nään sieluni silmin kuinka roikut vaaterekissä ja oven karmeissa kiinni...Alkuperäinen kirjoittaja Selmiina:Miten saisin hillittyä kauheaa vauvanvaateostos-himoa! Eilen mies joutu väkisin raahaamaan mut pois Lindexiltä, kun olin aivan hurmiossa niitten vaatteitten kans! Onneksi ehin napata yhen ihanan paksuhkon kokopuvun (jossa nallekorvat hupussa:heart: ) ja parit pienet sukat ennenku mua vietiin
Voi ei...nyt jälkeenpäin ihan itelläki hävettää ku ajattelee mitä asiakkaat mahto ajatella näkemästään!
Onnittelut kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille!!
Mutta np-ultrassa käyty! Kaikki oli pienellä rakkaalla hyvin :heart:
Syke oli 157 krt/min. Kummanhan syke tuo vois olla?
Pieni jumppas mahassa niin kovasti, että oli vaikeuksia saaha mitattua sitä! :saint: Siis ihan koko ajan se heitti volttia ja potkas jaloilla niin että koko vartalo hypähti ylös! Kädet tietysti huito siinä mukana. Se ultraajakin meinas että aika liikkuvainen tapaus. Ei tarvinu tökkiä hereille kertaakaan
Jotenki niin jännä oli nähä miten vauvan näkönen se jo on! :heart:
Se ensin mahan päältä ultras, näkyi hyvin kaikki mitä piti. Mutta hän halusi vielä emättimen kautta katsoa. Ja hyvä että ultras sitäkin kautta! Vauva näkyi paljon selvemmin ja lähempää! :heart: Vaikkei mulla ole ylimäärästä rasvakerrosta mahassa, mutta jännä miten paremmin saatiin alakautta näkymään.
Se näytti reisiluun ja sääriluun ja kaikki peukaloa myöten näky niin ihanasti! :heart: Sitte se vauva alkoi tekemään temppuja ja laitto molemmat kätensä jalkojensa alta "ristiin"/yhteen! :heart: Voi että siinä tippa tuli silmään :heart:
Ihmetyttää että miten niitä liikkeita ei vielä tunne, vaikka se niin kovasti monotti kohdun seinää vasten Eilen siis kuultiin ensimmäistä kertaa sydänäänet Kotidopplerilla ei olla saatu kuulumaan.
Ja yllätys yllätys....vauva olikin isompi viikkoihin nähen, VAIKKA olen kuvitellut koko ajan että neuvolan laskettu aika on "eellä" sitä oikeaa. Koska mun kierto on 31 päivää. Ja neuvolahan laskee 28 päivän kierron mukaan. Eli eilen neuvolan mukaan mulla oli 13+3 mutta sikiö vastas viikkoa 13+6 Tarkottaakohan tämä nyt sitä että hedelmöittyminen on tapahtunut oletettua aiemmin?? Olen koko ajan kuvitellut että tyttö meille tulee kun hedelmöittyminen on tapahtunut niin paljon oviksen jälkeen. Mutta Nyt oiski poikamahiksia?? B)
Mutta...ei alettu vaihtamaan laskettua aikaa, kun kuulemma vasta 5 päivän heitolla vaihdetaan sitä. Meillä se heitti 3-4 päivää.
Pituutta vauvalla oli 76mm (toisen mitan mukaan 79mm, mikä vastaa kuulemma sitä 13+6)
Muoks. Joku kyseli naimisissa olevia, me ollaan :heart: Ensimmäinen hääpäivä kesäkuussa :heart: