heipsan, meillä täällä kotona varsin jäätävä tunnelma, äijä könys kotiin joskus viiden pintaan ja makos klo 17 saakka, joten hiukka veetuttaa kun ei aikuinen ihminen edelleenkään osaa ottaa sillä tavalla, etteikö koko elämä menis nyrjälleen. Grrh, kehtas suuttua mulle vielä kun eilen sanoin että voisit joskus tulla ihan ihmisten aikaankin, että tyttö herää kuitenkin aamulla oli sulla kankkunen tai ei. Kehtas sanoo että et sitten sinäkään ota mitään päiväunia töiden jälkeen... siis niinkuin minä tahallaan olisin ollut tässä tilanteessa niin väsyny ettei silmät pysy auki. Teki mieli kirkua suorastaan, mutta tulipahan taas kerran selväksi ettei tuo äijä tajua tästä raskaudesta mitään, se vissiin luulee että haikara sen lapsen vieläkin tuo. Prkle. Ja meidän piti mennä vielä rakentajamessuillekin tänään, vaan eipä menty. No, meillä oli tytön kanssa toisaalta ihan hauska päivä, en nimittäin pistäny tikkua ristiin ruoan tekemisen tai siivoamisen eteen, eli saa äijä siivota sitten kun siltä tuntuu. MINÄ en siivoa lähikuukausiin, se on saletti.
Joop, meillä se sokerirasitus on kans jos bmi on yli 25, ei auta vaikka edellisessä raskaudesa ei mitään ollut, silti se on vaan taas käytävä läpi. Tosin ei se nyt mikään paha ole, ainoa vaan että puolet päivästä menee siellä terveysasemalla kökkiessä, kun töissä tai kotonakin vois hyvin olla....
Mitään kummosta tänne ei siis muuta, sykkeitä en tässä kotona ole koittanu nyt kuunnellakaan, kun siellä neuvolassa ne saatiin kuuluville. Mulla ne kuului jo navan yläpuolelta, sillä se terkka epäili että olisin pidemmällä, vaikka varhaisultran mukaan kyllä mennään ihan täsmällisillä päivillä. No, jospa se nappula vaan oli ylempänä.
Tiistaina on se ultra, mietin sitäkin että jätänkö ton äijän siitä pois kun tuntuu että yksin tässä tätä raskautta saa eteenpäin tallustaa, niin joutas jäämään poiskin.. no, katotaan lepynkö mä, vaikka tiedän että sille on se ja sama se ultrakin, ei se esikoisestakaan osannu asennoitua ennenkuin syntymän jälkeen, että on jälkikasvua oikeasti.
runttis ja sytkylä 11+4
Joop, meillä se sokerirasitus on kans jos bmi on yli 25, ei auta vaikka edellisessä raskaudesa ei mitään ollut, silti se on vaan taas käytävä läpi. Tosin ei se nyt mikään paha ole, ainoa vaan että puolet päivästä menee siellä terveysasemalla kökkiessä, kun töissä tai kotonakin vois hyvin olla....
Mitään kummosta tänne ei siis muuta, sykkeitä en tässä kotona ole koittanu nyt kuunnellakaan, kun siellä neuvolassa ne saatiin kuuluville. Mulla ne kuului jo navan yläpuolelta, sillä se terkka epäili että olisin pidemmällä, vaikka varhaisultran mukaan kyllä mennään ihan täsmällisillä päivillä. No, jospa se nappula vaan oli ylempänä.
Tiistaina on se ultra, mietin sitäkin että jätänkö ton äijän siitä pois kun tuntuu että yksin tässä tätä raskautta saa eteenpäin tallustaa, niin joutas jäämään poiskin.. no, katotaan lepynkö mä, vaikka tiedän että sille on se ja sama se ultrakin, ei se esikoisestakaan osannu asennoitua ennenkuin syntymän jälkeen, että on jälkikasvua oikeasti.
runttis ja sytkylä 11+4