<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5



The Esikoisesta Haaveilevat Ti 29.3.2011



iloksi...................28.............kp 42/30-34...............yv 4,5
Lapanen87...........................kp 42/30.....................yk 16



Hey.....................22.............kp 37/26-65...............yk 3
Mirwu..................24.............kp 37/28....................yk 3
Namppis88...........22..............kp 36/28-54...............yk 4
Pamsu*...............26..............kp 30/35...................yk 7



Satuh83..............27..............kp 28/32-34...............yk 4
AnniMu...............20..............kp 27/32-87................yk 4
t84.....................27.............kp 21/26-28...............yv 2,5
Ella83................ 28..............kp 21/26-57...............yk 6



PikkuHöttiäinen.....27..............kp 18/27.....................yk 4
Ninni-Ilona............................kp 17/27-46.................yk 4
Chiba..................22..............kp 13/28-32................yk 11
tiuhti_.................21.............kp 12/25-28.................yk 6
Mikella................19..............kp 12/30-32.................yk 4
Jomi....................24.............kp 10/30-32.................yk 8
Ansku83..............27..............kp 10/32-37.................yk 4
viida....................25.............kp 10/29.....................yk 2



Sokruli.................23.............kp 9/25-30.................yk 4
Lilli88..................23.............kp 6/26-?...................yk 4
Gabrielle..............29..............kp 5/?........................yk 5/2


syysmyrsky..........22..............kp?/?.........................yk 11
Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT


Laretzki toukokuu 2011
Dremming kesä 2011

HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88
Skooby
Memelisa
AnniSofia






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
 
t84
Mä tulin jo ilmottamaan että eihän mulla oo ku vasta kp 20, mutta niin vaan taitaa olla 21... :D Piti oikeen laskee, mukava yllätys että näin päin!

Ja joo eihän siinä testissä tietenkään mitään vielä näkynty...:LOL:
 
tiuhti_ Tää mun saamaton ja laiska kausi on kestänyt jo ihan tosi pitkään. En tiedä olisko jotain lievää masennuksen poikasta tai jotain ehkä? Suurimmaksi osaksi olo on kuitenkin ihan hyvä, joten jospa tää tästä pikkuhiljaa :) Tuo sun kuvaus kuulostaa kyllä hirmu tutulta, ihan samanlaista on mullakin! Hyvä tietää, etten oo ainoa. Mahtavalta kuulostaa noi sun ovisoireet, toivotaan siis, että on oikein superhieno munis irronnut!!

Dremming Ihanan kuuloinen Lapin-reissu teillä :heart: Tekis itsekin kauheasti mieli vuokrata jostain mökki ihan kahdestaan (no, koirien kera) ja saada vähän vaihtelua tähän arkeen.

t84 Hih, toki se leipominenkin on aika leppoisaa touhua yleensä, joten sekin varmasti sopii :D Harmilliseen aikaan sulla kieltämättä sattui tuo tulehdushässäkkä :( Pidän kuitenkin hurjasti peukkuja teille, että siitä huolimatta sitkeä pieni ihmisenalku olis kyydissä! :heart: Pahoittelut negasta, mut vielähän se tulos ehtii muuttua.

Gabrielle Triplatreffit ehdottomasti järkätään joskus! Ja höpöhöpö, mikä vanhus sä muka oot :D Ei meillä nyt niiiiiin kauhee ikäero oo, mäkin täytän syyskuussa 25. Ja oon henkisesti jo keski-ikäinen ;) Mietiskeltiin miehenkin kans tota oviksen tikuttamista, mutta tällä hetkellä tuntuu ihan hyvältä tämä tikuttamattomuus. Mutta varmaankin yk 12:n lähestyessä täytyy o-testit ottaa käyttöön… Jospa sulla se kysta nyt vuotais pois ja pääsisitte jatkamaan yritystä!

nimpsu Tsemppiä!

Chiba Kiitos taas uudesta pinosta! :flower: Täällä kans väsymystä ilmassa… Ja hyvä kun sanoit noista vitamiineista, mulla nimittäin on raskausvitamiineja ja sit ihan ”perusvitamiineja” (eli A-vitamiinillisia) lääkekaapissa, mutta kumpiakaan en oo muistanut napsia pitkään aikaan. Täytyy tehdä siihen muutos, jospa se puris tähän saamattomuuteenkin! Ja hei, mulla oli lapsena yksi Lady Lady –VHS. Se oli ihan järjettömän surullinen ja ahdistava, vieläkin muistan miten pahalta tuntui katsoa sitä.

ON Mies oli aika liikkis illalla nukkumaan mentäessä. Ensin se halusi jutella nimivaihtoehdoista vauvalle ja sen jälkeen se kyseli kaikkea mahdollista äitiyspakkauksen sisällöstä syöksysynnytykseen :D Lisäksi se totesi, että olis kyllä kivaa, kun sais alkaa katsella vaunuja ja muuta. Musta oli vaan hirveän ihanaa kuulla, että kyllä sekin mietiskelee näitä asioita :heart: Mutta samalla alkoi tuntua pahaltakin. Jotenkin se oman lapsen kaipaus nousi taas niin pintaan, että ihan sattuu. Edelleen on jotenkin surkea olo ja tekis mieli mönkiä peiton alle itkemään. Sen sijaan täytyy tarttua tenttikirjaan :/
 
Mie ilmoittaudun :D

Chiba, mulla on 3 Candy Candyt VHS kasettia himassa.. ja viime kesänä mieki katoin youtuben kautta kaikki Candy Candyt, eilen tilasin sitten kaikki jaksot DVD pakettina Malesiasta asti, tietty englannin tekstillä.. :ashamed: oon ihan hulluna siihen sarjaan! ja saakeli et mie olin ihan allapäin monta päivää sen Candyn takia :D mieski ihmetteli mikä ihme mua vaivaa!

t84 huomenna tai ylihuomenna saattais näkyäkki jo jotain ;) +++++:whistle: *puuhpuuhpuuh*

Jomi, voi murunen :heart: mie oon varma, että kyllä se tärppi vielä tulee teille! onhan siulla ollut kemiallisiakin, joten kyllä siellä jotain tapahtuu! ja mie vähä luulen, että tuo siun "saamattomuus" johtuu pikkuriikkisestä masennuksen poikasesta joka kytee pinnan alla, voisko olla? :) ja se johtunee tuosta yrityksestä ja sen tuloksettomuudesta? :ashamed: anteeksi ku näin analysoin palstalla tätä kaikkien kuullen, sano heti stop kun et halua, että sanon ja analysoin enemmän!!!
 
tiuhti, aivan loistava sarja ja itkin monessa kohtaan mutta mie olin vähän pettynyt koko sarjaan kun se viimeinen jakso oli jokseenkin niin väkinäisesti lopetettu. Ja olen aina sitä mieltä että Candy x Terry <3

Jomi, minulla oli myös tuossa joku aika sitten ihan kauhia oman lapsen kaipuu ja tuli asiaa itkettyäkin miehelle. Ihan sama sille raskaudelle ja kaikelle, kunhan sen oman lapsen olisi saanut silloin syliin ja hoivata, nuuhkutella tukkaa ja katsoa pienen tuhinaa, myös olisin tahtonut niin kauheasti imettämään. Nyt taas on ollut semmonen ns. neutraalikausi, mutta katotaanpa niin kohta on taas vauvan kaipuuta täälläkin. :/

Hei, nyt pientä galluppia taas! Kun imettämisestä tuossa puhuin, niin kuinka moni aikoo imettää? Tottakai siis kaikki riippuu siittä että kuinka maitoa tulee ja onko lapsesta imijäksi jne. mutta itse olen miettinyt että haluaisin täysimettää sinne puolen vuoden ikään asti. Mutta sen näkee sitten, kun sen aika koittaa että onko näistä minun pikkutissestä mihinkään. :D
 
Gallup, mie haluisin imettää puolivuotiaaksi asti! :) toivotaan että on mahdollista! täysimetykseen en välttämättä pysty, koska jos esim. yöheräilyt nälkään alkaa olemaan ihan kamalia niin sitten annan kyllä myös velliä lisäksi et pikkusen masu täyttyy kunnolla kerralla! ja kyllä mie meinasin että opetan myös pullolle, että mieskin saa sitten hoitaa syöttöjä :ashamed:

Chiba, siis mie ihan suutuin ku se loppui niin! :mad: olisi edes sitten sen Albertin kanssa rakastuneet mutta ei, Candy <3 Terry ;) ja saakeli et minuu itkettää vieläkin se kun Terry valitsi sen toisen.. noh, mutta se on vaan tv ohjelma :D mut silti niin tunteikas! nyt odotan innolla koska dvd boksi tulee, pääsen katsomaan uudestaan sarjan :) ja oon kuullu huhua, että Candystä tehtäisiin toinen osa!
 
tiuhti, no joo-o. Vaikka tavallaanhan ne "rakastui" kun Albert oli se Candyn ensirakkaus/prinssi. Mutta jotenkin kieroa ku Albert on Candyn ottoisä ja mitäpä jos ne meneekin naimisiin sitte jossain vaiheessa. Vaan enpä ole kuullut tuollaisia huhuja, vaikka mistä sitä tietää vaikka tulisikin. Ja hassua, miten yhdellä tv-ohjelmalla on näin iso vaikutus meikäläisiin. :D

Täysimetys on kyllä toiveena itsellä, mutta tosiaan kaikki sitte riippuu siitä miten vauva alkaa syömään. Noi kaikki vellit sun muut jotenkin mietityttää itseä, kun nehän on loppujenlopuksi viljaa ja teollisia aineita täynnä, että onko ne sitten soveliaita vauvan suolistolle. Mutta kaikki riippuu sitten vauvasta ja itsestä ja omista tisseistä. :D
 
t84 mulla on sellainen kutina, että se testin tulos muuttuu vielä. ;) ++++++++ :whistle:
Mun käsissä ei ole koiran aikaansaamia naarmuja vaan kissan. Joskus tuntuu, että tuo meidän katti on ihan kahjo! :vampire:

tiuhti kai me vielä pidetään kumipuku messissä. Vaikka ei sillä niin väliä jos välillä tulee näitä "hairahduksia", mutta ei me vielä varsinaisesti aleta yrittämään. :) Mun käsittääkseni tänään on siis sulla dpo1!

Chiba mähän tässä kans viikko takaperin valittelin omaa masennustani ja oon kyllä aina syöny vitamiinini joka päivä, lisäks kalaöljyä, eikä auta. Kyllä se menee muru ohi kun kevät tästä menee pidemmälle. :heart: Mielialan muutokset kuuluu elämään. :)

Carnesîr mä kanssa jännityksellä odottelen niitä mun ekoja luomumenkkoja... : /

Gallup kyllä mä haluaisin imettää. En oo ajatellu kuinka pitkään tms. mut haluaisin kumminki. Ja pullosta kans välillä, et mieskin saa hoitaa syötöt joskus. :)
 
Viimeksi muokattu:
Dremming, eiköhän tämä mene ohi. Onhan sitä kyllä tottunu näihin kun asunu Lapissa suurimman osan elämästään ja siellä kun kaamos on, niin joka syksy- ja kevät tullu kärsittyä näistä. Sais jo se kesä tulla vaikka talvesta tykkäänki. :)
 
Gallup ilman muuta imettäisin jos se vaan onnistuu. Voisin kuvitella, että sinne johonkin puoleen vuoteen asti, en kuitenkaan tällä hetkellä näkis semmosta vuoden ikäistä lasta enää imettäväni... Voihan näkemykset muuttua sitten kun asia on oikeesti edessä mut nyt ajattelen näin.

tiuhti Oliko sulla pelkästään limasta se vuoto? Mulla oli vaan sillon ekana päivänä kun sitä vuodoks saattoi sanoa, siitä lähtien olla niitä riekaleita eikä enää ollenkaan limaa. Toivon edelleen että nää olis ollu menkat, ens viikolla se voi selvitä kun mulla on se kystan tarkistuskäynti, kaippa ne pystyy sillä ultralla arvioimaan mikä kierron vaihe on menossa.

Jomi Tsemppiä... :hug: Niitä kausia vaan tulee, eikä toi yrityksen onnistumattomuus yhtään paranna sitä. Jomi ja Chiba, mullakin on keskenmenon jälkeen ollu niin kova lapsenkaipuu, että kipeetä tekee. Näen unia, jossa meillä on vauva ja meinaan purskahtaa itkuun kun herään ja se onkin ollu vaan unta... Jännä miten fyysinen se kaipuu voi olla, tekee oikeesti kipeetä... Koitetaan olla toistemme tukena täällä, aina kun yhdellä on vaikeampaa niin muut jaksaa piristää. Tai kertoa, että ajattelee samoin eikä sit ole enää niin yksinäinen olo surunsa kanssa. Hyvä sit jos ootte sen verran vanhoja sieluja, että kelpaan mukaan, mä täytän loppuvuodesta 30, jaiks... Tosin kärsin kolmenkympin kriisin jo pari vuotta sitten.

t84 Kyllä siihen vielä viiva tulee, nyt oli vaan liian aikaista... Isot peukut sulle pystyssä!!! Kuinka kauan meinaat malttaa ennen seuraavaa testausta? Mun täytyy taas asennoitua siirtymään takas noihin ovistesteihin.

ON: Edelleen tulee niitä riekaleita ja ruskeeta vuotoa, tosin vasta kp 5 menossa mut se punanen vuoto on kyllä puuttunu kokonaan. Pysyttelen nyt noissa laskuissa kp:en suhteen mut voi olla että ovat jotain ihan muuta. Ens maanantaina meen taas tarkastukseen, jotta näkee sen kystan tilanteen ja ajattelin kyllä kysellä onko siellä muniksissa yhtään mitään eloa ja joko siitä keltarauhasesta on päästy.
 
apua oon ollu hetken poissa, yrittänyt kyl seurata teen kirjoituksia mut aivan pihalla :D
täällä on kp7 menossa nyt.. ja donna on ollut kovassa käytössä. eilen sitä miehellekki esittelin ja se katsoi linssiin ja sano "mut ei täällä sellasta kuvioo näy ku kuuluis". ilonpilaaja ku mä olin innoissani uudesta lelusta ni ei noin voi sanoo :D
nyt yritän hypätä mukaan kärryille teen jutuissa..
 
Olihan taas tekstiä tullut! =) Jännittää hieman nyt et miten tän kierron oviksen kanssa käy, mut toivottavsti hyvin! Jalka kivut on sitä luokkaa et välillä tekee mieli irrottaa koko koipi, mut eiköhän se tuosta ala laantumaan!

Gabrielle tsemppiä ja voimia teille! :heart: Toivottavasti pian tärppää uudestaan ja onnistuu kaikin puolin! :hug:
 
Tiuhti_ ja Chiba Kiitos kun muistutitte tuosta Candy candy sarjasta, täytyykin joskun oikeen ajan kanssa katsella youtubesta ja verstää muistoja. Oli kyl ihan mahtisarja. Mulla on muutama noita anime-leffoja dvd:llä tullu haalittua. Esim liikkuva linna ja henkien kätkemä ja on kyl hyviä. Tykkään siitä kun ne on niin huolella piirretty ja alkuperäiskielellä ne on kyl pakko kattoa. Ei sitä suomalaista kimitystä jaksa kukaan :D Anteeksi jos joku tykkää dubatuista.... Ja Tiuhti_ palkka tulee viimonen päivä että sitten test test. Eilen kyllä tein uteliasuudesta ovistestin niin aika vahva viiva tuli että ehkä se oli sittenkin myöhäinen ovis :confused:

Gabille tsemppiä!! :heart:

Ja joku uusikin tuli mukaan, nyt en muista nimeä mutta tervetuloa, toivottavasti vierailusi kuumepuolella jää lyhyeksi ja pääset pian masunkasvattajiin :)

Ja kevätväsymyksestä, mä uskon siihen ihan täysin. Mulla ainakin se on ollu niin joka vuotinen ilmiö eikä mitkään vitamiinit auta että se on vaan kestettävä tää yllättävä valoisuus ja iloittava luonnon heräämisestä vaikka kuinka ketuttais :D

Imetysgalluppiin Mä toivoisin voivani imettää sen 6kk mut otan kyl kiinteet mukaan 4-5kk ikäsenä koska vaavin täytyy saada tottua uusiin makuihin. Velleihin mä en aio koskea ollenkaan, niillä saa lapsen vaan opetettua pullolle. Siis mikäli on pärjänny siihen asti tissillä niin ottaisin kyl mielummin suoraan mukin sitte. Lisäks lapsen pitäs oppii mahdollisimman nopeesti (sen 6kk jälkeen) karkeampaan ruokaan, se vaikuttaa nimittäin valtavasti puheen kehitykseen. Ehkä vähän liikaa ammattinäkökulmaa mulla tässä mutta kun asiaa miettii niin kyllähän se ihan käytännön järkeenkin sopii. Sit mä ajattelin kokeilla sormiruokailua imetyksen lisänä, meillä on noi kaks karvasta imuria kuitenkin jotka sen lattian vauvan jäljiltä pesee :D :D
 
Namppis, joo ei mie suorastaan vihhaan suomalaisten duppausta, kuten myös amerikkalaisten. En edes pahemmin lueskele suomeksi käännettyä mangaa kun ne on niiiiin kuraa.

Ja tuo sormiruokailu on aika hauskan kuuloista, sitä mie olen kanssa miettiny että katsoo sitten miten alkaa sujua vauvelin kanssa, että jos kokeilisi tuota.

Uwaah, huomen aamusta pitäis mennä sinne verikokeisiin.
 
tiuhti_ Analysoi pois vaan, ei mua haittaa :D Varmasti tuossa on ihan vinha perä, vaikka siis nyt viime aikoina onkin tuntunut siltä, että olis vauvahaaveiden osalta semmoinen ”neutraalimpi” kausi niin kuin Chibakin kirjoitti. Mutta ehkä se kuitenkin rassaa alitajunnassa, kuka tietää :confused:

Chiba Mä oon myös huomannut, että tässä kuumeilussa on paljon eri vaiheita ollut ainakin omalla kohdallani… Aluksi tämä oli enemmänkin jopa sellaista ”raskauskuumetta”, sitten iski oikein kunnolla vauvan kaipuu ja nykyään haaveilen sen vauva-ajan lisäksi myös arjesta isomman lapsen kanssa. Toki sitä raskausaikaakin odotan ihan hirmuisesti edelleen, samoin kuin synnytystä ja imettämistä. Mutta näin tämä kuume on mulla kehittynyt. Neutraalin kaudenkin ymmärrän, mulla on/oli mielestäni sellainen meneillään, mut tiedä häntä.

Imetysgallup Haluaisin kyllä kovasti imettää ainakin sinne puolivuotiaaksi saakka. Mun tissit on kans melko pienet, mutta kai näilläkin lapsensa ruokkii :D Mahdotontahan tuota on tietysti mitenkään ennustaa ennen kuin pääsee kokeilemaan.

Gabrielle Onhan tää kyllä yhtä vuoristorataa... Ja ties kuinka kauan vielä kestää, huh. Välillä oon vähemmällä palstailulla onnistunut unohtamaan koko ”projektin” hetkeksi, mikä on aina ihan hyvää nollausta. Toisaalta taas täältä saatava vertaistuki on ihan hirvittävän tärkeetä :heart:

syysmyrsky Googletin vasta nyt tuon sylkitestin ja näyttipäs aika veikeältä! Onkohan sitä miten helppo tulkita? Osaatko sanoa mitään sen luotettavuudesta noihin ”kusitikkuihin” ( :D ) verrattuna? Ties vaikka joskus innostuisin itsekin ostamaan tommosen, vaikka siis en ole vielä tikutteluakaan pahemmin harrastanut.
 
Ja Chiballe vielä tsempit verikokeeseen, ei oo mun lempipuuhaa tökittävänä oleminen :$ Multa on suhteellisen vaikea saada verta... Viimeksi taisivat lopulta onnistua avoneulan kanssa ranteesta, johon sitten jäi varsin muikea mustelma pariksi viikoksi.
 
Jomi ymmärtääkseni se on lähes yhtä varma kuin nää pissaleikki jutut ;p mutta monet on kirjoittaneet että on tikulla vielä testannut perään tuleeko kaksi viivaa :) onhan tuo paljon edullisempi ja vähemmän hermoja raastava suttaus vaihtoehto..
kyllä itse ainakin väitän tässä vaiheessa että on helppo tulkita. ohjeet on selkeet ja niiden avulla tietää vähän mitä odottaa :)
 
t84
Huomenia!
Ja täällähän luonnollisesti yksi nega takana... :ashamed: Miks sitä pitääkin itteään kiusata...

Eilen kävin hypistelemässä vauvaa :heart: Tais olla 3kk, istuin kaverilla koko illan ja heti kun sinne tulin tyrkättiin vaavi mulle ja sain antaa sen pois vasta kun lähdin :D Tollaset pienet pakkaukset painaa aika paljon :D Ai että mä haluun jo oman, on tää ihan kamalaa! Sekin vaan naureskeli mulle koko ajan, kertaakaan ei hermostunu! Meinasin kyllä viedä sen mukanani...

Mä oon taas vaihteeks tähän aikaan hereillä, emmä jotenki osaa jäädä nukkumaan kun mieskin häärää hereillä.
 
t84
syysmyrsky mulla meni ihan ohi, mutta sulla siis nyt se sylkitesti käytössä?
Miten tota käytetään, siis nuolastaanko johonkin vai häh? :D Pitääkö siinä sitten näkyä joku kuvio kun sellasesta puhuit tossa ylempänä...? Eli onko hankala tulkita? Mulla menee noita tikkuja sen verran että melkeen kohta kannattais ostaa tollanen, mutta sitten taas mulla noi tikut on joka kerta löytäny oviksen niin tuntuui tyhmältä vaihtaa toimiva pois... : /

imetysgalluppiin kyllä mä ajattelin imettää niin pitkään kun hyvältä tuntuu, mutta ehdottomasti pullo siinä sivussa, mieskin haluaa kovasti osallistua syöttämiseen. Enkä nyt tarkota että vuoden ikäistä vielä imetän, mun mielestä se on jo vähän, noh erikoista, mutta en myöskään pode huonoa omatuntoa jos imetänkin vaan pari kk...
Näin kerran jonkun imettävän varmaan parivuotiasta ja mua kyllä ihan suoraan sanottuna yökötti se tilanne... :x En osaa selittää, se oli vähän luonnotonta. Että ei ihan noin pitkälle kuitenkaan.

chiba tsempit verikoeeseen!! =)
 
sormella laitetaan kuolaa siihen linssiin. tikulla voi varmistaa sitten oviksen kun kuvioo alkaa ilmestymään. et siinä mielessä niitä tikkuja ei tarvii sit olla paljoo.. ja ton voi tehdä suunnilleen vaikka kaupan kassalla. :) kyl mä pidän tota ihan hyvänä vaihtoehtona. mut jos on yhtä luulotautinen ku minä niin sit ehkä kannattaa käyttää tikkuja. ku näkee mielestään jo vaikka ja mitä kuvioita ja viivoja ja kaikkee. tarvii varmaan hakeutua johonki mielenterveys tutkimuksiin pikkuhiljaa... niin ja toi maksoi kuluineen joku 40e et ei ollu mun mielestä paha rasti. ja se on naamioitu "huulirasvaksi" :D näyttää siis ihan huulirasva puikolta
 
Huomenia naiset :wave:

Namppis88, joo siellä youtubessa on engalnnin teskteillä olemassa kaikki Candy jaksot! :) ja hei, mitäh mitäh :D voisko se ovistesti kertoo raskaudesta? :D

Jomi, tai sit se vaa oikeesti menee syys ja kevätmasennuksen piikkiin! mutta kyllä mä alitajuisesti ressaan asioista, sit vasta älyyn että se on siitä.. koska mikään muu asia ei ole painanut ennen sitä!

t84elä sie nyt siellä , sulla dpo9 tänää vasta :) viimeksihän sait dpo11 näkyviin sen haamulaisen! eli nou hätä ;) huomenna aamulla saattais jotain näkyä vasta! vai että vaavia pääsit eilen nypläämään :D mie en oo päässy pitkilleen kun kukaa lähipiiristä ei oo saanu lasta vähään aikaan, nuorin lapsi lähipiiristä jonka tiiän on nyt vuoden ikänen pikkunen riiviöpoika :D

Gabi, siis mulla tuli sellasta limaa kaks ekaa päivää muistaakseni ja sitten tuli sellaisia hyytymiä/riekaleita loppumenkkojen ajan! ja ne kestikin mulla sen 5 päivää, aika runsaina vielä! ja varmasti näkevät ultrasta missä vaiheessa kiertoa oot menossa :) mutta kyl mie uskon, että siulla on nyt menkat ja se kystapahanen lähteepi pois! :) koska niin samalta kuulostaa kuin mun vuoto..

Chiba tsemppii muru verikokeisiin :heart:

syysmyrsky, josko sun ovis ja LH huippu meni jo? ja saako sillä testata heti aamusta? mielenkiintonen vekotin on :)

ON, tänään on doi2 :) ei muuta! paitsi nännit on perhanan kipeet, johtuu siis tuosta oviksesta!
 
no kai se sit meni jo mun tuurilla. mut nyt on vasta kp8. no en tiedä. en muutenka oo käyny viime aikoina nopeimmilla patruunoilla et kai se meni ohi ja vihelsi mennessään prkl.
hmm ainoa mutta minkä ohjeista bongasin et ei sovi viimeisen (2) kuukauden aikana raskaana olleillei. mulla tulee kkm vasta viikon päästä 2kk täyteen mut tuskin se enää vaikuttaa ku ekat menkatki tuli jo.
nyt kasvo kyl aika paha kärsä ottaan ennen työpäivää.:mad:
 
Huomenta!

Kiitos tsempeistä murut. :) Nyt on käyty piikitettävänä ja pitäis vielä viedä uudestaan kusipurkki labraan. Olivat antaneet väärät ohjeet sitä klamydiatestiä varten niin viedään ny sitte uus purkki vaikka ei kyllä pitäis mitään klamydioita olla. Noh, onpahan ainakin otettu jos ei muuta.
 

Yhteistyössä