(.)**//** Elokuiset helmikuussa 2010 **//**(.)

Ehtoota vielä. Ihan kauhee olo ollut koko illan ja ukko viel iltavuorossa. :/ No mut nyt saa vähän hengähtää, kun naperot nukkuu. =) Ja ukko lupas tuoda mulle taas iltapalaa :p Ainoo hyvä puoli noissa sen iltatöissä. :whistle: Joo no eiköhän ne taas keskiviikkona näy neuvolan vaa'alla nää mun iltapalat. :ashamed:

Autoista ootte keskustellut. Me jo viime kesänä vaihdettiin Chrysler grand voyageriin, kun vanha farmari alko oleen jo aika heikossa hapessa. Ostettiin sit suoraan tila-auto, kun tiedettiin, että ainakin yritetään vielä sitä yhtä jossain vaiheessa. :whistle: Sukulaiset jo kesällä kyseli, että ei kai vaan olla pieniin päin kun noin iso autokin pitää hankkia. :LOL:
Juuh...mutta tuossa on mun mielestä tilaa ihan kivasti kaikilla ja jopa meidän Carenan double swingit sujahtaa hyvin vielä takaluukkuun ja sinne mahtuu viel useempi kauppakassikin niiden lisäks. Että oon kyllä tykännyt tuosta autosta ja ei tuo meidän versio ainakaan kauheesti bensaa mun mielestä vie, vaikka näytä autoja yleensä bensasyöpöiksi haukutaan. Mutta ei tossa ookkaan mitään kauheen isoa konetta.

Niin ja tervetuloa kaikki uudet taas. =)

Oli kyllä niin iso helpotus toi tän päivän ultra. Jännitti ihan kauheesti mennä sinne ja mieskään ei päässyt mukaan, kun ei saatu ketään muksuja katsomaan. Herkkiksenä tuli tippa linssiin kun piti yksin mennä, kun ois niin halunnut toisen mukaan. :ashamed: No mut onneks kaikki tosiaan näytti olevan kunnossa ja verikokeen tulokset tulee sitte varmaan silloin viikon päästä. Oon vaan ihaillu tässä illalla sitä ihanaa virnistyskuvaa pienestä. Aivan mahtava ilme. :heart: :D

Katjuka ja sintti 12+2 :heart:

Katjuska, just tulin hehkutteleen että tila-autojen kunkku on tuo Chrysler Grand Voyager, sama homma meillä, ostettiin syksyllä ja ihmiset kyseli että onko perheenlisää tulossa jne. Mutta ihan senki vuoksi hankittiin ku lapset kasvaa niin vievät vielä enemmän autossa tilaa ja joudun paljon kuskaan muitakin omien lisäksi. Meillä on diesel versio ja on kyllä tosi vähä kulutuksinen, talviajossa n. 6litraa sataselle vie. Käytiin kattomassa myös Opel Zafiraa mutta se näytti tosi miniltä tuon cryslerin rinnalla, tavaratilat melkein nolla, jalkatilaa tosi vähän. Tässä autossa on peräpenkilläkin jalkatilaa kivasti. Ja liukuovet on pop markettien ahtailla parkkipaikoilla! Ja lapset on ihana kiinnittää autoon ku ei tarvi kyykistellä ku on niin korkee auto! Huippuostos oli kyllä tuo kaara ja sillä on niin mahtava ajaakin, ku nojatuolissa istus! Menee ku juna, ei huoju eikä heilu myrkyssäkään. Keveesti menis vaikka paritkin vaunut perätilaan. Jos jotain huonoa täytyy sanoa niin eihän tuo mikään ketterä kaupunkiauto ole, vaatii tilaa ympärilleen. Mutta en kyllä luovu tuosta aivan hevillä! Joten Salaisuuksienkammio, käykääpäs koeajolla niin näette kuinka hulppeat sisätilat on ja upea ajokokemus ;) Paljonhan näistä puhutaan että on kalliit huollot ym. mutta ei se pidä nykyaikana paikkansa. hih, tulipa tästä myyntipuhe :whistle:

Pakko lähtee potemaan kauheeta jysäriä sängyn pohjalle..ei auta panadolit täälläkään..ihan hirvee päivä ollu tänään..maannu melkis koko ajan ja päässä jyskyttää. Ja alkohan ne rytmihäiriötkin taas urakalla..aina on ollut mulla lisälyöntejä mutta raskaus lisää niitä entisestään ja aika karseita iltoja ollut nyt tässä kun niistä tulee aina paniikki päälle :(

Hyviä öitä kaikille ja tervetuloa uusille :wave:

jonnuli ja hipsu 14+1

En ole ehtinyt kirjoittelemaan, meidän pienelle miehelle tuli aivan järkyttävän raju vatsatauti. Nyt alkaa olla jo toipumaan päin, tuolla ne isin kanssa vetävät unta :heart: :heart:

Jossain vaiheessa oli puhetta naimisissa olosta. Me on oltu naimisissa kohta kolme vuotta. Halusin ehdottomasti olla naimisissa ennen vauvan syntymää, joten nopeutimme vähän suunnitelmia ja menimme naimisiin kun olin jotain kahdeksannella kuulla. Pidettiin tosi pienet häät, meille tärkeässä paikassa ja häitten jälkeen lennettiin häämatkalle "rakkauden kaupunkiin" (lääkärin luvalla)! Meillä olisi tarkoitus pitää vielä kirkkohäät, eli saada siunaus liitolle, mutta ei olla kiirehditty sen asian kanssa. Haluaisin että koko meidän pieni perhe yhdessä kävelee sinne alttarille, joten pitää varmaan muutama vuosi odottaa että tämä pieni muru oppii kävelemään :LOL:

Istuimista Meillä mahtuu lapsukaiset ihan hyvin takapenkille (farmari Audi), mutta ongelman tuottaa se, että meillä on molemmat istuimet isofixillä. Eikä tietenkään ole kuin yksi telakka, joten ostaako uusi telakka, vai vaihtaako isompi lapsi toiseen istuimeen. Tuo nykyinen istuin on ainoastaan selkä menosuuntaan, joten jossain vaiheessa se on kuitenkin vaihdettava! No onneks tässä on aikaa miettiä =)

Vaunuista Meillä on Teutonian kolmipyöräiset ja haluan ehdottomasti pitää ne. On toimineet meillä loistavasti!! Lisäksi on matkarattaat (olisko Gesslein Swift), joten niillä aateltiin pärjäillä. Noihin Teutonioihin pitää varmaan ostaa se seisomalauta ja pientähän voi alkuun kantaa vaikka rintarepussa.

Töistä Olen opiskelija ja työskennellyt viimeeksi pankissa, sinne toivottavasti suuntaudun jatkossakin. En tiedä minkä mukaan mulla lasketaan tuo äitiyspäiväraha, mut sen tiedän ettei se tule olemaan kovinkaan suuri...no onhan tässä jo totuttu kituuttamaan :D

Vatsan näkymisestä kyllä näkyy ja selvästi. Meillä oli miehen työpaikalla kekkerit viime viikolla. Siellä oli kovasti onniteltu jälkikäteen, ei kuulemma voinut olla huomaamatta :D :D
Vaikka tuota vatsaa ei välttämättä tajuaisi, niin ihan väkisin omat kädet vaeltelee siinä päällä, yhtään ei herätä huomiota!
Huomenna tulee ne veriseulan tulokset, jos ne ovat ok, niin sitten mun puolesta vaikka kaikki saa tietää :) :) Niskaturvotus oli vaan 0,7mm, kovasti sitä silti jännitää.

Tervetuloa uusille (hyvä toivottaa kun itse kirjoittaa vasta tokaa kertaa :LOL: ) !!

Ruuth ja "muru" 12+1

Alkuperäinen kirjoittaja ruuth81:
Vatsan näkymisestä
Vaikka tuota vatsaa ei välttämättä tajuaisi, niin ihan väkisin omat kädet vaeltelee siinä päällä, yhtään ei herätä huomiota!
:D oon huomannut tekeväni samaa ja saman huomas yks työkaveri eilen.
Ei kysynyt mitään, mutta huomasin sen huomaavan mahakosketuksen.
Kuinka monennen, en edes tiedä... :whistle:

autosta tähän asti ollaan pärjäilty ihan henkilöautolla. (vaunut mahtu paksiin, kunhan otti renkaat irti. Kantoliina ja kunnon matkarattaat helpotti) Harvemmin matkataan kaikki yhtäaikaa mihinkään. Rahaa ei uuteen periaatteessa olis, mutta tutkaillaan.. Sellanen 7-paikkainen, jonka takarivin penkit saa kaadettua vaikuttais kivalta...

töistä oon opiskelija, joka on ollut ja on vielä vähän aikaa kentällä. +sivutoimiset työt(,joita koitan vähentää kun ei vaan jaksa)
JOS olisin oikein reipas/vauhdikas/jaksava/aikaansaava ja paljon aikaa siihen omaava, valmistuisin keväällä (tosin vain jatkaakseni jossain vaiheessa taas), mutta nyt taitaa mennä suunnitelmat vähän uusiks...

M&M 11+3

Huomenia ja tervetuloa uudet :wave:

Meillä on brion novat tms vaunuina ja gracon matkarattaat. Jotkut kaksosjutut pitää kyllä hankkia, ne emmaljungan jotkut näytti kivoille, en tosin ole vielä kamalasti perehtyny niihin.

Autoina meillä on avensis ja verso, ja ainakin versoon mahtuis kyllä kolmekin istuinta kevyesti. Avensiksesta en ole ihan niin varma, se ei niin tilava ole vaikka periaatteessa isohko hlöauto onkin. Mutta autonvaihtotarvetta ei ole, ellen mä halua avensista sitten vaihtaa... :D
Matilda, jos sun bmi on alle 25 ja ei ole ollut sokereiden kanssa ongelmia, niin mun mielestä sulle ei sitä sokrurasitusta tarvitse tehdä... ja jos suvussa ei ole rasitteita myöskään. Mut näin mun mielestä Vantaalla.

Tänään olis sitten se ultrakin, pitäis tossa reilun tunnin päästä lähteä tonne pyrysateeseen ajelemaan. On kyllä hurja keli! Lunta tulee ikkunoista ja ovista, ei tuossa ole enää mitään järkeä... grr, tulis jo kevät. Mieskin lähtee mukaan, oli ottanu koko aamun vapaaksi sitä varten.. sinne ne jäi kotiin tytön kanssa kainalokkain nukkumaan kun mä painelin töihin. Ja juu olen jo vähän leppyny :LOL:

Mä kysäisin sitä ärahaa kelalta sähköpostilla ja sain vastauksen että edullisimman vaihtoehdon mukaan, eli nyt sitten tulee sen 2008 verotuksen mukaan. Saan varmaan jonkun pari sataa enemmän kuussa, kuin aiemmin ja se on kyllä iso raha.
Hyvä juttu vain =)

Eilinen meni tosi nopsaan, olin vasta puol kymmenen kotona kurssilta ja tänän olis samanmoinen rupeama. Nyt kyllä jännittää, panikoin miehellekin että mitä jos sieltä masusta löytyy joku 5 raajainen tapaus tai on turvotukset kamalat tai jotain muuta... :eek: Mutta toivottavasti kaikki olis niinkuin pitääkin.

Nyt hakemaan aamukahvia ja sämpylä, sitten tunnin pikapalaveri ja sitten pitääkin lähteä kohti äippäpolia.
Päänsäryistä ja muista vaivoista kärsiville :hug: huimauskaan ei ole kyllä kiva juttu, koittakaahan elopentujen äidit lepäillä!

runttis ja sytkylä 11+6

Työmatkalata palattu :wave: klo 2 yöllä pääsin nukkumaan ja nuorin huusi klo 5 ja nyt yritän laittaa koululaisia kouluun |O

Neitim sulle laitoin s-postia =)

Kyllä ne lapset sinne autoo mahtuu,kaikki 3:kin! =) Melkeen riittää kun yhden lapsen kääntää kasvot menosuuntaan ja jos mahd.yksi siirtyy korokkeelle tai kapeampaan turvavyöistumeen!

Veriseulan tuloksia odottelen edelleen :eek: Tulisi pian nyt!

Siskolleni jäin kiinni raskaudesta,näkyy kuulemma silmistä :D

Eipä siis muuta :wave:
Evi-ta seitsikko ja bonus rv 12+3 kai

Pikaset huomenet täältä!

Oli pakko kommentoida tuota turvaistuin ja vaunu asiaa... Meillä ei tuota turvaistuin ongelmaa onneksi ole, kun ei ole edes koko autoa! :D Hyvin ollaan ilman pärjätty, mieskin tällä hetkellä työttömänä ja ite opiskelija niin eipä tuota olisi varaakaan.

Vaunuja itekki oon miettiny, et pitäskö hankkia sellaset sisaruskärryt... Tyttö kuiteski alle 3 v ku vauva syntyy. Voi olla aika tiukkaa tytölle jos vauva menee sen rattaisiin eikä ite pääse kyytiin :D pitänee siis ainakin lähtä katsastaan noita kauppoja löytyskö sopivia toisia kärryjä..

Nyt neukkalekurille mars :wave:

Aina ku just olen kirjoittanu niin muistaa jotain mihin piti kommentoida mutta, hittaasti ja varmaasti tekstiä tulee... :LOL:

Niin me ei olla naimisissa vaan kihlat haettiin jouluksi ja naimisiin menoa suunnitellaan 7v sisään... :saint:

vaunuista Mä tykästyin ja siis hankinkin nuo Phil &Ted's sportit, näppärät liikenteessä ja mahtuu auton konttiin... Tilataan enkkulasta josta saa hiukka edullisemmin kuin täältä koto Suuomesta...
Autona meillä on vaaaaaaaaaaaaaaanha nissan bluebird, ei ole nyt varaa hankkia isompaa/uudempaa jne jne eikä kyllä tarvettakaan, loisto auto! Kertaakaan ei ole meitä jättäny mihinkään... =)
Töissä olen sosiaalialalla eli ei fyysisesti rankkaa, ainoastaan henkinen lataus on välillä suuri...

Kävin eilen terveysasemalla päänsärystä joka siis alkoi pe iltana ja panadolia kulu! Kaikki oli ok, hiukka oli lievää muutosta tasapainossa... Nyt on paremmat lääkkeet kai kotona ja niillä eteenpäin! Elämä voittaa...

JA JIBBII PAHAOLO ON KADONNUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Ja takas töiden pariin :wave:

Ja niin tervetuloa uudet kanssa mahailijat!
Sekä
Kiitos uudesta pinosta vauvis!

Tervetuloa uudet!! :flower:

neitim sori vielä kerran :hug:

Laitatko SS vielä ikäs niin päivittelen senki tuohon listalle, niin ja kiva ku on "tuttuja" pinossa lisää :D

Täällä katellaan hiukkasen isompaa autoa, ku pitää 2 istuinta mahtua autoon, niin ahtaaksi käy tuo meijän nykyinen farkku.

Ja sisarusrattaat kai sitä pitää ostaa..ne vaan on nii hirveen kalliita :ashamed:

iiiks, lauantaina ne nt-ultra....Miiasta en käyny tuossa, ku kunta ei tarjonnut ku rakenneultran.

vauvis 11+1 :heart:

Huomenta ja uusille tervetuloa mukaan :wave:

Autona meillä on tällä hetkellä Octavia hatchback, mutta vaihtuu kesällä Octavian farkkuun. Mukava kuulla, että sinne mahtuu 3 :p Noh, jos tuon ekan jälkeen katselisi, millaista "suurperhettä" sitä jaksaa alkaa pyörittää...

Vaunuista ollaan katseltu Bora Breakereita. Haluan vaunut uutena, koska vauva viettää niissä todennäköisesti melko paljon aikaa. Merkistä en uusien vaunujen kohdalla haluaisi montaa sataa maksaa, vaikka hyvät olisivatkin.

Töistä, väitöskirjaa teen lääketieteen alalla apurahalla. Onneksi viime vuonna tuli lakiuudistus, jonka perusteella saan äitiyspäivärahaa saman verran kuin muutkin samassa tuloluokassa, vuosi sitten olisin samassa tilanteessa tipahtanut minimirahoille. Loistoajoitus siis :D

Dino & Hobi 13+2

Matilda84
Huomenta :wave:

Mä oon ihan poikki, mies ajoi viime yönä kolarin ja tuli sitte valvottua siihen asti kunnes pääsi lääkäristä kotiin. Auto ihan tuusan nuuskana, joku törttö oli ajanut sen eteen vaikka mies oli itse ollut ohituskaistalla,tää toinen auto ei ollut huomannut ukkoa ja suoraan eteen ja PÄNKS :| Mies vaan tokas että se on kauhea tunne kun auto menee motarilla kaidetta päin ja sen jälkee kaikki lumet on tuulilasissa ettet tiedä miten päin on, toivoo vaan mielessä että toivottavasti kukaan muu autoilija ei täräytä päin,kun tosissaan ei ole tietoa onko auto keskellä tietä,nokka kohti vastaan tulevia ... no onneksi selvisi mies ihan pelkällä selkä täräyksellä. Ärsyttää vaan kun sillä on jo muutenkin selän kanssa ongelmia niin nyt tollainen tälli ja kipu kuulemma aika kova.Arvatkaa vaan jäikö se kotiin lepäämään edes yhdeksi päiväksi että saisi selkä rauhoittua, NO EI :(
Mä sitten yöllä kun en saanut nukuttua menin tyhmyyksissäni kattomaan areenalta vauvoista jotka kuolee hyvin pian syntymästään,ei olis pitänyt katsoa.Se on aivan käsittämätöntä millainen suru vanhemmilla on kun menettää vauvan :'( Siinä sitten porasin sen ohjelman kanssa tunnin :ashamed:

Tulin juuri neuvolasta, Kaikki ok. Vauvan syke 150 :heart: sanoi että löytyi ihmeen hyvin näillä viikoilla heti tuo syke,yleensä saa etsiä ihan. Kohtu on kuulemma TOSI hyvin kasvanut,painoi tuosta navan kohdilta alespäin,että onko se nyt sitten siinä kohti JO? :eek: Verenpaine on alhainen, en nyt sitten tiedä onko se yläpaine se joka on alhainen koska se oli 104 ja ala paine kuitenkin 71 , huimausta kyllä on jok kerta kun nousen ylös.

Huomenna menen töihin, olen sitten vaikka jalaton ja kädetön mutta töihin menen. Kauhea ikävä työkavereita, me ollaan sellainen ihana tiivis 4 likan porukka :heart:

Nyt mä kokeilen mitä kroppa on mieltä tunnin pumpista, sain ton levytangon ja painot kotiin :p

Matilda & MarjoPirjo 13+4

Alkuperäinen kirjoittaja månsdottir:
Maha alkaa jo kivastii/kovasti pullahtaan. :heart: Ja koska paino ei oo noussu, voin hyvällä mielellä laittaa sen nasun piikkiin...
MUlla vaan meinaa tursua myös tuo ylämaha!!?!? Voiko se greippi/aplarikohtu muka jo punnata massaa liikkeelle?
Se vanha vatsanahka edellisistä odotuksista nousee tuonne ylös kun kohtu alkaa nousta häpyluun takaa.... ;) Ja tulee sellainen tasapaksu näky ensin...Näin ainakin mulla on käynyt :whistle: Inhaa,mut niin vaan menee :D

Evi-ta ja sevenup sekä bonus rv 12+4 eikä kolme kuten edellisessä ;)

:wave: uusille!

Me oon himoinnu pösön 5008 tila-autoa ja tilaanhan siinä on!! Aivan loistava auto olis, mutta uutena aika hintava. Nyt meille on kai tulossa Nissan qashqai maasturi. Sillä nyt alkuun. Nykyinen auto on aivan liian pieni vaunujen, 2 koiran ja muun perheen kuljettamiseen.

n11na ja tiitti 13+4

Eilen oltiin siellä np-ultrassa ja siellä kaikki vallan mainiosti. Niskaturvotusta ei ollut juuri nimeksikään (0,57 mm) ja muutenkin kaikki ok. Riskiluku oli 1:84 000. Vauveli oli kovasti vilkas ja siellä pyöri ja vispas raajoillaan. Teki myös semmosia ihme hyppyjä selällään, vähän kuin Bruce Lee ylösnousuja ois yrittänyt (jos tiedätte mitä ne on). :D Koko vastasi melko tarkasti viikoja eli laskettuaika pysyi ennallaan. Varailtiin rakenneultra sitten huhtikuulle, oisko ollut 13.päivä. Tänään menen sitten vielä neuvolalääkäriin.

Meillä on edellisesta jäänyt Brion Novat, jotka tosin nyt lainassa kaverilla. Niillä kuitenkin varmaan pärjäillään tulevan vauvelinkin kanssa. Autoa meinataan vaihtaa isompaan. Nykyään Volkkarin Golf Variant ja kyllähän sinne toinen istuin mahtuu leveyssuunnassa, mutta jalkatila on niin onneton sekä edessä, että takana, että joko pelkääjän paikalla istutaan polvet suussa tai sitten neitonen takana paukuttelee selkänojaan, joka ei tunnu niin kovin mukavalta. Eli lähinnä hakusessa on joku auto, jossa paremmat jalkatilat, farkku tai citymaasturi mahdollisesti.

Eipä tässä muuta tällä kertaa kai. Tenttiin pitäis alkaa lukemaan.

-mennis ja lyyli 11+4-

evi-ta
Myöskin laitettu s-postia :)

Me ei kyllä mahduta muutenkaan yhteen autoon .. minä + mies + 4 lasta .. mutta isommat ei aina oo mukana ja tarpeen mukaan olleen kuljettu 2 autolla ... Meillä ei toiseen autoon saa laittaa taaksekaan keskelle turvaistuinta ... huoh ... täytyy siis todellakin miettiä mistä repiä rahaa auton vaihtoon ... No onneksi on vielä hieman edes aikaa :)

neitim

Paljon onnea kaikille ultrista hyviä uutisia saaneille! Mulla on huomenna se ja kyllä jännittää B)

Mappikselle erityiset terkut, minäkin odotan esikoista ja TYKS tulee olemaan synnytyspaikkana :hug:

Jotkut täällä juttelivat vaunuista ja olen itsekin niitä yrittänyt vertailla, hintoja, ominaisuuksia, ja tietty myös ulkonäköä... :LOL: Olen jotenkin tykästynyt kolmipyöräisiin, niihin joissa on myös se etupyörä iso. Gessleinit ja Teutonia näyttää houkuttelevilta esim. Mutta vaikeaa se päätös tulee olemaan, kun ei ole mitään aikaisempaa kokemusta!

elovena79 tänään 11+5

Heips!

Ultrasta tultu takasin työn äärelle ja siellä kaikki oikein hyvin :heart: Sydän jumpsutti, rakko, masu, selkäranka ja kaikki mitä nyt piti on kohillaan. Ja sytkylä oli jo 6 cm pituinen (tai pääperämitta siis) ja vastasi vko 12+4 eli 5 päivää enemmän kuin mitä olen olettanut. No, laskettua aikaa ei muutettu mutta taidanpa ottaa tuon nyt sitten käyttöön kun se on kuitenkin se todellinen "aika". Nt oli 0,9 ja 1,1 mm kun kahdesti mittas. Eli sen puoleen kaikki mainiosti ja verikokeissakin sitten kävin samalla. Viikon päästä on neuvolalääkäri johon luultavasti on jo tulokset tulleet, postissa tulee sitten joka tapauksessa tulos parin viikon kuluessa. Toivottavasti sekin olisi hyvin. Ainoa harmi oli se, että nkl:n seudulla lumikaaos oli niin hirvittävä, ettei mies päässy mukaan sinne ultraan kun sen piti jäädä ajelemaan pitkin poikin raittia. Ja oltiin kuitenkin puolta tuntia aiemmin jo siellä, eli ihan helpolla ei parkkia löytyny. Onneks seuraava kerta kun toivon mukaan on tarve mennä sinne polille, on jo huhtikuu ja lumikinokset ainakin luultavimmin historiaa.

Heh, Evi-tan kuvaus masun muodostumisesta ON JUST niinkuin mullakin :D Pullottaa kauttaaltaan ja ne jotka ei tiedä (eli käytännössä kaikki), olettaa varmaan että on herkut pakkautunu masuun. Mutta jos tietäs, niin selkeästihän tämä jo näkyy.

Jep, olen kyllä hyvillä mielin noista ultrauutisista ja kiva kun on jo ens viikolla sitten neuvolalääkäri, niin pääsee taas kuuntelemaan sydämen jumputustakin.

runttis ja sytkylä 12+4 (11+6 neuvolan mukaan) jumpe, huomenna olen jo neljännellä kuulla :heart:

Neitim,viestiin vastattu :D

Onnea kaikille ultrassa käyneille ja hyviä uutisia saaneille :heart:

Ja tervetuloa taas uusille! :flower:

Meillä pienin oksensi äsken syliini,viittävaille minäkin siihen perään.Onkohan se vatsatauti sitten rantautumassa :x :headwall:

Evi-ta kera tasapaksun ulkomuodon,seitsikon ja bonuksen ja tosiaan jo 4:lle kuulla =)

Heippa kaikille!
itselläni on -08 ja 09 vuonna syntyneet leijonatytöt. nyt olisi odotusvaatetta M-kokoiselle myytävänä jättisatsi, äitiys housuja,capreja,hameita, farkkuja..suurinosa H&M merkkisiä.

huom,myyn tämän valtavan paketin vain kerralla,en erikseen. housuja noin kymmenet+ pari paitaa,kuvia saatavissa sähköpostiin.

laittakaa yksityisviestä jos kiinnostaa!ihanaa odotusaikaa kaikille! =) :flower:

Yhteistyössä