<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

Äh, mulla tää sivusto ei oo tänään toiminu ollenkaan. Yrittäny päästä kirjautuu sisään mut ei oo onnistu, onneks nyt pääsin!

Maimai83,mäkin rakastan mökkeilyä. Yks parhaimmista asioista on ku saa syödä grilliherkkuja ja saunoa, nauttia ihanasta järvimaisemasta ja luonnon äänistä (lue: hyttysen ininästä) oman kullan kainalossa :heart:

Babyfever1 joo netistä oon Davidin ovistestejä tilaillut ja alan kyllä tikuttaa ens kierrossa. Oon jaksanu näitä pitkiä kiertoja ku meillä ei vielä varsinaista yritystä oo ollu, mutta nyt kun aika lähenee oon ihan hermostunu ja siks varasin parin viikon päähän gynen et jos vaikka jotain lääkettä ku kierrot noin pitkiä. Millon sä sait ne primolutit ja miks? (on varmaan ollu joskus siitä puhetta mut nyt en muista):ashamed:

Mä alotin tossa kesällä lenkkeilyn ja on se kyllä kivaa, ei siis muuta kun lenkkipolulle! Jos vaikka menkat alkais tärinän voimasta=) Oon tässä miettiny että periaatteessa vois olla raskauden mahdollisuus koska ei olla mitään ehkäisyä käyetty ja kiertopäivinä 15-24 oltiin aika ahkerasti vällyjen välissä mutta en nyt ala innostuu. Ens kiertoon vaan!
 
Viimeksi muokattu:
Nyt oon ymmälläni! Äsken kun tästä koneelta nousin oli pikkuhousut märkinä limaa.. Oli pakko tehdä kummatkin testit. Raskaustesti näytti oletettavasti negaa mutta ovistestissä näky haalea viiva :| Mun kierrothan on ollu pitkiä eli olisko se ovis sitten vaikka tulossa tai just menny? Haluja on nyt ollu viikon sisällä paljon... Jos vaikka illalla tikuttaisin vielä ja vaikka huomenna niin tietäis onko ovis tulossa vai menossa!
Mut eikös se oo niin että jos kierrot yli 38 niin ovuloiminen hyvin epätodennäköistä?
Meen tänään yövuoroon niin en pysty miestäkää kellistää jos ovis ois nyt..
Mitä mieltä ootte tälläisesta oireilusta?
Oon tää naisen kroppa ja ilmiöt hankalia ja ihmeellisiä:p
 
Alkaa pikkuhiljaa jännittään et onko tärpänny vai ei :) tänään olin näkevinani paperissa jotain punaista kun kävin vessassa mutta myöhemmin en ole nähny ja vessassa olen juossut tunnin välen :D tekis kauheesti mieli testaillakin mutta olen päättäny et sunnuntai aamuna vasta jos tätiä ei näy. Edelleenkään mitään täti tai muita oireita ei ole. Tänään kyllä nipisteli ala masussa kun istuin mutta ei sen jälkeen taas ole tuntunut mitään vaikka nytkin täs istuskelen. Tää loppu kierto on kamalaa toisaalta toivoo et täti tulis pian jos on tullakseen. Tai sit plussa mahdollisimman pian :) olen kyllä muutenkin aika kärsimätön ihminen. Haluan kaiken heti :D
 
miss_piggy
JESS! Kiitos :heart:

maimai83: Mulla ois nyt menossa tai onki kp 13, ja ku taas koitin tikuttaa ovista, ni oikeesti ei näy paljon minkäänlaista viivaa :O Joko on niin, että se ovis tulee vasta myöhemmin, mutta ku toisaalta tiän että se kierto on noin 29 päivää, koska teroja syön 15-24 päivä ja yleensä 29 kp alkaa sitte menkat...
Voi pylly, jos ei sitä ovista oikeesti tuu, sit ei auta ku joku lääkitys :(

Niin ja mulla on noita One Stepin ovistestejä...oiskohan joku toinen merkki sit parempi...
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: miranenn
M_P Mulla ollu kans noita one step testejä. Kyllä niissä vahvasti näky se ovis sillon ku se tuli. Niitä ajattelin tilata nyt uudestaankin, jos enää ehdin, kun pitäs ne ennen vko:nloppua saada..

ON Kyllä on nyt sitkee flunssa meillä kylässä! ollaan molemmat miehen kans kipeinä! Ärsyttävää ku tuli niin huonoon kohtaan tää kipuilu.. Harmittaa ku en pääse pelaamaan/harjottelemaan, rokotusaika(viiminen hepatiittirokote) joka oli niin vaikee saada, piti siirtää.. Ja perjantaina on viä se lapsettomuuslääkäri. Kiva sitte jos tää kipeys vaikuttaa johonkin jatkohoitoihinkin.. Miehen simppoja sairastelu saattaa ainakin heikentää..
 
Henrietta mä en joskus muutama vuos sitte yhtään viihtynyt mökillä enkä ol kyl nytkään kauheesti päässy olemaan. Mutta nyt muo ei enää haittaa. Enä ei jaksa niin kauheesti kaupunki elämä innostaa ja viikonloppusinkin on vaa ihana köllötellä kotisoffalla jos sen saa viettää miehen vieres. Tosin tähän mökkeilyyn liitty yks harmillinen juttu, kun meillä ois työpaikalta joku TYKY päivä samaana aikaan ja se olis tosi kiva juttu. Mut tosiaan valitsin sitten tän mökkeilyn. Kukapa ei ois valinnut. Mutta sain niin kiukkuisen vastauksen meen "ylipomolta" kun ilmotin, että pesun sen oman tulemiseni. Tuli niin pahamieli. Varsinki ku oikeesti meen suhde kaipaa just nyt kyl sitä mökkiä ja järvenrantaa jne. Vaikka ymmärränkin, että mun osuus tulee silti masettavaks, mutta ehdotin että voin kyllä maksaa osuuteni ettei ainkaan menis rahaa hukkaan siks. Mutta sekään ei käynyt. Huoh! Muutenki ollu hankala alotus tuolla nyt syksyllä että tekis mieli viahtaa paikkaa. Mut mökille nyt meinaan mennä joka tapauksessa :) Niin ja voisko se olla ovis ku sulla on tuloillaan? Mä en osaa kyl tuohon muuta sanoa. Ite tutkinut omaa kroppaa ahkerasti muutaman kuukauden ajan ja mitä ihmeellisimpii tuntemuksii tulee. Joskus oikee ihmetyttää et eiks niit sit ennen muka ol ollu... Naisen kroppa ja mieli..kaikkea kanssa :D

miss_piggy nii et ainakin noiden kp:den oletuksella pitäis ovisolla ihan hollilla... Toivottavasti löytyy pian :) Itellä ei ainakaan viivojen puolesta vielä ole. Mut ihme vihlasu tuli tänää ehtoo päibällä ku pyyhein ruokaoöytii välipalan jälkeen. Siis meinasin kaksin kerroin mennä. Mistä näitä tulee :/

Dana Mulla kans jotain flunssan poikata. Viime viikonloppuna oli kurkku kipee, mutta nyt sitten enää onneks vaan nokan vuotamista. Sen nyt jotenki viel klaaraa, mut kurkkukipu on kurjaa.

Käytiin tänää ostaas jotain suihketta jonka pitäis auttaa siihen, ku kissa on pissinyt sisälle. Sitä suihkuttaa ja vaan pyyhii tosin mä jätin kyllä sinne vaikuttaan että aineen haju varmasti jäis ettei kissa enää pissi :D Kahttoaan joskos se auttais ja sen pitäsi myös auttaa siihen ettei koirakaan ainakaan samaan paikkaan merkkais. Eli pitäiskö koko kämppä nyt suihkutella siihenaineeseen ;)

Nyt nyt pitää mennä hakee siwasta hienoosokerii, ku se jäi prisman hyllylle. Ajattelin kaikesta kurjasta työpaikka jutusta huolimatta tehä työkavereille pätkismuffineja... Tuli leipomusionnostus pitkästä aikaa... Eli kauppaan ja sit lenkille Ruun kanssa!
 
Täällä taitaa täti tehdä tuloaan :'( Tänään on tullut pöksyyn tipottain tumman punaista/ruskeahkoa verta. Pyyhittäessä tulee välillä haaleaa verta myös ja ällövaroitus sellaista ruskeaa rihmastoa. Samaan aikaan on kuitenkin tissit ennätyskipeet (ei aikaisemmin koskaan ennen menkkoja eikä niiden aikana). En ymmärrä :confused: Huomiseen mennessä varmasti tilanne selkenee, kyllä sieltä sitten pitäisi jo kunnon vuoto alkaa. Tämän naisen kroppa taitaa olla ihan sekaisin. Tosi kiva kun tätä ennen kaikki on toiminut lähes kellonlyömällä ja nyt on kaikki ihan miten sattuu..

Lääkäri soitteli ja vielä oli bakteereja jäänyt alakertaan, joten eri puikkoja tulee viikon kuuri. Täällä on kyllä nyt ollunna joka sortin intiimiongelmaa ja hädin tuskin on vasta ekasta kierrosta selvitty :eek:
 
Diudiudiuu... Oon ollu tänään hullun reipas ja siivosin miehen vaatekaapin, liinavaatekaapin, kävin kaikki sukat läpi, siivoilin muutenki, pyykkäsin jajjajaja vaikka mitä! :) Erittäin harvinaista miulta :)

maimai miun poikakisu rupes pissii jokapaikkaa yhes vaiheessa, sit kun leikkautin ni ei oo sen jälkee pissiny mihinkää, paitsi sillo iha alussa pari kertaa. Joskus saattaa lirahtaa johonki, mut se on vaa mielenosotusta ku en oo jaksanu putsaa laatikkoo :ashamed:

Danalle paranemisia :heart:

Niiulle tsemppiä alapääongelmiin :D

ja kaikille plussatuulta! Mie lähen taas ahertaa jotai :D
 
Pakko tulla tänne vähän avautuu, kun toi mies taas tajuu... Tossa puhuttiin taas noista hääjutuista ja sitten selitin, kun mua vähän masentaa, kun kohta (jos pikkunen pysyy kyydissä) niin olen ihan paksu ja ei sitten sovitella hääpukua ja varottelivat sitten noissa liikkeissä, että kannattaa varata 4kk puvun hankkimiseen niin kerkee tekee muutoksia jne. Ja ei mulla lapsen syntymän jälkeen ole 4kk aikaa.

Ja tosissaan kun noh.. on noi vaatetuspuolenasiat lähellä sydäntä tän tulevan ammatin puolesta.. ja se nyt vähän ressaa sit. Luulen että synnytyksen jälkeen ja lapsen ekojen kuukausien jälkeen on harvinaista näyttää nätiltä ja haluaisin näyttää ja tuntea itteni nätiksi hääpäivänä..

Eikä toi ukko sitten tajunnut ollenkaan ja ei osannut lohduttaa oikein..ja sitten alko koskee taas mahaan..ja on muuten jatkuvasti huono olo. Voi kun kivaa ensi viikolla alkais työt niin mitenhän siellä jaksaa.

Pääpointtihan kaikessa oli vain se kun sen ois tarvinnut vaan halata ja sanoa, että kyllä kaikki järjestyy, mutta sitten se oli , että sille kelpaa kaikki mitä laitan päälleni. Kaiken huipuksi minä olin meistä se joka halusi mennä maistraatissa naimisiin, mutta kerta jos mennään kirkossa naimisiin ja pidetään hääjuhlat niin haluan tehdän sen sitten kunnolla.

Aika turha asia valittaa, mutta tuntu sillä hetkellä kauheen tärkeeltä ja sitten jos niistä tulee häät ja ristiäiset samalla niin haluan tietenkin kaiken olevan täydellistä.

Marpa kiittää ja kuittaa ja menee viilentää päätä :D
 
Marpa Häät on muutenki stressaava juhla :D Viime kesänä ite panikoin että en mahu kuitenkaa sit hääpukuun ku piti niin aikasi tilata. Noh onneks otin nyöritettävän mallin mikä joustaa muutamat kilot kumpaankin suuntaan. Mut mie uskon että teillä varmasti kaikki järjestyy :heart: :hug: Lähetän siulle lohdutushaleja ja pusuja :) :heart:
 
Miranen juu ton meen kisut pisuilut on pelkkää mielen osotusta. Se on leikattu jo akoja sitten, ennen kuin mä oon ollut kuvioissa. Mut hope so se tästä.

Marpa kukapa ei haluis, että ne häät on täydelliset. ja tietysti haluaa näyttää hyvältä. Noi miehet ei kyllä aina tajua etenkään mitään tollaisa juttuja. Niille on häihinkin se samainen puku tyyliin, joka on jokaisella juhla vieraallakin. Ei nide ntartte panikoida. Ja vaikka teille on tulossa lapsi niin miehen kroppa on ja pysyy samana. Tsemppiä sinne ja voimahaleja täältäkin. Nyt turhat stressit pois, että pikkuinen elämän alku pysyy matkassa!
 
Kiitos naiset tsempeistä.. nyt olen minäkin jo hieman rauhoittunut.

Meillä kanssa muuten toi pikku kissa neiti pissailee välillä osottaakseen vissiin mieltä. Auta armias jos posti päätyy lattialle tai kengät missä on joku vieras haju. Muuten sitten pissii nätisti suihkun viemäriin ja kakkii laatikkoon. Ota näistä aina selvää.
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TO 30.8.2012



Cheer115-..............20.................kp 84/28-65.................yk 8
Naapurin tyttö.........28.................kp 59/29.....................yv 10
miranenn................23.................kp 50/28-?............yk 12/yv 3
Vilijonkka...............26................kp 38/29-34..................yk 6
Niiu.......................25.................kp 35/27-31...................yk 1
Lullaby89...............23.................kp 33/31-36.................yk 11
Henrietta-............25.................kp 32/?........................yk 0
eläväinen..............19.................kp 30/30........................TJOT



..




kaiku<3.................22..................kp 14/32......................yk 5
miss_piggy..............31.................kp 14/30........................yk 4
Babyfever1..............26................kp 13/32-37..................yk 11
maimai83................28.................kp 12/27-33..................yk 3



empp.....................21............. ....kp 9/30-35...................yk 5
Dana-....................28..................kp 8/28.....................yk 15
Fiinaliina................22.................kp 5/?...................yk/TJOT 2



HAAMUJENGI/RKTT

TAUSTALLA KUUMEILEE
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
jenninoora





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2160869-esikoishaaveista-plussanneet-2011-2012-a/


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7
iitahoo 22.8.2012 yk 2


 
Marpa kiva kuulla, että mielikin kohentunut :)

Täällä ei oviksesta tietookaan.... Tai siis tikutuksen mukaan ei ihan huomenna ole tulollaan...Ellei se sitte vaikka mennyt. Viikonlopun yli tarkoitus tikutella kuiteskin.... Ja nyt on mulla luvassa se "miten tikutan mökillä salaa" ;) Toimin tietty niiden ohjeiden mukaan miten ite ehdotin kesän aikana mökkeilijöille :D

Mukavaa päivää!
 
miss_piggy
Mulla oli eilenki ihan niinku ovistuntemuksia, mutta silti nuo ovistestit ei näytä mitään! En tajua...ja luin tosiaan, että Terolutit joillaki saattaa lykätä ovista, mietin että uskallanko niitä nyt alottaa perjantaina ees ottaamaan vai jatkanko vaan oviksen bongailua ja alan sit oviksen jälkeen vasta syömään teroja? :confused:
Eilen joka tapauksessa tilasin taas huuto.netistä testejä, 10 kpl ovistestejä + 2 kpl raskaustestejä vaan 7 euroa ja tohon kuuluu jo postikulut.
 
miss_piggy
Voisko tässä olla ovis? Kylläkin kp 11, mutta kun se voi olla periaatteessa kp 12, vuoto kun alkoi kp 0, mutta koska se rupes kunnolla valumaan vasta kp 1, niin en tiä sitte :D Mutta joka tapauksessa jos tuo kp 11 oiski oikeesti kp 12, niin sopis olla, sillä terolutien kans kierto on about 28 päivää, ja nyt oon saanu vaan tosi tosi haamuja ovistesteihin ton kp 11 jälkeen...



Nyt on siis menossa kp 14, huomenna pitäs jatkaa teroja, mut en tiä uskallanko vielä, ku nehän saattaa lykätä ovista tai vaikka jättää sen pois kokonaan...
Sinänsä ei mitään hätää, kun pupuiltiin kyllä tuossa kp 10 ja kp 11 ja kp 13...:ashamed:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Plaah..on ollu täs pari päivää korkea kuume, ni en oo jaksanu tulla tännekkään kirjottelemaan :( nukkunut melkeen aamusta iltaa! Mut nyt alkaa kuume helpottaa, eli tänää ei oo enää ollu, mut kurkku vieläkin kipenevään päin :( josko tää tästä!!

miranenn voin kyllä kuvitella, että haluisit jo palavasti polille päästä!! :/ mutta onneks ei enää hirveen pitkä aika ;) ja ootpas sie ollut ahkera!! Itsekkin piti tällä viikolla pyykkää ja siivota, mut toi perkuleen kuume pilas kaikki suunnitelmat :( kiva kun tämä viikko vielä kesän ainut lomaviikko :( jippii!!

miss_piggy onko ovisviivat yhtään vahvistuneet?! Ja niinhän sitä sanotaan, että voi olla muutaman kierto vuodessa, kun ovista ei tulis ollenkaan...jos tää sit on just sellanen :( toivotaan, et vielä bongaisit sen!! Ni ootko aina joutunut käyttämään liukkaria sekstailun yhteydessä? :O Ja minkä merkkisiä testejä huuto.netistä ostit?! :) Ja kyllähän se ovis voi hyvinkin olla vielä tulossa ;) testaile vaan nyt vielä!! Mut siis eihän ne Terot pitäs kai ovikseen ihmeemmin vaikuttaa..tai jos ne muka siirtäis, ni onhan siinä silti mahis tärppää vielä tästä kierrosta ;)

maimai meinasiks, et sun hiukset on nyt lyhyimmät 3cm ja pisimmät 110cm :D vai et ne oli ennen 110cm ja nyt ne on 3cm?! :D ja möh, kun mie on noin mörökölli, mut faktahan se vaan on et suurin osa miehistä on ihan samanlaisia :D mut toivotaan, et ihana mökkiviikonloppu pehmentäis vähän sun mörökölliäs ;) Ja toivotaan, et se ovis nyt sielt kohta tuliskin..ei kannata luottaa niiden haalenemisiin/vahvistumisiin, ku hyvinkin silti saattaa ovis olla tuloillaan!! :p Nii joo, mua neuvoit kesällä mökkitestailuihin :D ite kun heräsin 1. kerran ennen muita, ni juoksin äkkiä vessaan toilettilaukun kanssa ja san tehtyä hyvin testit! Sit vaan se muki ja käytetty testi tiukasti umpisolmulla pakastepussis sisään ja takasin laukkuun :) hyvin onnistui eikä kukaan yllättänyt!! :D

Henrietta mut onhan ne sun kierrot ollu nyt lyhenemään päin, ja toivotaan nyt kovasti, et joko pian tulis plussa tai täti!! Koska jos siellä gynellä käyt, niin se määrää sulle ehkä (jos määrää) Primolutteja tai Terolutteja ja kylhän se tasoittaa sitä kiertoa, mut pidemmän päälle sie todennäkösesti haluat vaan päästä niistä eroon :/ niin ku itsekin!! Aina vaan parempi, jos vaan omakiertos tuosta vähän tasottuisi, et sen kanssa pärjäisit ja saisit ovista bongailtua!! Mut kyllähän se gyne parhaiten asiat tietää :D itsekin huomenna meen tarkastukseen, ni kyselen kaikki mahdolliset mitä mieltä askarruttaa!! :D Ja sain Primolutit, kun olin ootellut pillereiden lopettamisen jälkeen jotaa 3kk menkkoja, eikä niitä kuulunut. Mut heti niiden avulla kyllä tuli aina säännöllisesti 27päivän kierto. Mut Söin niitä reilu puol vuotta ja ei tärpännyt, niin ajattelin, et haluan vaan yrittää ilman niitä, jos vaan millään omakierto lähtis toimimaan. Ja nyt tosiaan 1. omakierto oli 32pv ja toinen 37pv..eli innolla odotellaan bongaanko ovista tästä kierrosta ja jos ei tärppää, niin minkä pituinen kierto seuraavaksi oikee on :/ mutta silti mielummin ilman niitä Primoja!! Ellei lääkäri nyt sit huomenna ehdottomasti niitä suosittelis mulle! Ja saattaahan se olla et ovis olis ollut tai tuloillaan, mut nyt kun ite oon ovista niin monta kuukautta jo bongaillut, ni ei niistä haamuista oikee voi lukea mitään!! Eli jos ei oo selkee plussa, ni ei oo ovistakaan!! (aika suoraa töksäytetty, mut näinhän se vaan on..ainakin mun mielestä :D)

eläväinen toivotaan niin parasta, et sulla olis tärpännyt!!!!! Mut jos sulla huomenna pitäs täti tulla, niin voithan sie huomenna aamullakin jo testaa ;)

Dana pikaista paranemista teille :heart: täällä onneksi alkaa jo helpottaa!! Ja toivottavasti pääset nyt huomenna sinne lääkäriin!! Tällä sama, et gynen aika olis huomenna...huh kun jännittää!!! Onkohan mahdollista, kun jos se ovis olis tässä lähitulevaisuudessa, niin lääkärin nähdä onko munasolu kehittymässä oikeaan suuntaan ja vaikka jos ovis olis jo kohta lähellä?! :p Tsemppiä sinne lekurikäynnille!!!

Marpalle kovasti tsemppiä hääjärjestelyihin ja niikuin tytöt jo neuvoivat; koitahan olla ressailematta nyt, että pieni pysyy matkassa mukana ;) :heart: ja kyllähän sie nyt yhden hääpuvun kavennat, jos kerkeet hirveesti laihtua häiden jälkeen ;) ja eiks aika moni ole päässytkin jo melkein omiin mittoihinsa 3kk synnytyksen jälkeen?!?

Niiu voi että :( sieltä se täti kuitenkin sitten kurvasi paikalle :( aina se on niin ikävää, mutta teillä on yritykset vielä niin alussa, että ei hätiä mitiä ;) tsemppiä uuteen kiertoon!!! :heart:

Naapurin tyttö voi vitsit, täällä pidetään peukut ja isovarpaat pystyssä, et olisi tärpännyt!!!! Kuinka sait bongattua oviksen noin pitkästä kierrosta?!?! :O vai oliks sulla jotaa lääkkeitä siihen tms.? (kun ei nyt millääin voi muistaa :( :D)

Mulla tosiaan gynelle se aika huomenna :p ei malta odottaa!!! Tuun sit heti kertoilee mitä se sanoi!!!
 
miss_piggy vähän niiku siinä ja siinä, et onko ovis vai ei!! Itsellä viiva kyllä ollut selkeesti tummempikin oviksen aikana :/ mut testaa ihmeessä vielä huomennakin!!! Siis onko oikeesti totta, et Terot vaikuttaa negatiivisesti ovulaatioon??? :O Samoin kun ehkä Primolutitkin?!? Lueskelin nimittäin aiheesta netistä ja Gyne oli sanonut jollekin, ettei niiden pitäisi mitenkään vaikuttaa!? Ja siis tärkeinhän on se että pupuiltu on :D ei sitä testeillä raskaaks tulla vaan just sillä peiton heilutuksella ;) lisää vaan pökköä pesään! ;)
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
One Stepin testejä tais olla mitä tilasin netistä.

Ite ymmärsin näin, että ku Terolutithan on ns. keltarauhashormonia, ja normaalisti kroppa alkaa sitä tuottamaan oviksen jälkeen, niin jos ei oo ovista ehtinyt olemaan ennen teroluteja eli kp 1-15, niin voi olla että se jää sitte tulematta, koska sitte ku alkaa taas teroja syömään ni sitä keltarauhashormonia tulee kroppaan...
En tiä sitte, toiset sanoo että on tullu raskaaks eikä vaikuta ovikseen ja toiset taas on erimieltä.
Ehkä jatkan testailua...
 
Babyfever he hee, mulla oli tainu käydä joku pikku näppihärö :D Hiukset ovat siis pituudelta 3-10cm ei sentään 110 ;) Ois se aika hauskaa, ku omaa pituuttakin löytyy vaan 158 :) Vähän kyl tuntuu oikeesti orvolta, ku ei ole kunnolla hiuksii päässä. Mut nehän kasvaa. Niin ja Tsemppiä sinne tohtorille huomenna!

Täällä ei tosiaan ovista ol bongattu ja sitä edelleen jatketaan. Bongaamista meinaa. Ja odotan jotain ihanaa raukkauden täyteistä viikonloppua. Taitaa mennä saveen suoraan, ku odotukset korkeella viikonlopusta. Mut jos oikeen varautuu jo valmiiks niin eiks sitte pidä olla kivaa ;) Ei vaan. Eiköhän sitä ole. Nytkin tuo mies osottaa taas hellyyttä, ku pitää vähän pullikoida asiasta välillä näköjään.

Nyt ois tarkotus lähteä vesijuokseen sekä ohjattuun syvänveden jumppaan. Ihan kiva, ku pikku hiljaa saa painoa pudotettua. Oon täs välil laskeskellu, et jos nyt vielä sais sen ja sen verran pois ja tulis raskaaks nii sitte painoo vois kertyy sen ja sen verra raskauden aikana ja se ei olis viel ees kauheeta jne :) Mä oon niin häpi, ku oon saanut painoa pois huhtikuun alusta alkaen 10kg. Vielä olis halua saada 5kg pois, mut tääkin on hyvä ja muutama kilo niin sitte pääsee normaaliin bmi:hin.

MItäs muilla olikaan...

Niiu harmillista, että tuli täti. Mut nyt pääset sitte uuteen kiertoon, parempaan kiertoon!

naapurintyttö toivottavasti nyt ois vielä tärpännyt ja se plussakin tulis sinne testiin oikeen vahvasti niin ettei tarviis arvuutella näkyykö testissä jotain vai ei. Sehän kruunais kaiken! Ja muistanko oikein että teilläkin sitä yritystä on jok takana monta vuotta. Niin senkin puolesta toivois teille sitä omaa nyyttiä niin paljon!

Tuntuu taas muuten mukavalta, ku on ehtinyt täällä käydä. Se on tää aamuvuoro, kun on aikaa töiden jälkeen puuhaillakin kaikkea. Kun taas, kun viideltä pääsee niin se ehtoo on niin lyhyt...lenkkeilyt jne. Mutta nyt kasaamaan uimavermeitä ja sitte polskimaan! Nyt on hyvä fiilis! Jopa töistä :D
 
Tulin toivottelee hyvät viikonloput! Tänään siis mökille! Käyn varmaan kyllä lukees tääl mut tosiaan se kirjottelu on hankalaa varsinkin mun kännyllä, ku ne rivinvaihdotkaan ei toimi. Vielä ei ovista löytynytm toivottavasti viikonloppuna!

Rentouttavaa viikonloppua!
 
maimai Hyvät viikonloput myös sulle. Mukavaa ja rentouttavaa mökkeilyä :)

ON Nyt on sitte käyty uudestaan siellä polilla.. Clomeilla jatkataan vielä seuraavat 3 kiertoa. Olin kyl oikeestaan ihan helpottunut ettei tarvinnu niihin insseihin vielä lähtee. Nyt on kp9 ja mut ultrattiin, eikä ainakaan vielä ollu follit lähteny kasvamaan. Mut lääkäri sano että on vielä aika aikasta, että kyllä ne ehtii.. Kp20 on aika labraan verikokeisiin, joista katotaan että oliko se ovis tapahtunu vai ei..
Nyt siis mennään tuplaclomeilla ja jos nekään ei toimi niin annostus nostetaan kolmeen! Eli ihan oikeen ratkasun tein ku otin nyt tuplat.
Mies joutuu vielä antamaan uuden simppanäytteen ensviikolla. Tulokset kuulee sitte samalla ku saan verikokeen tulokset.
Toivottavasti se ovis nyt tulis, ettei tarvis enää annoksia nostaa.
Mulle jäi vähän huono fiilis tosta käynnistä.. Ihan vaan siks, ku mitään muutoksia ei itsessä ollut. Ihan on taas sellanen epätietonen olo. Jotenki odotin että siel ultrassa olis näkyny jotain, että olis saanu edes jotain näyttöä siihen et parempaan suuntaan ollaan menossa.. Mut ei.. Munasarjat ei ollu kasvanu ja kohdun limakalvokin oli kuulemma tosi ohut..
Postissa tuli just iso kasa ovistestejä.. Jos sitä vaikka yrittäis ovista bongailla tulevina päivinä, ettei aika ihan tylsäks käy :)
 

Yhteistyössä