<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

Huomenia!

Köllitään vaan tiuhti. :heart: onkin tänään semmonen olo ettei jaksais mitään ja vois vaan löllöttää ja köllöttää tällä ihanalla soffalla. Vois vaan vetää peiton korville ja olla piilossa pahaa maailmaa.

Ja mie tunnustan, oon kattellu ihan samoja testejä aikaisemmin mitä tada linkitti! :ashamed: Mutta toisaalta taas olen aika skeptinen varsinkin tuon spermatestin kanssa, että toimisiko se oikeasti. Sama kai se on mennä antamaan näyte ihan virallisesti jos meinaa kotona tuommosta tehdä. Saa ainakin kattavamman raportin sperman koostumuksesta ja simpoista ja kaikesta. Ja se samainen raportti sitte pitää olla mukana jos hoitoihin aikoo mennä.

Meillähän tosiaan miehen simpoissa on ainakin tällä hetkellä vikaa ja kyllä se ainakin minua järkytti kovasti. Mies joka on pienestä pitäen eläny terveellisesti ja tämmönen ns. mettäläinen ja paljon liikkuvaa sorttia, niin luulisi että kaiken pitäisi olla todellakin kunnossa. Kyllähän tuo miestäkin näytti kovasti hämmentävän vaikka kovasti se yritti piilotella tunnetta. Kovasti sitä toivois että itessä olis ollu se isoin vika, helpompi itseään sitte syyttää kun ei tuota miestäkään tahdo syyttää. Sehän se pelottaakin että tulee vahingossa syytettyä toista hoksaamattaan.

Tää tunteiden kirjo on taas niin tätä, että matalapaine on tällä hetkellä aika hyvin päällä. Onneksi tässä päivässä on jotain hyvää, nimittäin MUSTAHERUKKAJUUSTOKAKKU jääkaapissa hyytymässä. Aijai, arvatkaa vaan kuka läskistelee illalla sitte. :)
 
Huomenta murut! :heart:

Hirmu isot halit Tiuhtille ja Tadalle! :heart: Tiuhti vois sitte odotella mua siä patjalla hetken aikaa, meinaan tää tyttö meinaa aina välillä lähtee lentoon, kivistä taskuissa huolimatta.

Lilly: Onnea ovisplussasta! Jatkakaahan tallettelua, ja varmistelun varmistelua!! :D

Tervetuloa Jannica!! :wave: Toivottavasti viihdyt meidän seuras, mutta toivon myös ettei visiittis oo pitkä.. Ja muista, tyhmiä kysymyksiä ei oo. Aina joku osaa vastata! =)

Hey: Hei muru! Oonki jo tuumannu mihin oot hävinny.. Toivottavasti lomailu tuottais toivottua tulosta. Onko viä pitkästi lomaa? Mitäs oot jo puuhannu? :)

Ei Tätiä! Ja testit tilasin eilen ja ne toimitettii eilen lähetykseen, mutta ei ollu meidän laatikos.. Joskos sitte huomenna. Meillä vaa tuo posti tulee niin myöhään etten sitä voi aamupissusta tehdä.. Mitä mieltä, kai mun kp vois jo tehdä päivälläki? Sitte jos nyt tulee nega nii voin rauhallisin mielin odottaa tätiä, koska sitte ovis on ihan varppina tullu vaa myöhäs..
Täälä olis viiminen s.loma päivä ja huomenna pitäs mennä koittaa kuinka selkä kestää muorien nostelua.. Toivottavasti menis hyvin, sais työmaallaki normaalin arjen rullaamaan.

Hei, palaan taas tähän ovisoireiluun.!?! Mitä oireita teillä on, siis limat, halut, kivut, mitä muuta? Kuinkas teillä rinnat, onko mitää muutosta? Ku mulla on rinnat kipeet ja finnejä tuli yhtäkkiä.. Ja iltalämpö oli eilen 36,8, normi 36,3. Mun hajoo Taas pää tän Naisen Ihanan kropan kans, ei tästä ota selvää Erkkikää!!
 
Nii ja EmBy toi on niin totta! Ja sama asia koskee esim. hevosihmisiä (ei toki voi yleistää, mutta)! Ne ei osaa puhuu muusta ku hevosista, ja pienen vauvan äiti ei osaa puhuu muusta ku vauvasta.. No, itte ku aattelee, noinhan voi käydä itseasias aika helposti.. Kun oot vauvan kans yksin kotona, et osaa puhuu muusta. Siinä vois kaveri vähä auttaa, oppii muistamaan, että neljän seinän ulkopuolellaki on elämää.! =) Voimia vauvajuttujen sietämiseen.. Ja se viä ku ne koskee, nyt ku itte niin toivoo ittelle pikkusta! Hyvää työpäivää muru!! :heart: ..kuinka muuten töihin paluu suju.. Puolen metrin leka ottas, nii ettei meinaa ovista päästä kulkemaan!! :D
 
Chiba, tänään tosiaan tunteet on kiihtyny nollasta sataan sekunneissa ja taas takas alas noustakseen taas ylös :D meinaan jos mä nyt mittaisin verenpaineet, ne olis varmaa aika korkeet :D meinaan vitutus tulee kohta yli äyräiden :ashamed: huh huh.. ja jos oikeesti vielä pääsis himaan sohvalle istuun ja mässää viltin alle, kattelee tota sadetta ikkunasta ja ehkä jopa tirauttaa parit kyyneleet, niin päivä ois pelastettu :D mut ei, töissä istun, pidätän itkua ja vitutusta, hymyilen tekohymyä, JEA! hyvä päivä.. noh, ehkä mä nousen täältä vielä joku päivä tässä alkukierrossa! ja mä edelleen pyydän sitä piirakkaa sulta tänne :D

Myy, ovisoireilusta.. eli juu, mulla irtoo limatulppa paria päivää ennen ovista, sit alkaa limailu, kirkasta venyvää limaa, siis läpinäkyvää, limatulpan jälkeen saattaa vähä tulla valkosta valkkaria.. sitte kun mulla alkaa LH-huippu lähestyy, mun nännit kipeytyy ja munasolun irtoomisen aikoihin ne on niin saakelin kipeet, ja heti kun ovis on ohi, niin mulla nännikipu alkaa hellittää vähä, mutta ne on yleensä pari päivää sen jälkee viel kipeet! limantulo loppuu ku seinään ku munis on irronnu!ja kun se munis puhkee, niin mä oon tosi kipee alamahasta! siis se koskee ihan kamalasti! yleensä mulla tulee pieniä näppyjä rintakehään oviksen jälkeen, mut siis vasta sen jälkeen! ja sitte ensin mun lämpö laskee LH huipun aikaan noin puol astetta ja heti ku ovis on tapahtunu se nousee pikkuhiljaa ylöspäin, monilla se nousee heti seuraavana aamuna korkeemmaks ku mitä dippaus oli ennen irtoomista, mut mulla se tulee pikkuhiljaa sieltä ylöspäin! :)
 
Viimeksi muokattu:
Siis mulla on kans kaks ihan ääripää kaveria... Toinen muuttu täysin eri ihmiseks kun sai vauva. Sen jälkeen se ei enää voinu puhua mistään muusta eikä todellakaan lähteä mihinkään, ainoo kun nähdään on sillon jos meen sen luokse istumaan. Ja siis ymmärrän toki ettei pienen lapsen kanssa oo helppoa lähteä mihinkään mutta tarjouduin monesti hakemaan ne (siis vauva ja se) ja oltais menty vaikka puistoon istuksimaan tms. Ei voitu edes mennä kävelylle vaunujen kanssa, ja herrajumala jos kehtasin ehdottaa että eikö isä vois sen kanssa olla hetken jos käytäis kahvilla... Ja joka hetki istuu vauva sylissä.

No sitten tää toinen kaveri, käydään koirien kanssa lenkillä, kahvilla, terassilla, istutaan jossain nurtsilla, käydään jätksillä, kaupoissa, kirppareilla... Kaikkialla vauva mukana. Sen luokse kun meen mun on kuulemma pakko ottaa koirat mukaan, ja siellä vauva lojuu lattialla koirien kanssa sulassa sovussa...

Arvatkaas kenen kanssa nään enemmän... :|
 
Kyllähän tää tada olo alkaa noususuunnassa olla, väsy on kova työputkien jälkeen, ja viikonlopun kisat painaa päälle kaikkine reeneineen, mut vielä kun viikonlopun jaksaa rutistaa suht selväpäisenä nii sitte voi rentoutua ja heittää aivotkin vähäks aikaa narikkaan :D

Tuota stressiähän ja raskautumista vähän jännitän, olo ei kyllä oo stressaantunu tai sit on jo nii puhki ettei enää ees huomaa. Hermot kireellä kyllä, työkamuja jo varottelin että saatan olla hyvin hyvin iloinen :kieh: tällä viikolla, toivottavasti ymmärtävät. Ukkokulta kyllä ymmärtää, että nyt täytyy paahtaa reenilöissä melkein joka ilta töitten jälkeen, ja voipi vähän kiukuttaakkin välillä. Noh onneks on jääny aikaa vähän yhdessä oloonkin, ja hellittelylle :heart:
 
tiuhti voi sua, kyllä se vaan kummasti auttaa jos pääsee pari kyyneltä tirauttamaan. Eipä sulla vissiin enää työpäivää oo hirveesti jäljellä, kotona raivoot hetken, mätkit vaikka tyynyä ja päästät sen itkun pihalle, sen jälkeen helpottaa varmaan edes vähän?

chiba nojoo eipä se kai edes hirveesti kalliimpaa olis käydä viemässä miehen simpat tutkittavaks, mutta se kun on sitä mieltä että häntä ei kukaan rupee ronklaa (en tiiä mitä kuvittelee, et ne simpat kaivetaan jonkun hoitsun toimesta pihalle? :D). Ja no, tällä hetkellä kaikki tollanen saa jäädä, on pakko odottaa jos rahatiloanne vähän helpottais... :ashamed:
 
Tada: Mun kummitytön äiti on kans sellanen, että ollaan luohattu kaikki mahdolliset paikat, vauva mukana.. Ei se niin hankalaa oo, jos ottaa vaan sen asenteen.. Maitoo ja pilttii pystyy ihan yhtähyvin antaa kahvilas ku kotonaki! Ja muutenki, äitihän kajahtaa jos on yksin neljän seinän sisällä vauvan kans.. Mä oon jo isännälle sanonu, että jos me joskus se vauva saadaan ni kato, että mä en takerru siihen lapseen. Ja, ottaa sitte muksun ja vie mammalle jos näyttää siltä et en itte sitä tajuu tehdä.. En siis tarkota, että pitäs usein viedä lasta hoitoon tai saada paljon omaa aikaa, mutta.. tieks mitä tarkotan...
 
Viimeksi muokattu:
Tiuhti Tada kirjotti mitä mä ajattelin, siis tosta ku pääset kotiin.. Annat itkun tulla ja hae vaikka kotiin mennes se suklaalevy, jos se vaikka vähä auttas! Taas olis sellanen tilanne, että virtuaalihalaukset on ihan perseestä, pitäis päästä oikeesti halaamaan.. *halaa ja ojentaa nenäliinaa.. Kuuntelee kiukkua, ja pitää kiinni tyynystä *tiuhti mätkii sitä* ja kohta jo nauretaan, mutta ei viä...*

Tieks Tada, lyhyen virtuaalituttavuuden jälkeen, sä oot oikeesti ihan yyber sopeva ihminen! Sä löydät aina oikeet sanat! Sussa ja Tiuhtissa on paljon samaa.. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
tiuhti en oo tainnu mainitakkaan muistaakseni :) mut joo, koiria löytyy pari kappaletta, ja niiden kanssa touhuan. Nuorempi nyt tosin jää vähän treenien suhteen vähemmälle, vanhemman kanssa oon SM:n viikonloppuna menossa, nii on pitäny siihen vähän enempi keskittyä. Aivojahan tuo reenaus enempi stressaa, kun pitää miettiä ja suunnitella reenit, ja mitä pitää vielä hioa. Ja kun lajina on jälki, nii mettässä vierähtää aina parista tunnista eteenpäin.
 
Tuosta vauvan saamisesta, miulla onneks kaverit ei oo jumettunu neljän seinän sisään nyytin kanssa, vaan nyytti kainaloon ja menoksi :) vähän enempi tarttee vaan aikatauluja välillä suunnitella, miten syötöt ja päiväunet ym jos ei oo mahollista liikenteessä ollessa niitä toteuttaa, mutta muuten ei oo liikkumista haitannut. Ja miehekkeen kanssa myös asiasta puhuttu/sovittu, että jos sellanen siunaantuu nii sekä raskausaikana että vauvan kera miut viiään vaikka sohvan kanssa ja liikkeelle :LOL: ja luonne ei kyllä oo sellanen että sitä jumettas.

Meillä on noissa koirareenilöissäkin paljon "lapsellisia", siellä ne muksut on mukana ihan loistavasti. Isommat leikkii omia leikkejään, pienemmillä "ensiapupakkaus" mukana eli juomisia syömisiä ym, ja porukassa kaikki aina sivusilmällä lapsia kattoo ja hoitelee jos äiti on just koiran kanssa tekemässä. Ja hyvin homma toimii =)
 
pikkumyy voi kiitos, tosi nätisti sanottu :heart: Harvemminhan kuulee mitään positiivista, mutta piru jos sattuu olemaan huono päivä ja on huonolla tuulella niin siitä kyllä saa kuulla :D
Mulla meni ajatukset nyt ihan solmuun...
Ja kyllä mä tajusin just mitä meinasit, ei sen lapsen ole kokoaikaa tarkotus hoidossa olla, mutta ei se tee susta huonoa vanhempaa jos välillä ottaa vähän omaa aikaa, päinvastoin. Mä uskon että sitä kummasti jaksaa kuunnella kitinääkin jos siitä välillä saa pienen tauon ;) Ja varmasti tasapainoisempi lapsi siitä tulee, ei ole niin kiinni vanhemmissaan ja osaa olla hoidossakin kun on pienestä jo tottunut, koska jokaisen lapsenhan on JOSKUS johonkin hoitoon mentävä...
 
Myy ja tada, sama täällä.. ei mun mielestä ole huono vanhempi jos joskus haluaa kahdenkeskistä, tai omaa aikaa lapsesta! haluaa käydä ulkona ja muuta.. olla olematta koko aikaa neljän seinän sisällä kahdesta lapsen kanssa! en mä ainakaan jaksais sitä, vaikka mä haluan lapsen kaikista eniten maailmassa, niin ei se silti mun kohdalla tarkota sitä että olisin koko ajan neljän seinän sisällä lapsi sylissä! ei, vaan liikun lapsen kanssa yhdessä ja HUOM! joskus jopa erilleen :D ja ei se minun mielestä minusta tee huonoa äitiä! vaan ajattelen sen niin, että minäkin jaksan sillon paremmin arjen ilot ja surut! ja mäki oon huomannu, että tada on aika samanlainen ku mä! samoin Chiballa ja Gabilla on paljon samanlaisia ajatuksia ku meikäläisellä! ja Myy, sä oot hyvä tyyppi :heart:

joo, 4 asti joudun ainakii istuu täällä märehtimässä ja kätkemässä tunteitani, sen jälkeen vielä 1,5h bussimatka kotiin! miehelle jo varottelin että kaipaan lämmintä syliä kun tuun himaan, ja mielellään sitä suklaata ja myös omaa rauhaa makkarissa.. mies lupas toteuttaa :) hakee vielä elokuvan illaksi meille joka katsotaa sitte yhdessä sen jälkeen kun mies on käyny koiran kanssa mettässä :heart: eli saan rauhassa mässää suklaata ja itkut tirauttaa sekä kiukuta keskenäni ennenku mies tulee vieree köllimää :heart: tais se sekii pettyä pahemman kerran.. eli taitaa siellä kotona oottaa sitte mörökölli joka kaipaa myös lämmintä syliä! vaikka ei se sitä suoraan sanonukkaa! :)

Sanja, meillä "harrastetaa" jälkeä, mut omatoimisesti, eli ei kuuluta mihkää harrastuseuraan tai kisata, vaan omaksi huviksi tehdään sitä! koira on ihan into pinkeenä aina menossa mettään ku tietää että saa toteuttaa hauskaa tekemistä.. usein meilläki menee jopa pari tuntia siellä touhutessa! toki touhutaa samalla kaikkea muutaki ku pelkkää jälkeä! ittekki nautin siitä touhusta! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkumyy87
tada tänään testissä hailakampi viiva eli ovis on sitte tänään kun eilen oli se tummempi viiva. Josko tänään vielä vähän varmistelis... ;)

Myy ja Emby todellakaan ei voi yleistää, että hevosihmiset puhuis vaan hevosista tai koiraihmiset koirista. Minä omistan 2 hevosta ja 2 koiraa ja en puhu niistä kuin sellaisten kavereiden kanssa joita ne kiinnostavat. Eläinten lisäksi tällaisten kavereiden kanssa puhutaan paaaaljon muustakin. Mä oon sitä mieltä, et elämää ei saa täyttää vaan yhdellä asialla, tulee hulluks muuten. Näitä vauvasta höpisijöitä on sen sijaan mun kaveripiirissä montakin, eikä niiden puheet keskity pelkästään vauvaan vaan lapsiin yleensä. Yks kaveri kaiketi hengittää lapsiaan ku fb päivityksetkin on ollu jo vuosia tyyliin: "kävin äitiysjoogassa, ***** oksentaa, **** on ripulissa, ***** pelotti huvipuistossa jne jne... Hoh hoi. Mitä sen tyyppiset äidit tekee kun lapset lähtee kotoa? Masennusta? Itsemurha-ajatuksia??? Tai jos ne vaan jää odottamaan lapsenlapsia? :confused: Toinen kaveri kirjaimellisesti sekos kun sai lapsen. Siitä tuli ihan eri ihminen, ei sen kanssa voi enää olla oikein missään tekemisissä. Luulis, että on vauvan kanssa kotona 24/7 ja saa joskus puhua/viettää aikaa jonkun aikuisen kaverinsa seurassa, ei edes tekis mieli puhua vauvoista kun niistä joskus edes pääsee eroon. Näin ainakin muutama mun "selväjärkisenä" pysynyt vauvan äiti -kaveri...

Sanja täällä kans yks jäljen harrastaja. Sen verran ollaan siis pk-jäljellä käyty tuon nartun kanssa, että sain siitä muotovalion. Avoluokasta siis 2-tulos. :) Minkä rotuisia sulla? Mulla belgejä 2.

ON Luinkin eilen itse siitä verenluovutuksesta ja sitä ei suositella jos yrittää raskautumista. :ashamed: Noh.. onneksi mulla on hyvä hemoglobiini (141 oli eilen ennen luovutusta), et ei välttämättä vaikuta, mut kummiski... Kyllä pitää olla tyhmä! : /
 
Tiuhti_ :hug: Mä niin toivoin että plussaisit tästä kierrosta.. Meikäläinen tuskailee vielä.. Mutta tuun perässä; ota kiinni!! :heart:

ON: Pahoittelen taas kun en kerkee kirjotella, tervetuloa vaan uudet!! Mä vaan oon täällä niin tuskissani, mutta kuitenkin ajattelin että ehkä te haluatte välillä tietää missä mennään.. :ashamed: Tänään olin innoissani aamulla tekemässä testiä kunnes huomasin että testipaketissa oli tyhjät kääreet, olin nimittäin tehny viime kierrossa testin ja heittäny paketit takas kaappiin :LOL: Ei perhana, ei kyllä yhtään naurattanu siinä vaiheessa.. Piti koko päivä tuskailla ja ostaa uudet kun en raaskinu käyttää vielä digitestiä. No yllättäen taas nega tuli, menkkojakaan ei vielä näy. Ehkä ne sunnuntaihin mennessä alkaa.. Jos ei niin sunnuntaina sitten uusi testi (ehkä pe siinä välissä..), jäljellä vielä yks halppistesti ja digitesti. Argh! 2 suklaalevyä onneks kaapissa oottamassa jos tarve tulee.. Nyt tekemään ruokaa..
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
..nnii, en mä missään nimessä yleistä, et kaikki olis sellasia, et jos on joku tietty asia, ni siit puhutaan vaan :ashamed: mut mä tiedän jo kaks ketkä puhuu vaan omista lapsistaan.
Voi elämä se on oikeesti raskasta. Ja tätä mun kaveria ei enää ees kiinnosta mitä hänen kavereilleen kuuluu. Mun mielestä tosi surullista, sit ei tarvi kiukutella siittä samassa lauseessa, ko on niin rankkaa ja tylsää ja VOI VI**U!! *repii hiuksia* :kieh: Se sanos tässä yks päivä yhdelle mein yhteiselle kaverille, et olis kiva lähtee kaupungille ettimään unelmien prinssiä ja sit samassa lauseessa ei suostunu lähtemään tän mein yhteisen kaverin luo kahville.. SIIS MITÄ?!?! o_O Halooo!! Kodin ulkopuolellakin on elämää!!
..ja juu, en jaksa sanoo sille asista mitään. Ei kiinnosta enää. Jos aikunen ihminen ei itte tajuu ja osaa, ni olkoot..

:O Mä oon kyl aika.. :D Aika kylmä ämmä.. "Heeei :wave: olen kylmä ja kiukutteleva ämmä" :LOL:

tada, mä oikeesti luulen, et mustaki tulee tollanen jokapaikassa ravaaja, kun jos joskus saan lapsen.. Mitä ihmettä mä täällä kotona kökötän?! Ei mee mun tajuntaan..
Ihan suututtaa tollanen. Perkele..

PikkuMyy, jjep. Metrinen mela ottassa, ko töihin joutus :D Mut.. eikait siinä.. Pakko se on jotain töitä tehdä, et saa ostettua ruokaa talouteen ja niiii laskujaki pitää maksaa.. siihen se palkka sit meniki.. :D Hienoa elämää..
Mites sun työpäiväs? Miten selkä kesti (olettaen, et luet tän torstaina)?

:D :D voi elämä noi amerikkalaiset on idiootteja.. Joku jätkä ottaa tatskaa ja huutaa hulluna, ko sattuu ja raivoo ja huh.. :LOL: Lähti ovestaki pihalle.. Hulluja..

Jjaaha, kissalle lääkäri tilattu. Raukan korvat pipit.. :| :) Hupsu ukko.
 
Viimeksi muokattu:
atl
tada luultavasti ovis ollut 30.7. paikkeilla, eli onko se dpo nyt sit 11? Voi ollaan silti että on ollut myöhemminkin, kun en tosiaan ovista tikuttanut. Odottelen tätiä lauantaille, eli oikeestaan mun kannattaisi Kai testata vasta sillon.. mut olen niin malttamaton. Mul on yks CBn digitesti odottamas mut en taida raaskia käyttää ellei täti tosiaan ole myöhässä.
 
Moi mussukat, yritän kovasti olla taustalla, josko se helpottais, mutta käyn silti kurkkimassa teijän kuulumisia joka päivä. :heart:

tiuhti-muruselle iso hali ja suuret tätipahoittelut. Toivoin niin, että tää olis teijän kierto... Ja kiitos kauniista sanoista, mä ajattelen teistä ihan täsmälleen samalla tavalla. Meijän on pakko nähdä joskus porukalla... :heart:

Pahoittelut myös Chiballe tädistä ja tadalle negasta, tää maailma ei vaan todellakaan ole reilu. Saataispa me teillekin ne plussat ihanat! tadallehan vois tulla vielä tästä kierrosta jos kerran vasta dpo 11!

lemonade, olitkos sä tikutellu ovista tässä kierrossa? Toivotaan, että se vielä muuttuis plussaks!

Myy Mullakin tulee se limatulppa, mistä tiuhti puhui, tosin yleensä noin kolmisen päivää ennen ovisplussaa eli neljä-viis päivää ennen ovista. Sit tulee sitä sitkeetä limaa ja oviksen aikoihin ihan nestemäistä semmonen lorahdus. En muista sitä tulleen ennen greippimehun aloittamista. Nännit muuttuu aroiks oviksen jälkeen. Tuikkimiset munasarjojen tienoilla alkaa nykyään vasta oviksen jälkeen. Toivottavasti testit tulis huomenna! Joillainhan tulee tokasta pissasta selvemmät viivat!

Oon samoilla linjoilla teidän kanssa tosta elämästä vauvan kanssa. Niin ei pysty oleen, että se ei muuttais mitään ja sen kuuluukin, mutta jotain rajaa. Mullakin on kavereita, jotka ei tosiaan käy missään eikä niiden lapset voi ikinä nukkua yksiäkään päikkäreitä muualla kun omassa sängyssä. Järkkyä. Tottakai aikataulut muuttuu ja menevät varsinkin vastasyntyneen mukaan, mutta terve järki pitäis siinäkin säilyttää. Mua pelottaa kuinka paljon itse muuttuu sitten joskus kun sen vauvan saa kun sitä on pitkään odottanu ja halunnu. Mutta en silti usko sekoavani täysin.

Ajattelin tulla teillekin kertoon, että meijän hoidot alkaa huomenna. Inssiin ollaan menossa. Jännittää tietysti ja toiveet on korkealla. Onnistumisprosentiks lääkäri sanoi 20 eli vähän parempi kun luonnollisella tavalla. Toivotaan toivotaan...
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Gabille tsemppiä huomiseen :heart: oot mielessä!

Myy hyvin se menee :heart:

lemonade mä povaan et testitulos muuttuu vielä ;)

tadalle isot plussapuhurit huomisee testiin! :)

Emby, mee aijaa.com, linkitä kuva sinne ja kopioi osote tänne ;)

atl, vinkiksi: ovispäivä=munasolu irtoaa, dpo0, ovisplussa tikussa dpo-1.. jne.. ;) eli tänää on siis dpo11 :) ajattelin selventää ku sanoit kai dpo11!

:wave:
öitä murut :heart:
 
Viimeksi muokattu:
atl
tiuhti kiitos selvennyksestä, mähän osasin päätellä ihan itse! :D

Kerroin eilen illalla miehelle, että käyn täällä juttelemassa. Ajattelin eka että se hermostuu ja pitää mua hulluna mut yllättäen se ymmärsikin tosi hyvin, osaa tuokin joskus yllättää :) Oon myös huomannut että silläkin on alkanut vähän vauvakuume iskeä :heart:
 

Yhteistyössä