Elokuiset 2010 tammikuussa !

Galluppiin ollaan oltu naimisissa neljä ja puoli vuotta. Yhdessä jotain yhdeksän vuotta. Aikaa vaan menee nopeasti tässäkin asiassa...Vaikka nuoria ollaankin, niin ei nyt enää niin nuoria.

Mulla on väsymys vaan lisääntyny. Rasittavaa, kun miestä lähinnä huvittaa eikä ota väsymystä oikein tosissaan. Niin kuin mä nyt ite tykkäisin olla näin väsyny. Noh antaa mies aina välillä ottaa iltatorkkuja, ja siinä mielessä antaa, että se saa aina sen aikaa taistella esikon kanssa, joka ei millään antais äitin nukkua.

Maanantaina ois vihdoin eka ultra ja samalla otetaan veriseula. Molemmat näistä mulle ihan uusia juttuja.

Onnittelut hyviä turvotusuutisia saaneille :flower:
 
Tuntuu etten mä saa aikaiseksi käydä hollilla kuin aina lauantaisin, ja vähänkös tänne on viikossa sitten juttuja tullut.... :LOL: :LOL:
Mutta tervetulotukset uusille, onnea hyvistä tuloksista ja wow-ompas mmiilialla tosiaan hieno vauvamassu jo! :heart:
Itellä vaan orastavaa keskivartalon römpötystä, niinkuin olis muutaman pullan vetänyt liikaa...ei siis varsinainen kunnon vatsa vielä. Samoja farkkuja ängen vielä jalkaankiin. Hivenen ahdistaa, mutta eipähän tartte kenenkään arvuutella. Itellä ihan paniikki muutenkin ensi viikon ultran suhteen!

Olipas hauska lukea aiemmin, että muitakin ärjymörtsyjä löytyy täältä! Ajattelin jo ihan friikki olevani kun pinna niin kireellä koko ajan ja auta armias jos mies sanoo/tekee/onsanomatta/tekemättä jotain "väärin". Olen varmaan aikamoinen "JOY TO BE AROUND"!!!!!! :D Voi tsiisus, mitkä hormoonit! Niitä kai tässä on pakko syyttää..

ja naimisissa olosta. Meillä tuli just 6 vuotta täyteen eli kuuluisaa seitsemännen vuoden kriisiä odotellessa.. :eek:

POKSahtava caribbee + Limppu rv 11
 
Mä oon tasaisen kiukkuinen ja hapan :ashamed: Lapsetkin vaan meinaa kun äiti aina huutaa :ashamed: Pinna kireällä ja huono fiilis...Se on jännä miten raskaus aina saa mut kiukkuiseksi vaikka pitäis olla iloinen ja onnellinen :eek: Elämänsä kukoistuksessa :eek:

Caribbee ensin mä odotin 1 vuoden myrskyä ja joka vuosi oon oottanut koska se 20 vuotinen sota alkaa,mutta ei mitään =) Avioliitto sujuu hyvin vaikka oonkin vallan raskaana ollut ja kiukkunein.Miehelläni taitaa olla lehmän hermot tai jotain :heart:
 
Hyvä ruoka, parempi mieli :D

Ja karkkipäiväkin..
Viime raskaudessa en oikeestaan syönyt karkkia/herkkuja ollenkaan, kun kaverit oli just lihoneet 25-35 kiloo raskauden aikana, toisella rd ja isokin vauva.
Yllättävän helposti se suju (varoittavaa esimerkkiä muistaen? :kieh: )
Nyt ei meinaa niin iisisti toimia, mutta yritän pitää kerran-viikossa-karkkipäivästä kiinni.

Naimisissa ei vielä olla. Tunnettu ollaan ala-asteelta asti, seukattu vuosituhannen vaihteesta. Kiirettä naimisiin ei oo tuntunut olevan, mutta mietin jos kesällä menis maha pystyssä kesämekossa.. =) tai ristiäisten yhteydessä.. tai ei pidetä vieläkään kiirettä... :D


eka päivä ilman rannekkeita, so far so good. Ei mikään voittajaolo, mutta ihan jees.

M&M 11+0 POKSPOKS :heart:


*muoks* ihana maha mmiilia, oij
 
En oo taas moneen pivään jaksanu käydä, ku ollu niin kauhee väsy :(

Keskiviikkona oli nlalääkäri, ja verenpaineet taas turhan korkeella. Käski kotona mittailla. Sama homma oli viime raskaudessa, että aina neuvolassa oli pilvissä, mutta kotona mitä ihanteellisimmat. Hetken sai sykettäki ettiä, mutta siellähän se jumputteli 170krt/min :heart:

Eilen kävin sokerirasituksessa, mutta tulokset saan vasta maanantaina, ku kuulemma niin hirveesti ollu niitä rasituksia, ettei olleet kerenny kattoo tuloksia :( Oon kyllä asenoitunu niin että taas jään kiinni.

Marlin ja sätky 13+4
 
Kummit varattuna :D :saint: Sain lainaan äippävaatteita , kun tosiaan noi omat on jo jääneet pieniksi ja nää onkin tosi sopivia :)

Ihana masukuva !!!! Ei voi kyllä erehtyä B)
Omani odottaa vielä lisäpotkua kasvuun .. mutta alamasu on kyllä alkanut muotoutumaan eteenpäin suipoksi :heart:

neitim
 
Kiitos masukehuista :) Onhan tää kumpu jo aika näkyvä kyllä. Esikoisesta oli tän kokonen joskus varmaan lähempänä puoltaväliä :D

Verenpaineista Mullaki oli lääkärineuvolassa keskiviikkona aika korkeella paineet, 129/88. Ja mittailen kans kotona, mulla on viimeraskauden jäljiltä mittari kotona. Oon nyt mittaillu päivittäin, ja melkein samaa lukemaa tulee välillä ku neuvolassaki, mut välillä on sitte jotain 116/70. Mut ei mitään kauheen matalia paineita ainakaa oo olleskaa. Millasia verenpaineita teillä muilla on? Ja mikä on teidän mielestä korkeet paineet?
 
Mulla on aina olleet matalat paineet ... n.60/100 tai jotain siinä liki .. kerran jo olin huolissani kun näytti 74/115 ... :D Mut ei nää matalatkaan mukavat oo , kun huippaa usein ja jos vielä verensokeri laskee niin avot on karsee olo .. :(

neitim
 
Alkuperäinen kirjoittaja neitim:
Mulla on aina olleet matalat paineet ... n.60/100 tai jotain siinä liki .. kerran jo olin huolissani kun näytti 74/115 ... :D Mut ei nää matalatkaan mukavat oo , kun huippaa usein ja jos vielä verensokeri laskee niin avot on karsee olo .. :(

neitim

Tähän täysi peesi,mulla paineet 100/50,läpi elämän ollut,olin sitten raskaana tai en.Korkeimmiillaan kai ollut joku loppuraskaus 120/70 ;)
 
Tääl ois 27v kolmen poika lapsosen (synt.02/03, 07/04 & 07/09) äiti joka nyt sit oottaa nelosta :heart: Ja Jorvissa ois tarkoitus synnyttää
RV 10+6 eli LA ois 21.8.10
Neukus on kerran käyty. Ti eka Ultra ja ke neukku lääkäri.

joannah
 
:eek: mitä unta näin!!!!!
Vähän aikaa kesti, että sai nyyhkytyksen/järkytyksen lakkaamaan ja pysty tajuaan, että onneks oli unta vaan.
Mä vuodin siinä unessa verta. Oikein kunnolla. Olin niiiin maani myynyt ja kauhuissani.
Vessassa piti silti toki tarkistaa kuitenkin vielä, että olihan unta vaan.. ;)

Eikä uni, minkäänlainen, enää tullut sen jälkeen..

 
Huomenna neuvolaan. Saas nähä mitä mun paineet on, aina kans neuvolassa koholla. Ja hb:tä orotan innolla onko pysyny samana vai laskenu.

Meille tulee kesällä täyteen 14 vuotta yhres oloa ja syksyllä 7 vuotta naimisis. :heart: Me mentiin aivan 2 naimisiin, kun tuo vanhin oli 3 viikkoinen natiaanen. Sitten ristiäisissä ilmoitettiin kaikille. Kun tulee 10vuotis hääpäivä niin olis tarkootus taas mennä kirkkoon ja vahvistaa valat ja käskiä nyt ne vieraatkin mukaan. :saint:

Ihana maha millialla. (meniköhän nimi eres yhtään oikeen.) Itellä on jo jonkulainen vatta, ei näytä vaan siltä että olis lihonnu.

Perjantaina on sitten uus np-ultra eressä, kun erellisellä kerralla viikkoja liian vähä. Mulla otetaan huomenna ne verikokeet 3 kerran, kun kaks kertaa on menny huonokisi. Ja perjantaina ulrtassa saan sitten tietää tuloksen.

Elli Ja Öttis 12+0 :heart:
 
^Toi onkin paljon parempi systeemi,että ensi käydään verikokeilla ja sitten mennään ultraan jossa kuullaan vastaukset!!!!Ei ole ultrauksen jälkeen näitä tuskaisia päiviä odottaa tulosta.
Tsempit nlaan ja ultraan elli etikka :hug:
 
Verenpaineet on mulla olleet aina matalat ja sen kyllä huomaa huimauksena ja väsymyksenä.

Ultraan menijöille tsempit! :) Itselläni ultra on keskiviikkona. Huomenaamuna sokerirasitukseen! Mitenköhän sitä pärjää 12h syömättä, on se jännä, että kun tietää, ettei saisi syödä niin silloin iskee aina nälkä :D

Veriseulan tuloksista ei meille ilmoiteta jos kaikki on ok. Olisi mukava silti tietää ne suhdeluvut. En tiedä sanotaanko ne sitten ultran yhteydessä. Tämä verikoe kun on täällä meillä ihan uusi juttu niin en tiedä miten menee.

Esikoinen on kipeänä ja itseä väsyttäis vaihteeksi taas niin älyttömästi. Yöt ollu huonoja kun ei lapsi pysty nukkumaan nuhanenän takia. Jospa se pian menisi ohi!

MiljaK ja salaisuus 12+0 *POKS*

 
Marlin Toivotaan että sulla laskee paineet! Mulla oli esikoisesta pahimmillaan paineet 158/93, just tarkistin nlakortista. Sen takia panikoin jo nyt, että jos taas lopussa nousee noin kauheet paineet, kun nyt jo hieman koholla.. Ihan alkuraskaudes mulla oli tosi matala verenpaine, mut nyt sitte noussut.

Täällä on tänään semmonenki ärripurri että :kieh: :kieh: Menee hermo!!! Siivouspäivä, ja moppiki sai kyytiä ku rupes ärsyttämään niin kovaa :ashamed: Ja eniten ärsyttää kun yrittää siivota ja poika sotkee sitä mukaa, kaikki duplot ja mahdollisimmat pienet lelut ympäri kämppää vaikka just saanu ne kerättyä miljoona kertaa tän päivän aikana :$ Ja tietenki alkaa sit supistaan ku tollai riehuu ja ärsyyntyy, verenpaineet olis ollu äsken varmaan ihan taivaissa.

Sellasta tänne tänään :D

mmiilia ja ipanapa 11+6 (jee huomenna poksuu :heart: )
 

Yhteistyössä