Ajattelin nyt vihdoinkin liittyä seuraanne, jos vielä mukaan mahtuu
Olen kahden ihanan tytön (vm. -06 ja -08) äiti pk-seudulta. Olen vielä hoitovapaalla ja päivät koostuu pääosin puistoilusta, kerhoilusta, ruoanlaitosta yms. Hyvin olen kyllä kotona viihtynyt! Aviomieskin kuuluu perheeseen, mutta harvoin näkyy, kun tekee niin pitkiä päiviä töissä :kieh:
Meillä vuosi 2009 alkoi siitä, että meidän pari vuotta sitten totaaliremontoimamme omakotitalo sai hometuomion ja nyt ollaan vihdoinkin muuttamassa pääsiäisen aikoihin takaisin! Ja vuosi 2009 loppui onnellisissa merkeissä siihen, että huomattiin odottavamme kolmatta lasta. Hetki meni, että uskalsi ajatella parasta, koska vuosi 2009 oli muuten niin masentava. Ollaan asuttu mun vanhempien luona remontin ajan ja hermoissa on ollut pitelemistä!
Joku oli ostamassa Phil&Tedsejä! Meillä on ollut ne käytössä nyt toista vuotta ja olen ollut kyllä huipputyytyväinen. Tajusin vaan, että niihin ei saa seisomalautaa, kun tuo meidän esikoinen ei vielä ihan älyttömän pitkiä matkoja jaksa kävellä. Myin P&T:t pois ja ostin käytettynä Emmaljungan Twin City Crossit, joihin ainakin pitäisi saada seisomalauta. Mutta siis suosittelen. Yks mikä kannattaa otta huomioon, että meillä kuopus mahtui vaan noin 5 kuiseksi asti siihen kantokoppaan/ vauvaosaan. Ja vaunut on myös aika käykäiset, eli kannattaa aina muistaa laittaa jarru päälle, ettei tuuli vie. Eli jos mahdollista kannattaa pitää vielä ne toiset vaunut varavaunuina vauvan nukutukseen ulkona :attn:
Anteeksi pitkät sepustukset heti näin alkuun!
- Viherpikkurilli ja Tiitiäinen 19+5