Plaah..on ollu täs pari päivää korkea kuume, ni en oo jaksanu tulla tännekkään kirjottelemaan
nukkunut melkeen aamusta iltaa! Mut nyt alkaa kuume helpottaa, eli tänää ei oo enää ollu, mut kurkku vieläkin kipenevään päin
josko tää tästä!!
miranenn voin kyllä kuvitella, että haluisit jo palavasti polille päästä!! :/ mutta onneks ei enää hirveen pitkä aika
ja ootpas sie ollut ahkera!! Itsekkin piti tällä viikolla pyykkää ja siivota, mut toi perkuleen kuume pilas kaikki suunnitelmat
kiva kun tämä viikko vielä kesän ainut lomaviikko
jippii!!
miss_piggy onko ovisviivat yhtään vahvistuneet?! Ja niinhän sitä sanotaan, että voi olla muutaman kierto vuodessa, kun ovista ei tulis ollenkaan...jos tää sit on just sellanen
toivotaan, et vielä bongaisit sen!! Ni ootko aina joutunut käyttämään liukkaria sekstailun yhteydessä? :O Ja minkä merkkisiä testejä huuto.netistä ostit?!
Ja kyllähän se ovis voi hyvinkin olla vielä tulossa
testaile vaan nyt vielä!! Mut siis eihän ne Terot pitäs kai ovikseen ihmeemmin vaikuttaa..tai jos ne muka siirtäis, ni onhan siinä silti mahis tärppää vielä tästä kierrosta
maimai meinasiks, et sun hiukset on nyt lyhyimmät 3cm ja pisimmät 110cm
vai et ne oli ennen 110cm ja nyt ne on 3cm?!
ja möh, kun mie on noin mörökölli, mut faktahan se vaan on et suurin osa miehistä on ihan samanlaisia
mut toivotaan, et ihana mökkiviikonloppu pehmentäis vähän sun mörökölliäs
Ja toivotaan, et se ovis nyt sielt kohta tuliskin..ei kannata luottaa niiden haalenemisiin/vahvistumisiin, ku hyvinkin silti saattaa ovis olla tuloillaan!!
Nii joo, mua neuvoit kesällä mökkitestailuihin
ite kun heräsin 1. kerran ennen muita, ni juoksin äkkiä vessaan toilettilaukun kanssa ja san tehtyä hyvin testit! Sit vaan se muki ja käytetty testi tiukasti umpisolmulla pakastepussis sisään ja takasin laukkuun
hyvin onnistui eikä kukaan yllättänyt!!
Henrietta mut onhan ne sun kierrot ollu nyt lyhenemään päin, ja toivotaan nyt kovasti, et joko pian tulis plussa tai täti!! Koska jos siellä gynellä käyt, niin se määrää sulle ehkä (jos määrää) Primolutteja tai Terolutteja ja kylhän se tasoittaa sitä kiertoa, mut pidemmän päälle sie todennäkösesti haluat vaan päästä niistä eroon :/ niin ku itsekin!! Aina vaan parempi, jos vaan omakiertos tuosta vähän tasottuisi, et sen kanssa pärjäisit ja saisit ovista bongailtua!! Mut kyllähän se gyne parhaiten asiat tietää
itsekin huomenna meen tarkastukseen, ni kyselen kaikki mahdolliset mitä mieltä askarruttaa!!
Ja sain Primolutit, kun olin ootellut pillereiden lopettamisen jälkeen jotaa 3kk menkkoja, eikä niitä kuulunut. Mut heti niiden avulla kyllä tuli aina säännöllisesti 27päivän kierto. Mut Söin niitä reilu puol vuotta ja ei tärpännyt, niin ajattelin, et haluan vaan yrittää ilman niitä, jos vaan millään omakierto lähtis toimimaan. Ja nyt tosiaan 1. omakierto oli 32pv ja toinen 37pv..eli innolla odotellaan bongaanko ovista tästä kierrosta ja jos ei tärppää, niin minkä pituinen kierto seuraavaksi oikee on :/ mutta silti mielummin ilman niitä Primoja!! Ellei lääkäri nyt sit huomenna ehdottomasti niitä suosittelis mulle! Ja saattaahan se olla et ovis olis ollut tai tuloillaan, mut nyt kun ite oon ovista niin monta kuukautta jo bongaillut, ni ei niistä haamuista oikee voi lukea mitään!! Eli jos ei oo selkee plussa, ni ei oo ovistakaan!! (aika suoraa töksäytetty, mut näinhän se vaan on..ainakin mun mielestä
)
eläväinen toivotaan niin parasta, et sulla olis tärpännyt!!!!! Mut jos sulla huomenna pitäs täti tulla, niin voithan sie huomenna aamullakin jo testaa
Dana pikaista paranemista teille :heart: täällä onneksi alkaa jo helpottaa!! Ja toivottavasti pääset nyt huomenna sinne lääkäriin!! Tällä sama, et gynen aika olis huomenna...huh kun jännittää!!! Onkohan mahdollista, kun jos se ovis olis tässä lähitulevaisuudessa, niin lääkärin nähdä onko munasolu kehittymässä oikeaan suuntaan ja vaikka jos ovis olis jo kohta lähellä?!
Tsemppiä sinne lekurikäynnille!!!
Marpalle kovasti tsemppiä hääjärjestelyihin ja niikuin tytöt jo neuvoivat; koitahan olla ressailematta nyt, että pieni pysyy matkassa mukana
:heart: ja kyllähän sie nyt yhden hääpuvun kavennat, jos kerkeet hirveesti laihtua häiden jälkeen
ja eiks aika moni ole päässytkin jo melkein omiin mittoihinsa 3kk synnytyksen jälkeen?!?
Niiu voi että
sieltä se täti kuitenkin sitten kurvasi paikalle
aina se on niin ikävää, mutta teillä on yritykset vielä niin alussa, että ei hätiä mitiä
tsemppiä uuteen kiertoon!!! :heart:
Naapurin tyttö voi vitsit, täällä pidetään peukut ja isovarpaat pystyssä, et olisi tärpännyt!!!! Kuinka sait bongattua oviksen noin pitkästä kierrosta?!?! :O vai oliks sulla jotaa lääkkeitä siihen tms.? (kun ei nyt millääin voi muistaa
)
Mulla tosiaan gynelle se aika huomenna
ei malta odottaa!!! Tuun sit heti kertoilee mitä se sanoi!!!