Elokuiset 2010 tammikuussa !

Mites teillä muuten miehet suhtautuu noihin alapäätutkimuksiin jos ovat mukana? Meillä mies suhtautuu niihin oikein hyvin, ihan lääketieteellisiä tutkimuksiahan ne vaan on. Mutta oli kyllä todella kiusallista kun tuolla lääkärineuvolassa olin niin siellä oli sitten tämän äitiysneuvolan lääkärin lisäksi kandi harjoittelemassa ja tämä kandi sattui olemaan suurinpiirtein saman ikäinen kuin oma miehenki ja vielä lisäksi aika hyvännäköinen. :D ei miellyttävä tilanne kun vieras mies ronkkii alapäätä ja oma mies katsoo vieressä. Mulle se oli ainakin hyvin epämiellyttävää. Normaalistikin tykkään paljon enemmän että on nainen joka tekee gynegologisen tarkastuksen. Olen antanut miestenkin tehdä, ymmärrän toki että lääkäreitä ne vaan on, mutta silti koen miellyttävämmäksi että nainen sen tekee.
 
Mulla oli eka neuvola 30.12. rv 9+3, ultra oli 18.1. jolloin rv 12+0 (tämän kätilö siis katsoi jostain kiekosta) ultran mittauksen mukaan rv olis silloin ollu 12+3, lääkärineuvola oli 19.1. eli rv 12+2 (kivaa ku niiden laskut menee erilailla :LOL: ) Nyt tuli sitten ens viikoks aika äippäpolille sokereiden vuoksi. Seuraava neuvola on 15.2 jolloin rv on 16+1. Ja rakenne ultra on sit 29.3. jolloin rv on 22+1.

En mä muistas esikoisesta käyneeni näin usein... Tosin silloin ei noi sokerit vaivannutkaan mua.

Maijamehi81 ja Toukka rv 13+5
 
Hei vaan :wave:

Piti tulla iloitsemaan, että sain mukavaa postia, jonka mukaan veriseulassa ei löytynyt mitään erikoista, joten ei aihetta jatkotutkimuksiin :heart:

Onneks tuli nyt, niin ei tarvinnu viikonloppua enää jännätä =)


Ja nyt päikkäreille :wave:
 
evi-ta :LOL: :LOL: :LOL: Kiva että kerrotkin, piti ihan naurut pyrskäyttää! Mä tunnen itteni kanssa välillä ihan siaksi kun kaikki ruoka röyhtäyttää ja pierettää. Ja mies on välillä muka oikein loukkaantunut siitä :p Sanoo että onpa kiva olla tollasen possun kanssa :ashamed: No, leikki leikkinä, mutta eipä se kyllä kauheen kivaa oo kyllä itellenikään...
 
Jonetta :wave: täällä kans luultavasti synnytetään KPKS:ssä. Nyt asustellaan Pohjanmaan puolella, mutta luultavasti ennen vauvan syntymää muutetaan takas Keski-Pohjanmaalle. Pitääpä lukea tarkemmin, mistä ootte puhunu, ja tulla uudestaan kommentoimaan.
 
:LOL: :LOL: :LOL:
Mutta tässä osuu kyllä "pilkka" myös ihan ja juurikin omaan nilkkaan....
:LOL: :LOL: :LOL:

Mä INHOON kun joku röyhtäsee kun oon syömässä,
mua inhottaa kun piereskellään (varsinkin nyt kun oksettaa kaikki hajut) ja sit ite oon kaikista kamalin........ :ashamed: :kieh:


Viime yö meni taas valvoessa ja kiehnätessä. :(
Yritin miehelle avautua, ettei uni tuu ku ahistaa taas joku ja kaikki.. "Mee kattoon telkkaria", oli vastaus.. !!!! :headwall: :headwall: :headwall:
No sithän hetken päästä tuli itku ja kysy jopa, että no mikäs nyt.
En mä siihen osannut yksselitteisesti vastata ja se anto sit olla...
Ei halia, ei lohtua, ei mitn. :eek:
No sit tuli kiukku...ja syytökset ku toinen ei huomaa/huomioi ollenkaan..
"Huomasinhan mä, että itkit" :headwall: :headwall: :D
Menin kattoon telkkaria ja nukahdin siihen.. :LOL: :LOL:

ei oo heleppoo ei, kellään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minervi:
Jonetta :wave: täällä kans luultavasti synnytetään KPKS:ssä. Nyt asustellaan Pohjanmaan puolella, mutta luultavasti ennen vauvan syntymää muutetaan takas Keski-Pohjanmaalle. Pitääpä lukea tarkemmin, mistä ootte puhunu, ja tulla uudestaan kommentoimaan.

vilkutus vaan sinnekin, k-pks:n alueella iteki asustellaan, siis ihan keskipohojanmaalla :D
 
Loppu uni jo melkein tunti sitten :headwall: arkiaamuina kyllä väsyttää kun pitää töihin lähteä |O

Eilisestä: Kävin siellä neuvolassa kuunteluttaan niitä sydänääniä. Terkka etsi niitä TOSI pitkään. Sitten kun se löytyi niin minähän aloin heti parkuun ja anturi sen verran liikahti että Veikka kerkes alta pois. Eli äänet ehti kuulua vain muutaman sekunnin ajan, mutta kuuluivat kuitenkin!!!! JEEEEEEEEEEEE :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Aika jännä että ihan rauhassa siinä pötköttelin kun se niitä ääniä etsi eikä mulla ollu ees yhtään sellanen herkkis olo, mutta silti hanat aukes heti kun se syke löytyi :D

Naimisissa ollaan täälläkin. Häitä vietettiin 07/08. Omat muksut toimivat tietysti morsiuslapsina. Poika oli silloin melkein 4v ja tyttö melkein 2v. Häitä juhlimme aika isosti, mutta jälkeenpäin ajateltuna olen tyytyväinen että päädyimme siihen ratkaisuun. Aika harvoja tilaisuuksia on että koko suku on koolla.

Neitim; mun osalta listaan vois lisätä että ikää on 31v ja synnäri tulee olemaan L-pks. Taidankin olla ketjussa eka länskässä synnyttäjä.

Taidanpa kokeilla vielä jos uni tulis. Palataan taas :wave:

-UpsyDaisy ja Veikka POKS 11+0 :D

ps. ilmaa ihan liikaa täälläkin :LOL:
 
Huomenta. Täällä valmistaudutaan lähtemään miehen siskonpojan nimiäisiin. Pääsee vauvaa taas katsomaan. :heart: Harmittaa vaan, kun oon edelleen sen verran nuhainen, etten syliin viitsi ottaa. :/ Ollaan ns. kummit miehen kanssa, niin oishan se ihana toista lutustella, mutta pitää aatella pienen parasta. =)

Se ois sitte taas viikkojen poksuntaa täälläkin.

Katjuska ja sintti 12+0 :heart: *POKS*
 
Me kerrottiin tänään pojalle että siitä tulee isoveli=) Tämä tuntu kovasti tykkäävän ajatuksesta, yritettiin kyllä kovasti korostaa että ei vauva sitten vielä hetkeen synny. Ihana poju ku heti alko kyselee, et mitenkä vauvat kasvaa jne. Miehen pojalle ei olla vielä kerrottu, enkä tiedä koska sille sitten kerrotaan. Kunhan nyt ekaks saatais sitä poikaa edes välillä päiväks meille. Pojan äiti kun on sitä mieltä ettei poika viihdy muualla kuin hänellä tai hänen äitinsä luona. No vaikea miehen on poikaan luoda minkäänlaista suhdetta kun äiti tuntuu sitä estelevän.

Maijamehi ja Toukka rv 13+6
 
Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista sekä veriseulatuloksista! :heart:
Pikkumökölle jaksuja tulosten odottelussa :hug:

Galluppiin me ei olla ( vielä ) naimisissa, yhteistä taivalta tulee laskettuna päivänä (16.8) 5 vuotta =) jouluaattona oli 3v kihlapäivä. Naimisiinmenosta ollaan kyl puhuttu, ja yks vaihtoehto olis, että meidän vihittäs sitte tän kakkosen ristiäisissä. Mä kyllä oon aina haaveillut ihanista häistä, joten kattoo nyt :D

Omaa napaa Pahoinvointi kerkes jo ihanasti helpottaa tossa viikko sitten about, mutta kylläpä vaan tuli ryminällä takaisin :x Koko aika kyökityttää, pojan kakkavaippaaki vaihtaessa alkanut oksettaan ihan kamalasti. Kaikki hajut inhottaa. Tuntuu että tää pahenee vaan mitä enempi tulee viikkoja :eek:
Väsymyskään ei ainakaan vielä oo helpottanut, mut ehkä se tästä hikkupiljaa :)

Nyt väsäämään jotain kasvispaistosta, ainoa mitä tekee just tällä minuutilla mieli B)

mmiilia ja ipanapa 11+5
 
aaargh! miten voi syöminen olla näin helvetin vaikeeta 7v narisee et en tykkää -en voi syödä ku tossa on tota maustetta -ei oo edes maistanu viel.. 2v söi jo ihan nätisti kunnes kuunteli hetken isosiskon narinaa ja päätti et ei todellakaan voi syödä ku on niin pahaa.. ruokana niinkin kummallista ja erikoista ruokaa kun makaroonilaatikkoa |O voisko joku keksii sellasii terveellisiä ruuankorvike karkkeja, varmana uppois!

hui ku mmiilialla jo iso masu :heart:
mun vaatetus yleensä aika peittävää ku jotenkin ei uskalla ollenkaan nauttia vielä ennen niitä istukkatuloksia.. pelottaa vaan et jos liikaa mainostaa ni menee kaikki taas päin seiniä :(

pikkumökö + 2 kitisevää narisevaa termiittiä ja yks joka vielä toistaseks ainakin syö kiltisti kaiken mitä tarjotaan :D
 
mmiilialla onkin jo kunnon vauvamasu,kaunis!Aikaisin jo pullahtanut,mulla tuollainen ehkä rv 17-20,vanhasta muistista =)

Mä en vielä haluakaan että näkyy masu :ashamed: Saa mennä sen 5 viikkoa ainakin,pliis :ashamed: Mä en sitten jaksa puolituttujen kommentteja kun asia masusta paljastuu :| Vaan omapahan on asiamme :D
 

Yhteistyössä