Elokuiset 2010 tammikuussa !







Laitathan YV:tä jotta tiedot tulevat oikein ja perille asti !



Elokuiset 2010

Nimimerkki * Monesko tulossa * Ikä * Synnytyssairaala

16.7.10
Kepsukka * kolmonen * 28v * JS

23.7.10
Fiinukka * esikoinen * 26v * TAYS

27.7.10
Enkelinäiti * viides * 33v * EKKS *** poika lupaus
heinis- * esikoinen * 32v * Kät

28.7.10
miinuliinu * kakkonen * ?? * ?

29.7.10
Huisi hippu * esikoinen * 19v * OYS

28.7.10
punakaneli * kolmonen * 30v * JS

30.7.10
LilyMily * esikoinen * 23v * TAYS
äitivaan * kakkonen * ?? * ??

1.8.10
Mirde * esikoinen * 32v * ???
Jonetta * kakkonen * 20v * KPKS
Rebeska * esikoinen * 19v * TYKS
Selmiina * esikoinen * 19v * OYS
jonnuli * nelonen * 32v * Oys
ansuli87 * esikoinen * 22v * JS
Maijamehi * kakkonen * 28v Ä SatKS

2.8.10
Satsuki * kakkonen * 33v * Kät
amelie * ??? * ?? * ??
Edda * esikoinen * 24v * PKSSK
sintti 08 * kakkonen * 23v * Kät

3.8.10
Papunen84 * esikoinen * 25v * KPKS
viktooria * kakkonen * 29v * NKL/Kät
Martta78 * toinen * 31v * KYS
Dreamer78 * kolmonen & nelonen * 31v * SatKS
DeFeis * kolmonen * ?? * Kät
Annala * esikoinen * 26v * SAS
Melita * kakkonen * 31v * TYKS
Sintyli * kolmonen * 32v * NKL

4.8.10
Marlin * kakkonen * 26v * OYS
iippanen * kakkonen * 27v * PHKS

5.8.10
NeitiKat * kakkonen * 32v * JS

6.8.10
n11na * esikoinen * 24v * SatKS
pikkumökö * kolmonen * 25v * LS
Matilda84 * kolmonen * 25v * NKL
wallay * kakkonen * 25v * SeKS

7.8.10
neitim * viides * 30v * SATKS
Mijas * 22v * esikoinen * KYS

8.8.10
miumukka * kakkonen * 27v * K-HKS
epplu * esikoinen * 19v * ??
Neljännenkinkerran * nelonen * 26v * SatKS
Dino80 * esikoinen * 29v * OYS

9.8.10
Niiti * kakkonen * 29v * K-SKS
Sipsunen * ?? * ?? * ??
epplu * esikoinen * 19v * ??

10.8.10
launii * esikoinen * 22v * KAKS
Tirliina33v * kolmonen * ?? * ??

11.8.10
nippanappa * kolmonen * 30v * KYS
minilätta * kakkonen * 35v * TYKS
huisi * kakkonen * 30v * PHKS

12.8.10
aleksiina * kolmonen * 33v * SatKS
ÄITI-86 JA EKA * esikoinen * 23v * TAYS

13.8.10
Indah * nelonen * 32v * ??
lolu * kolmonen * ?? * HUS
evi-ta * kahdeksas * 34v * TYKS

14.8.10
Katjuska-78 * nelonen * 31v * SAS
nainen1981 * viitonen * 28v * K-HKS

15.8.10
MiljaK * kakkonen * 22v * KAKS
Katriina77 * esikoinen & kakkonen * 32v * K-HKS
Hoblaa * kolmonen * ?? * ??
Elli Etikka * kolmonen * 29v * Seks
Ruuth81 * Kakkonen * 28v * ??

16.8.10
mmiilia * kakkonen * 21v * VKS
Copper * kakkonen * 23v * OYS
jonna82 * kakkonen * 27v * PHKS
Sannuli88 * esikoinen * ?? * ??
Vilivet * nelonen * 24v * TYKS

17.8.10
sunshine25 * kakkonen * 25v * MKS

18.8.10
peppiina77 * esikoinen * 32v * KSKS
jennik * kakkonen * 21v * Kät
manta83 * kakkonen * 26v * PHKS

19.8.10
Hendu79 * toinen * 30v * Kät
Siili H * esikoinen * 23 v * KHKS
Wanamo * kolmonen * 37v * PKKS
runttipulla * kakkonen * 31v * NKL
elovena79 * esikoinen * 30v * ??

20.8.10
Selina76 * esikoinen * 33v * ??
salaisuuksienkammio * kolmas * 25v * SeKS
mennis * kakkonen * 26v * VAS/TAYS

21.8.10
Sinimarja * kakkonen * 30v * K-PKS
caribbee * kakkonen * 30v * NKL
UpsyDaisy * kolmonen * 31v * LPKS
månsdottir * kolmonen * 33v * K-HKS
joannah * nelonen * 27v * JS

22.8.10
Ihaa82 * esikoinen * ?? * VKS

23.8.10
Minervi * kakkonen * 26v * ??
Hepetius * kolmonen * 23v * PS
vauvahaaveita * kakkonen * 25v * OYS

24.8.10
mamacita74 * kakkonen * 35v * K-SKS
korvapuusti * kolmonen * 26v * ??

30.8.10
Chevanne * esikoinen * 24v * SAS
Sann-81 * kakkonen * 28v * KOS
Tiitu31 * kakkonen ja kolmonen * 32v * Ulkomailla

31.8.10
rakkaudesta äiti * nelonen * 29v * OYS
Lydie * nelonen * 24v * OYS

5.9.10
Neila * kolmonen * 28v * ??

LA ?

Sandeliini * kolmonen * 29v * ??
pur * kakkonen * ?? * ??
minna90 * esikoinen * ?? * ??



Elokuisten muistoissa :

adama (la 26.7.2010)
viivi ja vagner (la 30.7.2010)
Tuittu- (la 1.8.2010)
Rhiannon (la 4.8.2010)
Noopu (la 6.8.2010)
Pippuri-83 (la 9.8.2010)
melina84 (la 10-18.8.2010)
Pirppis79 (la 16.8.2010)
Onnellinen x5 (la 19.8.10)
Sokruli (la 21.8.2010)
erka (la 24.8.2010)



Synnytys sairaalat ja lyhenteet :

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus


Listaa päivittää neitim .
 


Uusi lista avattu ja nyt meidän elokuisetkin ovat taas etusivulla , missä kuuluukin ja päivittelykin on selkeämpää :)

linkki vielä ensimmäiseen ketjuumme ...
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1585995

neitim
 
Matilda84
No jeeeeeeee ,tätä mä kaipasinkin en vaan tajunnut kattoo tarkasti :D

Oikein Hyvää Uuttavuotta 2010 tulevat tai jo olevat mamit :heart:

Huh tulin tossa jokunen aika sitten salilta,en saanut nukuttua aamulla niin pamautin mennä 7.30 salille.Siellä ei ollut ketään.Sai yksin rehkii oikein kunnolla :p

oireita: armoton vatsan turvotus,jos tää ei ala tästä tasaantuu kohta niin ei tätä kauan pidetä salassa töissä tai sitten saa heittää jonku kaavun päälle. Muutenkin tuntuu että pitää kattoo mitä syö,heti jos menee vähänkin mausteista tai rasvaista alkaa kauhee maha särky ja ilmaaa vaan kertyy :| Rintojen turvotus jatkuu,enään ei niin arat. Huonoa oloa ei oikeastaan ole enään ollut.Ainoastaan herkässä on oksennusrefleksi mm.hampaiden pesu. alavatsassa välillä kova paineen tunne.
2vko ja sitten olisi ultra,en jaksa odottaaaaaaaaa :whistle:

Ens tiistaina on sitten eka neuvola.

Kai se pitää mennä suihkuun, lähdetään luistelee koko poppooo :D
Matilda & Marjopirjo rv 8+3
 
Kiitos Neitim hienosta pinosta vuoden ensimmäisenä päivänä :heart: :flower:

Noopu :hug: :hug: :hug:

Valvomiskrapula :D Lapset menivät isän kanssa raketteja katsomaan 24.00 ja puoli yhdeltä takaisin,itse torkahtelin sohvalla ja pienet nukkuivat rakettien paukkeessa.Eipä mennyt pitään kun urheat valvojat sammuivat peteihinsä |O :heart:

Tästä se alkaa,vuosi 2010 :flower:

 
Kiitos hienosta listasta neitim :) Ja tosiaan hyvää tätä vuotta kaikille!
Uusivuosi meni ihan rauhallisesti kotona, mies kylläkin sitä alkoa otti tasaseen, mutta eipä itellä tehny edes mieli kuin limpparia ja vettä, joten ei kyllä harmittanu. Hirmu kylmä tuolla ulkona, tekis mieli lähteä ulkoilemaan kuitenkin ruuan jälkeen...

Mulla ens torstaina nt-ultra jo, hirvittää aika lailla.. ja kun tuo LA.:kin on vähän epäselvä,niin sitten kai saa senkin tietää tarkemmin. 14.1. sitten istukkabiopsia HYKSissä. Onko kellään kokemuksia siitä?

Eä + lapanen 10+3
 
huomenia vaan kaikille

Ihana aamu :heart: , aurinko paistaa ja on vaan niin kaunista.
Ihanaa oli myös aamuinen hyvä olo ja aamupalailu. Ja ihanaa oli myös pahan olon paluu :p
Ehkä tästä päivästä ja vuodesta tulee hyvä

M ja Rusina 6+5
 
Hello!
Otetaan itteään sitten niskasta kiinni uuden uljaan 2010 vuoden kunniaksi ja hypätään taas joukkoon tummaan! B)
Huomasin, että oli mut tonne listoille ystävällisesti pistetty kuitennii (kiitos Neitim!)...vaikka siis poistin edellisen esittelyviestini, kun tuntui että se oli liian negasävyinen ja kukaan ei siihen mitään reagoinu. :| Niin ajattelin sitten etten turhaan änkeydy porukkaan. Lie näitä raskausajan hermoheikkouspuuskia ja tunteiden ailahteluja!? :saint:
Mut joo, riviini voi lisätä *toinen*30v.*NKL

Viime vuosi olikin niin ankea ja murheen täyttämä, että tästä vuodesta täytyy tulla ihan superi! Ainakin odotukset ja oma usko on huisin korkealla!! :flower:

Jotain tekis niin kauheesti mieli syödä, ja ei sitten kuitenkaan... :eek:

Mukavaa ja mallikasta uutta vuotta kaikille Elokuisille!! :wave:

Caribbee & Nappi 6+6
 
Jee, uusi pino Uuden Vuoden 2010 kunniaksi. Olkoon tämä vuosi meille kaikille onneksemme! :heart: :heart:

neitim: laitatko mulle kolmosen lisäksi + nelonen listalle. ;)

(.) mulla ei kyllä rasvainen ruoka närästä eikä muutakaan. mutta se täytyy olla itse valmistettua: tänä aamuna söin 9 kpl POSSUN KYLKISIIVUJA paistettuna, suolalla maustettuna. :) nam nam. mutta jos syön esim. jostain muualta ostettua roskaruokaa, jossa on paljon rasvaa, alkaa korventamaan... tai mist mää tiän mikä aiheuttaa...
eilen söin puolet pistaasipähkinä pussista, jossa 400g niitä pähkinöitä. ja sit vastas tuli mieleen, että voikohan niitä saada "jotain"... pöh - syöty mikä syöty. olisin varmaan syönyt koko pussin, jos en olis puraissut johonkin tosi pahan makuiseen yksilöön, joka oli pakko sylkeä ja huuhtoa pois suusta.

joo - vatsa ON PAISUNUT. laitoin eilen vielä pariviikkoa sitten mahtuneet ulkoiluhousut päälle, mutta eihä ne mennyt kiinni vatsan kohdalta, ostin sitten uudet housut _ilman vetoketjua_. :whistle:

dreamer78 + hipsunipsut rv 9+3
 
Matilda84
carribbee tervetuloa mukaan, voi olla että joskus menee ohi nuo esittelyt /kirjoitukset kun tänne tulee päivän aikana niin paljon tekstiä ettei muista missä oli ite menossa.Pitäis aina kait kirjoitella jotain pisteitä kans väliin,että jäis merkiksi :D
Meillä on muuten sama synnäri,siis Naistenklinikka? =) :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja caribbee:
Huomasin, että oli mut tonne listoille ystävällisesti pistetty kuitennii (kiitos Neitim!)...vaikka siis poistin edellisen esittelyviestini, kun tuntui että se oli liian negasävyinen ja kukaan ei siihen mitään reagoinu. :| Niin ajattelin sitten etten turhaan änkeydy porukkaan. Lie näitä raskausajan hermoheikkouspuuskia ja tunteiden ailahteluja!? :saint:
"Änkee" toki, ei olla kuitenkaan sisäpiirilä, ainakaan vielä. Puuskahtelut, pelot, hehkutukset, murinat ja turinat...kaikkee mahtuu ja pitää olla...raskausaika.. :D


Alkuperäinen kirjoittaja caribbee:
Jotain tekis niin kauheesti mieli syödä, ja ei sitten kuitenkaan... :eek:
niiiiiiiiin tuttu tunne. Mulla käy myös niin, että luen/nään mainoksen tmv jostain syötävästä ja oi, kun ois ihana saada sitä. Ikävää on se, että jos halutun syötävän saamiseen kestää liian kauan, mieliteko on saattanut jo muuttua.. :LOL: :headwall: :LOL:
Vime raskaudessa asuttiin tosi lähellä isoa kauppaa ja kävin/pistin miestä käymään monta kertaa päivässä kaupassa.. Nyt oon yrittänyt vähän ennakoida ja hamstrata viime kerran suosikkeja ja uusia innostuksia.
Raskasta, kirjaimellisesti :D
 
Caribbee tervetuloa mukavaan porukkaan :flower: Täällä tosiaan ahkeraa porukkaa ja jo päivän lukemattomuus tuo monta sivua uutta juttua ja vähemmästäkin jää jotain huomaamatta :hug:

Omaanapaa vielä pikkasen;mulla on hiukan tai oikeastaan aika paljon raskausoireet hävinneet :eek: Palelen ja olen väsynyt vielä mutta pariin päivään ei se kestokuvotus ole ollut kaverina.Olisko sitä näin helpolla päästy vai meneekö jokin vikaan? :ashamed:
Ma mulla on ultra,toivottavasti saadaan lasten vahti niin et mies pääsee mukaan.Haluaisin rakkaan mukaan,hiukan jännittää.Toivottavasti ei tosiaan mitään huonoa meinaa nämä"tuntemukset"....
Miksiköhän mä nyt mietin taas näin negatiivisia :headwall:
 
caribbee Kaikki mä koitan heti napata , kun vaan pinoon itsensä tyrkkää :D Jokaiselle ei tule aina erikseen kommentoitua , kun välillä tuli uusia koko ajan .. tosin nyt enään hitaammanlaisesti :p Ja välillä toivotin vaan yleisesti uudet joukkoon suureen !
Niin ja enemmän tulee kommentoitua aktiivisten kirjoittajien kanssa kun tuntuvat jotenkin "tutuimmilta" kun vaihdetaan lähes päivittäin ilot ja surut ... Mutta eiköhän tässä kaikki tule hieman "tutuimmiksi" kun yli puolenvuotta kirjoitellaan !

Olikos muille tiedossa vielä tuplia ??? B)
Meillä ultrassa näkyi yksi toukka ja olisin mä ollut kyllä paniikissa jos tähän joukkoon olisikin tullut kerralla vitonen ja kutonen :ashamed: Vaikka se olisi otettu vastaan mitä saadaan ja kaikesta kai pääsee sitkeydellä kunnialla läpi ... :D

Listalaisista ... edelleenkän en muista lukeneeni yhtään viestiä eka kirjoituksen jälkeen sukulakusta tai Millalillasta ??? Vieläkö roikkuvat listassa mukana ja käyvät lukemassa kirjoituksia ??? Heittäkäähän viestiä ja päivitellään tietoja jos vielä täällä olette mukana
=)

neitim
 
tää pitää vielä kertoa:
Lueskelin eilen yhtä ketjua, missä oli puhetta onko tyttö vai poika tulossa. Sit siinä oli kaikki nää perinteiset tuplakiukut tytöltä ja vauhdikkaampi karvojen kasvu pojalta.
Mä nain viime yönä unta, että mulla oli jäätävät, 2-3 senttiä pitkät ja tuuheat, mustat säärikarvat.
Onkohan siis poika tulossa?? :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Ihanaa uutta vuotta kaikille!!! Tänä vuonna sitten tapahtuukin :heart: toivotaan että pysytään kaikki mukana!

Kiitos Neitim hienosta uudesta pinosta :)

Ja tervetuloa caribbee joukkoon iloiseen :flower:

Meillä uusi vuosi meni rauhallisesti.. raketteja mentiin ampumaan klo 19, mutta meidän 2v neiti pelkäsi suhinaa ja pamausta. Eipä suostunut sitten sisältä ikkunastakaan katsomaan.. raukka toista :heart: Loput raketit ammuttiinkin sitten, kun vuosi oli vaihtunut. Tyttökin simahti sänkyyn 22 aikaan...

Kylläpä nyt väsyttää... Mulla sama juttu caribbee kauheesti tekee mieli syödä, mutta sitten ei kuitenkaan. Ällöttää... sais jo loppua... hyvä olo tulee kyllä kun saa syötyä, mutta puolen tunnin päästä taas velloo.

Ihana kun uusi vuosi vaihtui ja saa kohta palautua vanhaan rytmiin takas... tyttö menee tarhaan taas loppiaisen jälkeen ja mulla alkaa armoton opparin kirjotus. Samoiten häitä pitää alkaa suunnittelemaan oikein urakalla, hoksasin juuri että eihän niihin ole enää kuin 3 viikkoa aikaa |O huhuh...

Onnelista uuden vuoden alkua kaikille :heart:

Copper ja masukki 7+4
 
Huomenta! Tänään on pyörryttänyt niin että ovenkarmeista on kiinni saanut pitää! Syöminen vähän auttaa! Toivottavasti en "turhaan" joudu kärsimään näistä raskausoireista tai mitä lie ovat. Eli maanantainen ultra mielessä että löytyykö alkiota ja sykettä... Loppiaisena kuopuksen 2v synttärit ja jotain varmuutta tähän asiaan haluisin ennen sitä.

evi-ta olen utelias ja kysynkin että mikä ultra sulla nyt seuraavaksi (maanantaina) on kun etkö sinä ollut juuri varhaisultrassa???
 
Alkuperäinen kirjoittaja månsdottir:
tää pitää vielä kertoa:
Lueskelin eilen yhtä ketjua, missä oli puhetta onko tyttö vai poika tulossa. Sit siinä oli kaikki nää perinteiset tuplakiukut tytöltä ja vauhdikkaampi karvojen kasvu pojalta.
Mä nain viime yönä unta, että mulla oli jäätävät, 2-3 senttiä pitkät ja tuuheat, mustat säärikarvat.
Onkohan siis poika tulossa?? :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Kiitos vaan tervetulotoivotuksista!
Joo, on se kyllä totta että tänne pukkaa tekstiä ihan hirmusella vauhdilla. Todella aktiivista kirjoittelujengiä siis, ja hienoa niin!

Noista tyttö/poikaeroista...
Meidän esikoinen poika (ja mulla oli heti kyllä poikafiiliskin!) ja ei oikeestaan yhtään oksettanu, olin suht rauhaisalla mielellä (=normaalia vähempi kiukkuinen, mieskin totesi) ja muutenkin oireita oli kohtuuvähän.
Toinen raskaus (joka siis tyttö, mutta päättyi onnettomasti rv 23) taas ihan eri maata. Mielialat heitteli totaalisesti, olo oli väsynyt, kuvottava ja kulahtanut koko ajan. Sit ihan ihme oireita muutenkin; peräpukamia (never heard even before... :LOL: ) ja maksaläiskiä naamaan yms. Eli todella hehkeitä ulkoisia juttuja, kiitos vaan.
Nyt on ehkä aavistuksen verran taas toi jälkimmäinen versio kehissä, mut ihan varmaksi en sanoisi. Kai ne raskaudet on kuitenkin ihan yksilöitä samallakin tyypillä. Ainakin mitä tutut ovat kertoilleet.
Ja kunhan loppuun asti päästäisiin, niin ihan sama (no melkein ainakin...!) vaikka kasvaisi vihreitä karvoja korvista ja punaista villaa varpaisiin. Kaippa niistä kaikista pääsee eroon!
:)

Onko teillä muilla jo jotain masuntynkää näkyvillä? Itse ostin ennen plussausta kerrankin parit istuvat farkut itelleni ja kauhulla odotan milloin eivät mene enään kiinni!
 
Kiitos neitim uudesta pinosta :flower:

caribbee tervetuloa joukkoon!! :heart:

Yritin kuunnella niitä sydänääniä, mutten saanu bongattua ku istukan ja oman sykkeen, joten jos sitä kiltisti odottelis maanantain ultraan :heart:

vauvis ja öttiäinen 6+4 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja månsdottir:
tää pitää vielä kertoa:
Lueskelin eilen yhtä ketjua, missä oli puhetta onko tyttö vai poika tulossa. Sit siinä oli kaikki nää perinteiset tuplakiukut tytöltä ja vauhdikkaampi karvojen kasvu pojalta.
Mä nain viime yönä unta, että mulla oli jäätävät, 2-3 senttiä pitkät ja tuuheat, mustat säärikarvat.
Onkohan siis poika tulossa?? :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

ööh. mulla ei oo mitään kiukkuja: mielestäni olen jopa lauhkeampi kuin ennen raskautta. (eh - sitä voi kyllä sitten kysyä mieheltä, joka voi olla eri mieltä )
MUTTA karvoja ainakin kasvaa leukaan hurjaa vauhtia... jatkuvasti saan nyppiä mustia karvoja. ja kulmatkin jotenkin kasvaa hurjan pitkiksi ja nopeasti; ärsyttävää nyppiä koko ajan.
tiedä sitten voiko kaksosraskaudessa mitään ennakkoon pohtia. viimeksikin olin karvainen ja oksetti ekat 3kk, mutta en oksentanut kuin yhtenä pvnä 12+ ... ja FINNEISTÄ.. ei mulla niitäkään viimeksi juuri ollut sen enempää kuin normaalisti, ja nytkin poskeen on tullut yksi iso mollukka ja otsaan pienempi. argh.
aika samalta tääkin raskaus tuntuu, ja oireet samat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
evi-ta olen utelias ja kysynkin että mikä ultra sulla nyt seuraavaksi (maanantaina) on kun etkö sinä ollut juuri varhaisultrassa???

:D Se eka ultra 6+0 oli sellainen paniikkiultra,pakkopäästäultraannythetijatässä :ashamed: Vaikka syke ja toukka näkyi,oli hiukan huono näkyvyys ja itseasiassa kohdussa näkyi myös jotain "muuta"...
Tää ma ultra on se alkuperäinen ultra jonka olin varhaisultraksi varannut ja toi jo käyty tosiaan sellainen paniikkinen käynti.... :LOL:
Näin siis :D
 
Onnellista uutta vuotta minunkin puolesta ja tervetuloa uudet!! Ihana ajatella että meille kaikille syntyy tänä vuonna vauva!! Toivon myös että teille menetyksen kokeneille tärppäisi pian uudestaan ja teidänkin vauvat syntyisivät tänä vuonna!!

Mulla ei vieläkään oireita.. tai no muutaman päivän ollu sellane krapula-olo vähän mut ei sen kummempaa.. vatsaa on pistelly öisin, mikä on ihan normaalia ku kohtu kasvaa enkä oo siitä säikähtäny.. kuitenki mulla sellane olo et kaikki ei olis hyvin :( no toivottavasti olen väärässä... kohtu on kyllä kasvanu ja samaten rinnat.. minäkään en kykkä kauan saa salassa pidettyä mutta jos nyt vielä kaks viikkoo ku tasan kahden viikon päästä olis se np-ultra.. sitten kyl joudun kertoon jos kaikki on hyvin. :) kumpa aika menis nopeesti sinne asti ja kumpa ne ens viikolla koittais kuunnella toisella neuvolakäynnillä vauvan sydänääniä ku on 10+. mulla muuten edelleen niiin poika tunne.. ollaan jo päätetty nimiki jos poika tulee mutta jos tulee toinen tytär niin sitte vaihtuehtoja on vielä useita..

Nyt täytyy lähtee nukkumaan hetkeks ku tyttökin on päikkäreillä.. väsyttääääääää....

Ps. sain joululahjaksi piikkimaton mutta siinä lukee ettei saisi käyttää raskausaikana, tietääkö joku miksi ei.. olen koittanu etsiä vastausta netistä, tuloksetta. Oon kyl käyttäny sitä vähän hartiaseudulla joka on kyl auttanu hartia- ja niskakipuun hyvin. ihmettelen miksi ei saisi käyttää ainaki yläselällä.. kertokaa ken tietää!!???

-Jonetta & peukaloinen 9+4-
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jonetta:
Ps. sain joululahjaksi piikkimaton mutta siinä lukee ettei saisi käyttää raskausaikana, tietääkö joku miksi ei.. olen koittanu etsiä vastausta netistä, tuloksetta. Oon kyl käyttäny sitä vähän hartiaseudulla joka on kyl auttanu hartia- ja niskakipuun hyvin. ihmettelen miksi ei saisi käyttää ainaki yläselällä.. kertokaa ken tietää!!???

-Jonetta & peukaloinen 9+4-
itse ostin miehelle joululahjaksi, ihan itseänikin ajatellen. :saint: :whistle: mutta en sitä vielä just niitten varoitusten takia uskalla käyttää. ehkä sitten myöhemmin... ainakin viimeistään sittne kun nää murkulat saa jo syntyä. - ai niin, mut tuskin ainakaan selälläni siinä pystyn makaamaan. :p
 
Lisäättekö mutkin listaan??

Chevanne, esikoinen, 24v ja Salon sairaala

mahassa nipistelee välillä enemmän välillä vähemmän. Vessassa saa juosta vähän väliä.. Ja välillä vähän etoo, mutta säännöllinen syöminen auttaa siihen. Eilen tuli kyllä syötyä ittensä ihan ähkyyne ikä todellakaan ollut sitten hyvä olo. Koskakohan sitä oppii syömään kohtuudella?:D:D

6+5 menossa nyt.. LA ois näillä näkymin 23.8
 

Yhteistyössä