Täällä ollaan hengissä jotenkuten, viimesimmästä kirjottelusta taitaa olla jo pari viikkoa.
Me ollaan sairasteltu koko perheen voimin oikein urakalla.
Pojalla todettiin rs-virus ja korvatulehdus. Lisäksi on ollu (ja hieman edelleenkin) ripulia. Poika myös oksenteli aika paljon muutaman päivän. parina päivänä tuli ulos melkein kaikki mitä söi. Oksentelu johtui vissiin siitä, että viruksen takia oli kova yskä, joka sitten sai aikaan oksennusrefleksin.
Itellä sairastelu alko räkätautina. Sitten mukaan astui vatsatauti ripuleineen ja oksenteluineen. Vatsatautia ei onneks kestäny ku n. 24h, mut sekin tuntui jo siltä, että kuolema tulee. Räkätauti onkin sitten vaan jatkunu ja jatkunu, ja lopulta eilen lääkäri suostu antaa mulle antibioottikuurin, kun poskiontelontulehdushan tästä kehkeytyi. Kävin tiistaina jo ekan kerran lääkärissä ja sanoin lääkärille, että oliskohan poskiontelontulehdus, kun sinne se tuppaa mulla aina mennä. Ei kuitenkaan sillon vielä suostunu mulle sitä lääkekuuria kirjottamaan. Kehotti vaan käyttämään nenäkannua.
No mutta ehkä tää olo nyt parin päivän sisällä lopulta rupee helpottamaan.
Niin ja mieskin tosiaan on flunssasta ja pienestä ripulista kärsiny, mut se vaan sitkeenä sissinä ja työnarkomaanina yksityisyrittäjänä on töissä ollu ihan normaalisti.
Täällä ei olla vielä aivan
julkiraskaana. Osa sukulaisista ja kavereista tietää, mut ei ihan kaikki. En oo viittiny ihan julkisesti vielä toitottaa (vaikka kauheesti mieli tekis kyllä), kun ei olla vieläkään saatu lopullisia tuloksia sieltä kromosomitesteistä.
Maanantaina kävin Naistenklinikan sikiötutkimusyksikössä toisessa ultrassa ja siinä ei vauvan selkärangassa näkyny mitään epänormaalia. Ottivan labrassa kuitenkin vielä jonkun verikokeen ihan varmuuden vuoksi ja kromosomitestin tuloksetkin tulevat luultavasti vihdoin ensi viikolla. Mut siis tällä hetkellä kaikki näyttää ihan normaalilta. =)
Mulla on muuten istukka kohdun etuseinämässä, joten liikeitä en tunne kunnolla varmaan ihan hetkeen.
Muutaman kerran on viissin tuntunu pieni muksahdus jossain kyljen seutuvilla.
Esikoinen täyttää huomenna 1vee ja lauantaina olis sitten juhlat tulossa. Siihen mennessä toivottavasti ne tuloksetkin on sit tullu, niin hyvillä mielin voi tulla "kaapista ulos".
Vaikka kyllä se mun mahakin varmaan mut jo paljastaa...
Sit "kaapista ulostulon" jälkeen mäkin liityn mukaan myös fb-ryhmään.
Parin viikon aikana oli tullu niin hirveesti tekstiä, etten nyt enää muista mistä kaikesta oli ollu puhetta, joten en sen kummemmin nyt kommentoi.
Martalle kuitenkin todella paljon voimia suuressa surussa :hug: :hug: :hug:
Hendu ja toukka 16+0
POKS! (nyt en oo kyllä ihan varma noista viikoista, jotenkin on menny laskuissa ihan sekasin)