Nonii, nyt on sit gynellä käyty, ja sanompas että oli aika mielenkiintoinen käynti!!!
Eli kun kerroin, että olen syönnyt tk-lääkärin määrämänä jo reilu ½vuotta niitä Primolutteja ja yritetty tulla raskaaksi (mikä siis oli tklääkärin tiedossa). No eiköhän Gyne sit sanonut, et ei Primouttien aikana saa tulla raskaaksi!!!!! Tai että jos vaikka tässä tärppikin olisi käynyt, niin Primojen avulla se on VARMASTI tullut vuodon kanssa ulos!!! (ei jumalauti) Että jos jotain mun olis pitänyt syödä niin Terolutteja, koska ne on paljon miedompia kun Primot!! Mut nyt kuitenkin kehoitti edelleen olemaan ilman mitään lääkkeitä, koska kaikista paras niin!! Eli siis yli puol vuotta yritystä KIRJAIMELLISESTI kankkulan kaivoon!!!
kyllä pistää vihaks!! Eli jos tämä hieman selvensi myös tilanetta sulle
miss_piggy, kun asiasta vasta juteltiin
mutta niin kuin tässäkin huomasi, niin tämä lääkäri sanoin tällä tavalla, niin varmasti joku muu sanoo taas jotain toista
mutta siis Terot pitäs sit olla "turvallisia" raskautta yritettäessä! Ja ei mikään ihmekkään, kun melkein kaikilla muilla yrittäjillä on Terot paitsi mulla :/ älytöntä!!!!
No mutta ONNEKSI lääkärillä oli edes jotain hyvää kerrottavaa; eli kohtu on kunnossa ja limakalvo vastaa täysin kierron pituutta ja kertoin vielä onneksi, että ovis on aivan juuri tuloillaan
eli onneks kävin lääkärillä, koska olisin aloittanut testailemaan ovista vasta varmaan huomenna tai ylihuomenna, koska se edellinen kierto oli sen 37!! Mutta nyt vähän vaikuttaisi siltä, että kun nyt on kp14 ja jos ovis on tässä ihan just, ni kierto olis tasottumaan päin johonkin kp30 maille
jeejee!! Tein kuitee äsken ovis testit, ni näytti negaa, molemmat. Eli onkohan lh-huippu vasta kohta tulossa vai jo mennyt!?! En tiiä, mut nyt vaan vauhilla peitot heilumaan!!
Kiva vaan, kun itse vieläkin hieman puoli kuntoinen ja mies nyt tulossa kipeeksi. Räkää niistää tuossa minkä kerkeää :/ mut lupasi kyllä, et illemmalla vaikka sitte raiskaan sen, että saadaan simpat matkaan
eli pidetään nyt peukkuja pystyssä
Ja määräsi myö Terolut reseptin, että jos kierrot pitkittyvät ja en bongaa ovista, ni sit vitan vuodon teroilla, mut sit jos ei ala onnistumaan, ni sit Clomit käyttöön 4kk:ksi, jonka jälkeen miehen simppojen tutkimus vasta!!
Dana mutta vaikka tilanne ei silti oikein olekkaan muuttunut, mut hyvä silti että pitävät huolta ja clomien määrää kasvattamalla mahdollisuudetkin näin ollen paranevat kierto kierrolta
pidetään peukkuja, et verikokeiden ja simppojen tulokset on niin hyvät kun vain voivat!! Eli siis kuin kauan about niissä tuloksissa menee?!
miranenn voi että
varmasti kyllä harmittaa, mutta eikö nykyään ole kaikki niin hyvät kikka kolmoset millä spermasta eroitellaan vain ne loistoyksilöt...eli paljon parempi tuo 2% on kun 0%
mut tsemppiä sinne kovasti :heart:
maimai no nyt selkeni vihdoin noi sun hiusten pituudet
kun ajattelin, et tietty jollakin voi olla 110cm pitkät hiukset!!
et jos kaikki ei oo ollut rastoina, ni loput on vaan jääneet pitkiksi
mut oikein ihanaa mökki viikonloppua, toivotaan, et siitä tulee hyvä!!!
ja aivan mahtavasti oot saanut painoa pudottua, wau!!