittäin paljon paljon paremmat tulot silloin vuonna 2006-2007, saanko siis sitä äippärahaa ?????!!!

terkuin huisi +pikkuinen 12+5
 
tervetuloa SuukkoSuulle :wave:

Ultrassa käyty ja kaikki hyvin :heart: Samalla otettiin veriseula, ja siitä kuulee joskus viikon päästä. Turvotus oli 1,3 kai mm.

:attn: Mites teillä muilla...Mitä merkintöjä ootte ultrasta saanu esim. neuvolakorttiin. Mulle laitettiin vaan sairaalan leima ja h ja raskausviikot. Ja mitähän tuo h nyt sitten tarkoittaa, hyvää vai? Toki se merkkas siihen veriseulalähetteeseen jotain, mutta jännä ettei neuvolakorttiin mitään mittoja. Noh oli ulkomaalaistaustainen lääkäri, ja hän puhuikin aika niukasti suomea. Noh pääasia, että kaikki hyvin =)

Onnea muillekin hyvistä ultrakuulumisista :flower:

Mulla kans kans äippärahan tuloihin tulee toivottavasti muutos. Viimeks oli minimi ja mies opintorahalla, että melko vähän rahaa tuli. Nyt siis omat tulot paljon paremmat kuin viimeks.

Jaa-a pitiköhän vielä jotain kommentoida...noh myöhemmin, jos muistuu mieleen.

Minervi ja pikkuinen 11+1
 
Mä oon noiden vaunujen kanssa tuskastellu... en tiiä yhtään mitkä sitä ottais... hissiin pitäis mahtua ja niiden pitäis olla helkkarin hyvät työntää! pläääh... en tiiä mihin sitä sortuis. Kokemuksia ja suosituksia?
 
Heips vaan tänne!

Vauvahaaveita kiitokset uudesta hienosta pinosta! Taas se vaan on menny yks kuukausi eteenpäin..

En ole TAASKAAN ehtinyt täällä käymään enkä lukemaan kirjoituksia :whistle: Lauantaina meillä oli ne pirskeet ja meni aamuun saakka.. Väsymys oli ihan kamala sunnuntaina, vaikka toisaalta piristi ihan kamalasti kun sai kaikki ihanat ihmiset samaan aikaan katon alle :) Sain kommenttia mun kasvaneesta vauvamahasta (????) en vaan ole sitä ite vielä huomannut! Kyllähän se mekon alta tietenki vähän pullotti, kun tais vähän turvottaakkin :LOL: Tänään poksu 12+0 :) Ja huomenna ois neukkalekuri..

Semmosia tänne.. Onnea kaikille sydänäänten kuulleille :heart:
 
Salaisuuksienkammio; meillä on siis sama sairaus :LOL: Jokin intohimo nuihin vaunuihin ja rattaisiin :D Monenlaiset menopelit ollut täälläkin. Mies jo tuskassa oottaa että kohta se vaunuralli taas alkaa :D

Tänään parempipäivä ja postiivisempi teksti kuin eilen ;)

Hyvää illan jatkoa :hug:



*muoks. lisäänpä vielä että meillä farkku mondeo ja farkku v70 volvo ja niihin ajateltiin kyllä kolmaskin istuin saada.. Pitääpä hyvissä ajoin alkaa mittaamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja salaisuuksienkammio:
Moikka!Mulla on nyt kauhee ressi, miten saadaan kolme istuina mahtumaan farmarin takapenkille :// nyt ei olis kyllä yhtään varaa ostaa tila-autoa, mut kai se on pakko jotain sitte kehitellä jos meinaa saaha mahtumaan ja turvallisuudesta en tingi, ajellaan kuitenki niiiiiiiiiiiiiin paljon :// voi paska! mites teillä muut joilla kolme lasta, miten matkustatte?
Meillä on yks tuttavapariskunta, jolla kolme lasta... Hekin joutuivat vaihtaan auton, kun penkit ei mahtunu enää takapenkille. Ja mun mielestä ne vaihto ihan farmariin. Joutuivat tietysti lastentarvikeliikkeen pihalla vekslaan kaikenmaailman istuimien kans, ennen kuin löyty sopivat 3 istuinta jotka mahtuivat takapenkille :D
 
Mulla kans edessä toi vaunujen metsästys, ku kerran oon myyny viime syksynä vanhat pois.. Mitäs menin myymään ne... No mut on se kiva saada tälle vauvalle jotain uutta, tosin en vielä tiedä ostetaanko käytettynä vai uutena. Lisäks meillä on hankinta listalla tuo turvakaukalo.
Kait nuo tulevat vaunut on kans orat niinkuin edellisetkin.. Hmm.. no onhan tässä vielä aikaa metsästää sopivat vaunut=)
 
Täällä yksi uusi elovauvaa odottava, mahtuuko mukaan? Oon lukenu tätä palstaa jonkin aikaa ja päätin nyt sitten siirtyä sivustakatsojasta mukaan keskusteluun... Oon 27v ja esikoinen tulossa, LA on 12.8., synnäri TYKS. Tänään oli nt-ultra ja hyvältä näytti, turvotus 1,6mm ja sydämen syke kuului, 150krt/min. Vilkutuskin saatiin!
No mutta, pidemmittä puheitta, onnea kaikille kanssaodottajille tältä "palstaneitsyeltä"!! =)
 
Matilda84
Miten mä saan tungettua kaikki kolme lasta mun autoon .Tollaine Tuning peugeot 206, jossa tosissaan on vain etuovet ja takaluukku :D Autoa en suostu vaihtaa, oon niin hulluna kaikkiin madallettuihin ja vähän sporttisempiin. Miehellä toki on sitten skoda octavia farkku että sinne menee reippaasti kaikki kolme.
Moni ihmettelee miten jaksan kahden kanssa tolla autolla,mutta miks en. Ei se ole haaste eikä mikään. Sitä oppii ihmeen kaupalla sulloo aina kaiken mukaan :D ja jääpähän kaikki "turha " sitten ottamatta mukaan TAI ostamatta kun ei mahdu :D

Mä kuolaan emmaljungan citry crosseja lime-mustia vielä kaiken lisäksi :p
 
Piti vielä tulla lisäileen, että kun puhuin ultran tehneestä ulkomaalistaustaisesta lääkäristä, että ei niitä vastaan siis mitään, enkä tarkota, että ne olis huonompia. Päinvastoin, kun olin esikosta äippäpolilla niin sielä ainakin sain ulkomaalaiselta lääkäriltä oikein hyvää ja ystävällistä hoitoa. Ainut mikä siis voi kaihertaa, on nuo kielivaikeudet. Kun ei aina ymmärrä, mitä he tarkoittavat, ja sitten ei samasta asiasta viitti kysyä kovin montaa kertaa. Samaiselta reissulta jäi siis esikon kohdalla tarkastuksen jälkeen epäselväksi, että käynnistetäänkö vai ei.

:LOL: Noh kyllä käynnistettiin.

Joo, joskus huomaa, kun lukee omia viestejä jälkeenpäin, että ton voikin ymmärtää joku toinen liian kärkkäästi tai väärin. Se ikävä puoli tässä tietokoneella keskustelussa on :)
 
uusille moikat :wave: :wave:

Esikoisen vaunut oli vaaleansiniset :D, tais olla Orat. saatiin serkulta.
Kakkoselle ostin Oran Fondeot. :heart: Tykkäsin kovasti.
Ja vimpparattaina oli jotkut Emmaljungat heittoaisalla.
Oon vähän miettinyt, josko haluisin Emmaljungan Duo Edget, joilla sit (ehkä) pärjäilis koko kärrykauden.. Rattaisiin haluun heittoaisan, Vaunuihin kovan kopan. Vois tietty ostaa vaunut ja rattaat erikseen, mutta maksaahan sekin.... Mietin myös josko hakis Ruottista..

Maijamehi: mikkä Orat sulla oli? Mitkä oot aatellut mahdollisesti hankkia?

ON: Tänän aamuna se sit tuli. Oksu. Hyvin oon taistellu ja pärjäilly, mutta nyt oli luovutettava. Hurraa? :LOL:
Maha alkaa jo kivastii/kovasti pullahtaan. :heart: Ja koska paino ei oo noussu, voin hyvällä mielellä laittaa sen nasun piikkiin...
MUlla vaan meinaa tursua myös tuo ylämaha!!?!? Voiko se greippi/aplarikohtu muka jo punnata massaa liikkeelle?

Månsku ja Muumi 11+2
 

Yhteistyössä