Hendulle ja Sunshinelle :hug: ja voimia epätietoisuuden kanssa :hug:
Pikkumökölle onnittelut hyvistä uutisista :heart: :heart:
Ja kaikille muillekin tarvitseville :hug: :hug: :hug:
Neuvola oli tänään ja kaikki oli hyvin, paitsi, että ei saatu niitä sydänääniä kuuluviin. :/ No mut eiköhän kaikki kuitenkin luulis olevan kunnossa, kun maanantainakin ultrassa oli.
No sain kuitenkin uuden ajan ens viikoks, että saan mennä ne kuunteluttamaan ihan oman mielenrauhan takia. Ihmeellinen tää odottavan äidin mieli. Järkipuoli sanoo, että kyllä siel kaikki kunnossa on ja sit joku tuolla tunnepuolella kolkuttaa, että mitäs jos ei ookaan. :kieh:
Mutta ei tää silleen uutta oo, kun yhen kerran ei lääkäri löytänyt viikolla 15 niitä ääniä. Silloin vasta huoli oli, kun ne oli kuitenkin aiemmin jo kuultu. Että pakko nyt koettaa vaan kuunnella tuota järjenääntä.
Mulla neuvolatäti katsoi kuvasta, että istukka ois etuseinässä, kun ei mulle sitä kans ultrassa sanottu tai mitään merkattu. Uteliaisuuttani minäkin sen vaan halusin tietää.
Nyt sitte oottelemista ens tiistaihin asti, että pitää menää sinne sokerirasitukseen ja sitte meen taas metsästämään terkan kanssa niitä sydänääniä. =)
Mä oon synnyttänyt vaan pieniä vauvoja tyttö 48cm 3250g, poika 49cm 2840g ja poika 51cm 3396g Tää viimeinen onkin ollut näistä ainoo kun ei oo tullut keltaiseksi ja ei oo syömisten kanssa ollut ongelmia, kun kuitenkin ees vähän isompi ollut.
Kaikki kokoarviot on mennyt sairaalassa ihan metsään, kun ovat arvioineet. Nuo kaks pienempää arvioitiin isommiks ja tää isoin pienemmäks. Mutta oli kiva häntäkin synnyttää, kun ajattelin, että just varmaan sellainen 3 kilonen on.
Joo nyt tää lähtee tästä jorisemasta :wave:
Katjuska ja piilossa oleva sintti 12+4 :heart: