Hui! kp15 jo! Oon tässä tikutellu ovista kp10 asti eikä vieläkään viiva tummu yhtään. Joka kerta tulee yhtä haalee viiva. Mahtaako edes lähtee tummumaan. Mä en nyt sit tiedä että pitäskö vaan tehdä noi kaikki(vielä 7 jäljellä) testit pois ja sitte vasta alkaa syömään sitä proveraa vai luovutanko vaan suosiolla kp17 ja heitän pillerin naamaan??!!
Oon tehny testit aina aamupissasta.. Pitäskö kokeilla myös illalla??
Mä en ymmärrä mistä tää olotila sitte johtuu jos ei oviksesta. Vatsassa ollu taas monta päivää sellane menkkaolo, sitä nippailee ja selkää särkee.. luulin ihan et olis ovis, mut tikkujen mukaa ovis ei oo kyl lähelläkään
Mä aattelin tän kierron ja seuraavat menkat(jos niitä nyt tulee
) odottaa ja sitte soitan taas lääkärille.. Jos siis ne menkat on taas samanlaiset ku ollu viimiset 2 kertaa.. eli täysin olemattomat. Ja myös sen takia, että olis kiva tietää tapahtuuko sitä ovista ollenkaan. Toivottavasti saisin vaan jonkun vähän kokeneemman lääkärin, ettei sellasta ku viimeks..
On tää vauvan "tekeminen" vaan aika raastavaa hommaa!!! Mä oon yleensä aika positiivinen asian suhteen, mutta nyt viimeaikoina on alkanu sellane pieni epätoivo hiipimään mieleen.. En tiedä olenko kertonu, mutta olen siis vauvaa ennenki yrittäny entisen miehen kanssa.. sillon meni 1,5v eikä mitään tapahtunu. Ei plussaa ovistestiin eikä r-testiin.. ja nyt vaan miettiny et onko tää taas sama juttu edessä.. Sillon kävin ultrassa ja verikokeissa ja mitään vikaa ei pitäny olla.. Pakkohan se nyt joku vika jossain on olla jos kroppa ei toimi??!!
No tässä nyt sitte odotellaan muutama päivä ja kattellaan josko mieli kirkastuis..
Jos vaikka toi uusi vuosi toisi uudet kujeet tullessaan