En ole ehtinyt kirjoittelemaan, meidän pienelle miehelle tuli aivan järkyttävän raju vatsatauti. Nyt alkaa olla jo toipumaan päin, tuolla ne isin kanssa vetävät unta :heart: :heart:
Jossain vaiheessa oli puhetta naimisissa olosta. Me on oltu naimisissa kohta kolme vuotta. Halusin ehdottomasti olla naimisissa ennen vauvan syntymää, joten nopeutimme vähän suunnitelmia ja menimme naimisiin kun olin jotain kahdeksannella kuulla. Pidettiin tosi pienet häät, meille tärkeässä paikassa ja häitten jälkeen lennettiin häämatkalle "rakkauden kaupunkiin" (lääkärin luvalla)! Meillä olisi tarkoitus pitää vielä kirkkohäät, eli saada siunaus liitolle, mutta ei olla kiirehditty sen asian kanssa. Haluaisin että koko meidän pieni perhe yhdessä kävelee sinne alttarille, joten pitää varmaan muutama vuosi odottaa että tämä pieni muru oppii kävelemään
Istuimista Meillä mahtuu lapsukaiset ihan hyvin takapenkille (farmari Audi), mutta ongelman tuottaa se, että meillä on molemmat istuimet isofixillä. Eikä tietenkään ole kuin yksi telakka, joten ostaako uusi telakka, vai vaihtaako isompi lapsi toiseen istuimeen. Tuo nykyinen istuin on ainoastaan selkä menosuuntaan, joten jossain vaiheessa se on kuitenkin vaihdettava! No onneks tässä on aikaa miettiä =)
Vaunuista Meillä on Teutonian kolmipyöräiset ja haluan ehdottomasti pitää ne. On toimineet meillä loistavasti!! Lisäksi on matkarattaat (olisko Gesslein Swift), joten niillä aateltiin pärjäillä. Noihin Teutonioihin pitää varmaan ostaa se seisomalauta ja pientähän voi alkuun kantaa vaikka rintarepussa.
Töistä Olen opiskelija ja työskennellyt viimeeksi pankissa, sinne toivottavasti suuntaudun jatkossakin. En tiedä minkä mukaan mulla lasketaan tuo äitiyspäiväraha, mut sen tiedän ettei se tule olemaan kovinkaan suuri...no onhan tässä jo totuttu kituuttamaan
Vatsan näkymisestä kyllä näkyy ja selvästi. Meillä oli miehen työpaikalla kekkerit viime viikolla. Siellä oli kovasti onniteltu jälkikäteen, ei kuulemma voinut olla huomaamatta
Vaikka tuota vatsaa ei välttämättä tajuaisi, niin ihan väkisin omat kädet vaeltelee siinä päällä, yhtään ei herätä huomiota!
Huomenna tulee ne veriseulan tulokset, jos ne ovat ok, niin sitten mun puolesta vaikka kaikki saa tietää
Niskaturvotus oli vaan 0,7mm, kovasti sitä silti jännitää.
Tervetuloa uusille (hyvä toivottaa kun itse kirjoittaa vasta tokaa kertaa
) !!
Ruuth ja "muru" 12+1