<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Carne voihan pahus jos täti alkaa : / tsemppiä nyt :hug: vai muistanko mie oikein, että teillä yritys alkaa nyt? :ashamed: anteeksi kun en muista, täällä vaan on niin hirmusti porukkaa et hankala jo muistaa..
Ei se mitään ^^ Meillä ei oo vielä yritykset alkanut, ehkä joskus toukokuussa tai sitten ensi kesänä. Tässä on vähän asioita mitkä täytyy saada päiväjärjestyksestä pois :) En vaan yhtään malttas odottaa enää, kun tunnen olevani niin valmis :heart:
 
Galluppiin vastailen:
Me ollaan alunperin tavattu kans netin kautta 2002, suurella ja tiiviillä jutteluryhmällä (IRC). Meillä on siis ollu tuon koko porukan kanssa tapaamisia aika pitkään ennenku tän mun miehen porukasta bongasin. Eli ollaan "tapailtu" ison esiliinajoukon saattelemana useita kertoja, vaikka varsinaisesti ei välttämättä olla ees juteltu. Kaverille sit kerran joulun aikaan tokasin ku näytin miehen kuvaa netistä et ton miehen ku saisin ni oisin onnellinen. Ja niinhän se sit kävi. Tää mies oli vielä seurustelusuhteessa, ite olin eronnu pitkästä suhteesta joitakin kuukausia aikaisemmin. Mies sit joskus baarissa ohimennen sit sano eronneensa. Olihan meillä silleen pientä leikkimielistä silmäpeliä ollu vähän niinku aina ku nähtiin porukassa. Mähän olin ihan onneni kukkuloilla. Meni kuitenkin pitkään ennenku uskallettiin mihinkään, molemmat oli vähän varuillaan. Käytiin kahveella yms ja meillä oli aina melkein mun ystävä mukana, kunnes seki alko luistamaan välistä ;) Helmikuussa 2003 sit ystävänpäivänä kutsuin tän miehen syömään ja sitä päivää me ollaan pidetty sellasena päivänä et molemmat on sit tienny mitkä meidän välit on. Ja se oli oikeesti vahinko et se oli toi ystävänpäivä, se ei ollu mitenkää suunniteltu juttu.

Ollaan sit tän jälkeen asuttu n. vuosi samassa kaupungissa, jonka jälkeen mä muutin toiseen kaupunkiin opiskelemaan. Me ollaan siis asuttu 4 vuotta eri paikkakunnilla ja 3kk vielä eri maissa (mä espanjassa ja mies suomessa). Yhessä siis ollaan oltu 8 vuotta. v. 2007 muutettiin ihkaoikeeseen yhteiseen kotiin ja vuonna 2008 ostettiin jo sit oma asunto.

Saan olla tosi kiitollinen tuosta mun miehestä, se on järkevyyden perikuva, enkä vois koskaan toivoa parempaa miestä itselleni. Tämä rankka kokemus on vain yhdistänyt meitä enemmän ja rakkautemme on voinut vain kasvaa tämän myötä. Löysin sellaisia puolia miehestä, joita en aikaisemmin osannut niin kovasti arvostaa. Tää mies on maailman paras mies mulle, muuta en tarvitse. Elämämme on unelmaa kun saamme vielä yhteisen perheenjäsenen :)

-Memelisa-

Lisätääs vielä tärkeimmät kun unohtu tästä kertomuksesta. Eli kihloihin ollaan menty 2010 ja naimisiin mennään heinäkuussa 2012. En jaksais oottaa siihen päivään että saan rakkaan mieheni virallisesti miehekseni. Meillä ollaan sovittu et jos tärppiä ei lokakuuhun mennessä tule niin pidetään pari kuukautta taukoa, ettei laskettu aika satu häiden kanssa päällekkäin. Ei ois kiva häistä lähtee synnärille :p
 
Viimeksi muokattu:
Anteeksi, että nyt avaudun vauvakuumeiluun liittymättömästä aiheesta, mutta nyt on niin paha mieli, että pakko päästä jollekin puhumaan ja te ootte niin tärkeitä!

Olimme tänään koirapuistossa vuoden ikäisen sekarotuisen narttumme kanssa. Hän on n. 20 kg pitkäkoipinen laiheliini. Puistossa oli yksi nöffi. Ajattelimme, että mennään nyt kun näytti aika rauhalliselta tapaukselta. Paikalle tuli kuitenkin hetken päästä toinenkin nöffi, vielä isompi. Koiramme selvästi pelkäsi kun molemmat isot nöffit leikkivät hänen kanssaan ja olivat kimpussa. Meidän koira näytti hampaita ja koitti pitää koirat kauempana, koska sitä pelotti koirien koko. Toinen nöffeistä murisi koirallemme. Huikkasin sitten omistajille, että voisivatko nämä ottaa koiransa pois meidän koiran kimpusta, kun selvästi pelkää niitä. Omistajat vaan alkoi valittaa, että menkää pienten koirien puistoon, mikäli heidän koiransa ovat liian isoja. Eivät siis tehneet mitään ottaakseen koiriaan kauemmaksi. Lopulta yritin itse käskeä koiria kauemmaksi ja saada omaa koiraani kiinni. Kun vihdoin sain oman koirani kauemmaksi, sanoin nöffien omistajille, että heidän käytöksensä oli aivan ihmeellistä, vaikka ovat aikuisia ihmisiä (40-50-vuotiaita). Sanoin, että heidän olisi kuulunut pitää koiransa kauempana kun ovat noin isojakin. Nämä vain totesivat, että olen vasta nuori tyttö ja minua kaduttaa jos jään tänne huutamaan heille, enkä lähde pois. En siis huutanut, mutta katsoin silmiin kyllä ja ihmettelin asiaa jämäkällä äänellä. Olin aivan järkyttynyt, miten voi olla noin itsekkäitä ihmisiä, etteivät tajua, että olin huolissani omasta PALJON pienemmästä koirastani, joka olisi saattanut puristua kahden ison nöffin alle. Mitä mieltä olitte tapauksesta? Omistajat antoivat minun ymmärtää, että minä aloitin tilanteen käskemällä heidän koiransa pois, vaikka en tarkoittanut että heidän tulisi lähteä puistosta pois. Halusin vain koirat pois omani kimpusta. Autoon päästessäni purskahdin itkuun, sillä tuli tuollaisesta käytöksestä todella paha mieli. Aina ennen puistoilu on sujunut hyvin.
 
Lilli88 Tosi harmi että kohtasit tuommoisia idiootteja koirapuistossa. Aina välillä jotku maailmanomistajat luulee voivansa kohdella muita kuin tiskirättejä. Onhan se iso koira sen verran hyvä statussymboli että pienelläkin miehellä muna kasvaa 20 centtiä. Meidänkin koiruli on välillä saanut niin rumaa kohtelua että ihan suututtaa. Tuo on tommonen villi lapsi ja tosi arka että se haukkuu kaikille muille koirille mutta koskaan se ei ole kiinni käyny ja silti ihmiset huutaa että vie se peto pois vaikka me oltain vasta tultu puistoon ja muut olleet siellä jo pidempään. En siksi viitti nykyään viedäkään jos on vieraita koiria kun ikinä ei voi tietää miten toinen koira suhtautuu omaan. Tyhmää mut kaikki ei tajua sitä että puistoissa voi vuorotella ja että siellä pitää kunnioittaa myös toisten koiria ja vastata omansa toiminnasta. : /
 
Namppis88 Ikävä, että teilläkin on huonoja kokemuksia! :( Ihmiset on niin itsekkäitä, että raivostuttaa ja surettaa! Tätä lasten hankkimistakin ollaan ajateltu silträ kantilta miehen kanssa, että maailmassa riittää pahuutta ja ilkeitä ihmisiä, mutta me voidaan tuoda maailmaan ihmisiä, jotka osaa katsoa asioita omaa napaansa pidemmälle! Liittyen kaikkeen luonnonsuojelusta köyhien maiden ihmisten auttamiseen ja tietenkin tällaisiin arkipäiväisiin pieniin asioihin. Me voidaan omalla panoksellamme tehdä maailmasta edes vähän parempi paikka.
 
Mua siis kyllä suututtaa jotkut koiran omistajat! Just noi koirapuistot..siellä on siis millon minkäkinlaista porukkaa..
Onneksi teille ei käynyt mitenkään pahemmin :hug: Huomasin kerran, kun tultiin koirapuistosta kotiin että meidän haukulta oli jäänyt pala kulmahampaasta sinne puistoon.. tai ainakin päättelin että siellä on kolahtanut kun siellä oli kerran vähän rajummat leikit.
Toi puisto missä me käydään on yleensä tyhjä niin siellä on kiva olla ja telmiä ihan rauhassa. Mutta on se kiva kun paikalle sattuu joku mukava koirakaveri (+kiva omistaja) :)

Oon myös lenkillä törmänny jos jonkinmoiseen tallaajaan. Tuo meidän höselö innostuu aina ihan liikaa kun tulee toinen koira vastaan..siksi siis aina melkein kierretään muut koirat kauempaa. Silti inhottaa kun jotkut päästää ne omat koirat meidän luokse.. Ei tuo meidän koira mitään pahaa tee, mutta silti.. Tuttuja koiria pysähdytään yleensä nuuskimaan :) Jaahas, meillä alkaa olla ruoka aika kun tullaan tassulla taas siihen malliin läpsimään :LOL:
 
tiuhti_ Kiitos tsempeistä jälleen kerran! Tätimasista se varmasti tosiaan oli, vaikka aluksi ei niin hirveää pettymyksen tunnetta tullutkaan. Jotenkin siihen vuodon alkuun on jo niin tottunut, ettei enää loppukierrosta tuu sitä tunnetta, että kyllä nyt on _varmasti_ tärpännyt – enemmän tässä on uskon sijaan kyseessä enää toivo :) Tai ainakin parissa viime kierrossa ollut näin ja se on kyllä ihan hyvä, pettymys on vähän pienempi sit.

Chiba Mulla kans opiskelukaverit täällä jotenkin ihan eri elämänvaiheessa kuin minä. Yksi parisuhteessa oleva ei voi sietää lapsia, yksi on etäsuhteessa jne. Sinkkuja on myös paljon. Eli uskon, että nämä kaverisuhteet jää tosi pintapuolisiksi siinä vaiheessa, jos me aletaan miehen kanssa lisääntyä. Ehkä voidaan tehdä triplatreffit Gabin kans joskus! Se olis mukavaa, vaikka oonkin vähän sosiaalisesti kömpelö tapaus :ashamed: Ja hei, en mäkään oikeesti oo kirppistelijä, vaikka haluaisinkin kyllä. Viikko sitten käytiin Pirkan kirpulla Kangasalan puolella ja sitä ennen tais edellinen kirppisreissu olla joskus vuotta aiemmin tjsp :D Tuli vaan mammailusta mieleen kirppiskierrokset siksi, kun tuolla Kangasallakin oli ihan hirveän paljon vaatteita ja tarvikkeita lapsille.

Gallup Vastaavanlaisia gallupeja täällä on tainnut olla jo useampikin, mutta hyvä on kerrata aina välillä, kun täällä vaihtuu väki aika tiheään. Meidän tarina on sellainen, että ollaan tunnettu/tiedetty toisemme ala-asteelta saakka (mies oli silloin yhdeksän ja minä kahdeksan). Asuttiinkin toisistamme jonkun parin sadan metrin päässä. Mä tutustuin lukiossa paremmin ensin miehen kavereihin ja aloin pyöriä niiden seurassa. Pidin tota miestäni tylsänä ja se piti mua tosi ärsyttävänä ennen kuin tutustuttiin. Ensin me seurusteltiin joku pari, kolme kuukautta, mutta sitten erottiin, koska mä en ollut oikein selvillä tunteistani. Suunnilleen kuukauden verran me taidettiin olla erossa, kunnes tajusin, että taidan olla rakastunut. Siitä on nyt reilut seitsemän vuotta aikaa. Tiiviisti ollaan oltu koko tuo aika yhdessä (lukuun ottamatta miehen armeija-aikaa, mutta se kesti onneksi vain puoli vuotta). Yhteen muutettiin elokuussa -05, kihloihin mentiin kesäkuussa -06 ja naimisiin syyskuussa -09. Ehkäisystä luovuttiin viime vuoden elokuussa ja nyt on siis kahdeksas yrityskierto juuri alkanut :) :heart: Perheeseemme kuuluu myös kolme uroskoiraa, joista vanhin on 5 v., keskimmäinen melkein 4 v. ja nuorin höseltäjä vähän yli 1,5 v. Joka ikinen asia meidän elämässä on siis ollut jo viisi vuotta koirankarvalla kyllästettyä mutta päivääkään en vaihtaisi pois :D

Gabrielle Älä suotta ujostele. Täällä meitä samoja naamoja pyörii edelleen, valitettavasti :p Ja ei sitä sun plussaa mihinkään pyyhitä! Kuten sanoit, se oli ihan oikea raskaus ja ihan oikea vauva :hug: Mulla taas on lapsi vain yhdellä kaverilla, mutta hänkin asuu kovin kaukana. Yhdellä ystävällä on yritys ilmeisesti päällä tai ehkä katkolla nyt, kun tällä ystävälläni todettiin endometrioosi ja hän on nyt leikkausjonossa. En siis tiedä kuinka heidän lapsihaaveilleen käy. En oo hänellekään uskaltautunut kertomaan vielä tästä meidän yrityksestä, eli tää on ihan vaan meidän ja Kaksplussan välinen salaisuus :LOL: Ja joo, oikein muistelit, elokuussa mekin aloitettiin yritys :)

Carnesîr Toivottavasti ei oo ekat luomumenkat ihan hirveät. Mun parit ekat luomuna tulleet menkat oli aivan järkyt. Vuosin kuin seula ja krampit oli tosi kovat. Sittemmin on onneksi vähän helpottanut, vaikka särkylääkettä on pitänytkin välillä nappailla.

Lilli88 Olipas inhottava koirapuistokokemus :( Mulla on kans pari kertaa sattunut vähän ikävämpää puistoiluseuraa… Kerran olin parin koiratutun kanssa puistossa ja sinne tuli joku vanha äijä jonkun valtavan molossityyppisen koiran kanssa. Meillä muilla oli koirat max. kymmenkiloisia, joten kokoero oli huomattava. Tää iso koira oli tosi leikkisä eikä varmaan pahaa tarkoittanut, mutta kyllä pelotti, että jos sattuu joku vahinko. Munkin selkään se koira jotenkin yritti kiivetä, kun istuin penkillä. Tuloksena oli reikä paidassa ja pieni haava selässä. Yritettiin sille miehelle sanoa, että voisitko vähän komentaa koiraasi, mut eihän se muuta tehnyt kuin nauroi vain ja alkoi vielä vittuilla meille. Pari kertaa se mojautti kainalosauvallaan sitä koiraa, kun se ei totellut. Nykyään ei käydä kovin usein puistoilemassa ja silloin kun käydään, mennään aina puistoon, jossa on isojen ja pienten puolet erikseen.

ON Ei mitään erikoisempia kuulu. Tänä aamuna vielä pyyhkiessä oli valkkari rusehtavaa, mutta päivällä sitäkään ei enää onneksi tullut. Ihmeen pitkään taas tiputteli. Eilen illalla kyllä oli jo pakko päästä harrastamaan vaakamamboa, kun edellisestä kerrasta oli kivasti vierähtänyt menkkojen vuoksi viikko. Tänään kävin heti aamusta koirien kanssa lenkillä ihanassa auringonpaisteessa ja iltapäivällä käväistiin mutka Ikeassa. Populaa oli ihan hulluna, niin kuin aina lauantaisin, mutta ihmeen hyvin hermot kesti :D Nyt pitää taas lähtee koiruudet käyttämään pissalla ja sitten olis pieni kokoamisurakka edessä. Pari riviä piti hakee lottoakin ja samalla reissulla ostin miehelle oluen ja ittelleni kuivan omenasiiderin saunajuomiksi :p Earth Houria meinattiin myös viettää iltasella. Mukavaa viikonloppua! :wave:
 
Hei tyttöset,

Täällä luen vähän väliä teidän muiden uutisia, itse hiljaa ollen :ashamed:
ajattelin vain, että mut voi ottaa pois tuolta listoilta, yritän suunnata ajatuksia muihin kuin näihin asioihin, joissa ei ota onnistuakseen|O
Luen teijän juttuja jatkossakin ja tulen kertomaan, jos jotain kerrottavaa yht´äkkiä ilmaantuu.

Toivon teille kaikille plussaa tikkuun ja rakasta vauvaa syliin. Voikaa hyvin:heart:
 
tiuhti_




Carnesîr Toivottavasti ei oo ekat luomumenkat ihan hirveät. Mun parit ekat luomuna tulleet menkat oli aivan järkyt. Vuosin kuin seula ja krampit oli tosi kovat. Sittemmin on onneksi vähän helpottanut, vaikka särkylääkettä on pitänytkin välillä nappailla.
Sitä mä pelkäänkin, että ne on ihan hirveet..kun pillereiden kanssakin oli niin jumalattoman tuskasta :'( Onneks oon ens viikon kotona niin voi sohvan nurkassa porata sitten ihan rauhassa, kun ei mulla mitkään särkylääkkeet auta. Tätä tätiä ei kyl aamun jälkeen oo näkynyt.. nyt vaan taas odotellaan mitä tuleman pitää.. :|

Käytiin kanssa äsken saunassa ja oli hienoa kun saatiin vihdoin ostettua sinne uusi lamppu! Ollaan vaan kynttilän valossa saunottu :LOL:
 
Chiba, tiuhti ja Jomi, vanhat kuomat... :kiss: Saatte mut tunteen oloni niin tervetulleeks, kiitos! Vaikka en kyllä tänne takas halunnukaan, ei millään pahalla... ;) Mutta jos odottajissa ei saa olla niin mieluiten täällä teidän kanssa. Voitais oikeestaan yhdessä mennä tästä odottajiin vaikka heti kohta.

Chiba mistä niitä kapseleita saa? Kyselin apteekista mutta niillä ei ollu edes tota öljyä, jonka ostin sit Prismasta. Öljyn nieleminen on kyllä kammottavaa puuhaa, sympatiat kaikille jotka on joutunu lapsena ottaa kalanmaksaöljyä, mä en...

Jomi Tiedän, että jotkut pitää hölmönä sitä, että ajattelen menettäneeni vauvan ja äitiyden, mutta niin tunnen. Ja vaikka uskon, että kyllä meille vielä vauva tulee niin se ei tule olemaan tuo sama yksilö, jota tänne ei ollut tarkoitettu. Kiitos tuesta, lämmittää mieltä!
Mullakin välillä se värillinen valkkari kestää aika pitkään, se on ärsyttävää kun haluais päästä jo hommaileen... Koskas rupeet ovista odotteleen? Olitkos sä tikuttelija? Olikin aika varma muistikuva, että ollaan yhtä kauan yritetty teijän kanssa...

tiuhti kiva kun jaksat huolehtia... Helpompi oli tulla takasin kun tiesin, että te ootte vielä täällä ja kiinnostuneita mun kuulumisista. Ensin päätin, että en enää jatka tätä palstailua, mutta tuli teitä ikävä! Ja kun km:n myötä päätettiin vieläkin paremmin pitää tää yrittäminen omana tietona nin helpottaa kun saan puhua siitä teijän kanssa. Peukut pystyssä, että teillä nyt tärppi kävisi niistä lorisevista limoista! ;)

Omaa napaa mietin sen verran, että en kyllä oo yhtään varma oliko nää nyt menkat vai mitä. Vuoto oli kovin niukkaa, kesti noin päivän ja anteeks ällöjutut mut oli kovin limasta. Tänään tuli vaan joku isompi hyytymä eikä mitään muuta. Rupesin pohtiin et johtukohan vuoto kuitenkin siitä kystasta eikä tädistä... Toivottavasti olis nyt kuitenkin täti!!!
 
AnniSofia Tsemppiä sinullekin! Taustailu ja palstalla roikkumisen vähentäminen voi joskus kummasti tehdä taikojaan - toivottavasti teidänkin kohdalla :)

Carnesîr Menkkakivut on kyllä aivan hanurista. Mullakaan ei särkylääkkeet vie kipua kokonaan pois, mutta kyllä ne onneksi yleensä helpottaa sitä pahinta tuskaa. Ne ensimmäiset kaksi-kolme kivuliasta päivää on vaan lusittava :( Mut toivotaan parasta sun kohdalla!

Gabrielle Yhdessä kierrossa kokeilin tikuttamista, mutta se nosti heti mun stressilukemat niin korkeelle, että heitin homman sikseen... Mulla on onneksi vähän vakiintunut tuo kierron pituus nyt eli viimeksi oli 30 päivää ja kolme sitä edeltävää kiertoa oli 32 päivää, joten ovis on odotettavissa suunnilleen kp 17-19. Tää alkukierto onkin ihan tajuttoman tylsä heti, kun kierto on vähänkin pidempi kuin 28 päivää |O Kovin kummoisia ovistuntemuksiakaan mulla ei oo, tai ei ainakaan semmoisia mistä varmasti tietäisin... Viime kierrossa ekaa kertaa bongasin ilmeisesti ovislimoja, jotka oli kp 15 ja kierto olikin sit pari päivää lyhyempi. Mut aika tasaseen tahtiin yritetään puuhastella makuukammarissa, sehän se tepsivin resepti on :D Harjoitukset on jo tosiaan tälle kierrolle päästy aloittamaan, se aina piristää mieltä!

ON Auts, nukuin niskani jumiin. Väsyttää ja tekemättömät kotityöt ja koulutehtävät rassaa. Motivaatiota etsiskellessä...
 
Noniin..Täti on täällä kera ihan hirveiden kipujen! :( Ei se auta muu kun yrittää kestää..onneks on perjantaihin asti vapaata ni jos nää menis ohi siihen mennessä. Kaikenlisäks kauhee suklaanhimo päällä :LOL:

Tänne meillekkin sais tulla tekemään kotitöitä, jos joku on oikein innokas ;)
 
t84
Heippa kaikille!
Elävien kirjoissa taas :) Tuli tossa vietettyä pari päivää sairaalassa, munuaistulehdus ja olin sitten tipassa ym, tosin nekin ihmetteli miten olin niin hyväkuntoinen. Tota siis ne mun kivut ja pissavaivat oli, että kai sitä lekuriin kannattaa lähteä, eikä olla niin pirun itsepäinen niinku minä... :ashamed: No nyt on sit pitkä ab kuuri ja vielä jokunen päivä saikkua.

Yritin tossa lukea noi varmaan 10 sivua mitkä oli tullu, silti oon ihan pihalla :D

carne voi iso halaus, mäkin teen kuolemaa menkkojen ekat päivät, aivan kamalat kivut! Mulla vähän auttaa kun laitan kuumaa vettä johonki pulloon ja pitelen sitä mahalla. Niin ja tietty syön suklaata ja lojun peiton alla sohvalla enkä tee mitään :D

gabi tosi ihana kun jaksat täällä käydä, ja hienoa että teillä yritys jatkuu kaikesta huolimatta! Ja tietysti käyt just niin vähän tai paljon kun susta tuntuu. Mä todellakin toivon että sä olet se joka täältä seuraavaksi lähtee :heart:

Lilli88 tosi tylsä puistoilukokemus teillä :( Melkeen kannattaa vaan lähtee itse pois tollasessa tilanteessa, jotkut ihmiset ajattelee vaan itteensä, ja niille on ihan turha sanoa mitään kun ne on silti aina oikeessa. Siinä voi käydä vaan omalle koiralle huonosti, niin mielummin lähtee tilanteesta itse.

Nyt en muista mitä muita juttuja mun piti kirjottaa :D

ON täällä dpo 6 jo! Menee taas tosi nopeesti.
Yhtään mitään oireita ei oo, mut vähän huono sanoa mitään kun toi tulehdus tuli häiritsemään, eli en tiedä mikä johtuu siitä. Tänään tein pahimpaan testihimoon ovistesti johon tuli pirun vahva toinen viiva ja olin vähän :confused: Ei se nyt ihan yhtä vahva ollu kun testiviiva, mutta todellakin vahvempi kun ne normihaamut mitkä aina tulee. No mutta näin aikasin ei kyllä voi olla raskaudesta kyse niin en vielä innostu, pakko myöntää että sydän kyllä pomppas kun katoin että viiva vaan vahvistuu ja vahvistuu :D Ja siis ovishan oli kyllä niin selkeesti viikko sitten että siitä ei voi olla kyse...
 
Heippa kaikille!
Elävien kirjoissa taas :) Tuli tossa vietettyä pari päivää sairaalassa, munuaistulehdus ja olin sitten tipassa ym, tosin nekin ihmetteli miten olin niin hyväkuntoinen. Tota siis ne mun kivut ja pissavaivat oli, että kai sitä lekuriin kannattaa lähteä, eikä olla niin pirun itsepäinen niinku minä... :ashamed: No nyt on sit pitkä ab kuuri ja vielä jokunen päivä saikkua.

carne voi iso halaus, mäkin teen kuolemaa menkkojen ekat päivät, aivan kamalat kivut! Mulla vähän auttaa kun laitan kuumaa vettä johonki pulloon ja pitelen sitä mahalla. Niin ja tietty syön suklaata ja lojun peiton alla sohvalla enkä tee mitään :D

Hui! Toivottavasti kivut alkaa jo hellittää ja vaiva paranee!:hug:

Mullakin vähän helpottaa oloa, kun meen tulikuumaan suihkuun seisomaan..kohta varmaan on sen aika. En tästä sohvan nurkasta pääse kyllä mihinkään liikkumaan varmaan hetkeen.. :D Olin possu ja söin jo suklaatkin..ei sitä tosin ollu ku pari palaa :D
 
t84, hui! mie arvasin ettei kaikki oo kunnossa ja melkein tiesin että munuaisissa on vika kun noin kipee olit ja sit kun et mitään kirjotellut niin olin varma että oot sairaalassa, ihme homma.. oon selvännäkijä, onneksi oot muru kunnossa :heart: ja dpo 6 jo! kohta alkaa testaaminen ;) tsemppiä! nyt tule sit ekat plussapuhurit siulle ++++++++++:whistle:

AnniSofia, tsemppiä muru jatkoon :heart: tuu nyt ees joskus kirjoittaa kuulumisiasi! oot mielessä! plussaa siulle puhkun *puuhpuuh* ++++:whistle:

Gabi, kyllä mie mielummin lukisin siun kuulumisia odottajien puolelta, vaikka onkin ihanaa että oot täällä, mutta onneksi me kohta hypätään kaikki sinne ;) ja yleensä minusta kystat tulee menkkavuodon aikana ulos, eli oon aika varma että nuo on menkat, ne vaan ei oo alkanu kunnolla tai on niin niukat, elä muru huolestu! :heart: kyllä kaikki varmasti järjestyy! ja tosiaan, miksi me sut muru oltais hylätty tai oltu ottamatta mukaan takas pinkkaan! hassu :)

Jomi elä sie ressaa siellä tekemättömiä asioita, teet kun jaksat ja ehdit, eka otat kupposen kahvia/teetä ja mietit miten tekisit hommat ja sitte ryhdyt hommiin :) mä ressasin ennen kaikkea mahdollista, nykyään teen kun jaksan ja viitsin :) ja paljon parempi mieli, eikä ole edes omantunnon tuskia enää, tai syyllisyyttä tekemättä jättämisestä!

Lilli88, siis tosi inhottavia oli, jos ei perhana viitti omaa koiraansa ruotia niin kyllä mie aina sit ite häädän pois häirikkökoirat :kieh: jotkut on vaan niin itsekkäitä! älä välitä muru, ihan oikein teit! ja itse en anna koskaan esim. lenkillä toisen koiran tulla omani iholle, koirapuistossa seuraan tarkkaan oman koiran eleitä ja myös muiden! että ehdin sitten väliin jos tulee tappelu tai omaa koiraani kiusataan!

Chiba, eikös siulla ala olee ovisaika kohta? :D

Carne tätipahoittelut muru :hug: omat luomumenkat oli aluksi tooooosi runsaat, nyt ne on taas niukat : / ekana päivänä aukee hanat kunnolla ja jo tokana melkein pärjää pikkuhousunsuojalla! eli se vuoto varmasti tasoittuu ajan kanssa! toivottavasti ainaki, ettei oo ihan hirveen runsaat!

ON, perhana ku on kamerasta patterit loppu eikä oo yhtään jemmassa, mutta tein tänää ovistestin ja koskaan en oo niin vahvaa oviplussaa saanut :D paljon tummempi oli testiviiva kuin kontrolliviiva! aamulla tehty talletus, huomenna illalla uudestaa sit.. ja perjantaina kans talletettiin :D siis mie puhun kyllä nyt niin tuon greipin puolesta, se on ihme tavaraa!
 


The Esikoisesta Haaveilevat SU 27.3.2011



Miimau...............31..............kp 74/?.....................yk 7
-Ella-..................26.............kp 60/27-28.................yk?
soleigh...............24..............kp 55/?.......................yk ?




iloksi...................28.............kp 40/30-34...............yv 4,5
Lapanen87...........................kp 40/30.....................yk 16
Hey.....................22.............kp 35/26-65...............yk 3
Mirwu..................24.............kp 35/28....................yk 3
Namppis88...........22..............kp 34/28-54...............yk 4



Pamsu*...............26..............kp 28/35...................yk 7
Satuh83..............27..............kp 26/32-34...............yk 4
AnniMu...............20..............kp 25/32-87................yk 4



t84.....................27..............kp 19/26-28..............yv 2,5
Ella83................ 28..............kp 19/26-57................yk 6
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 16/27.....................yk 4
Ninni-Ilona............................kp 15/27-46.................yk 4
Chiba..................22..............kp 11/28-32................yk 11
tiuhti_.................21.............kp 10/25-28.................yk 6
Mikella................19..............kp 10/30-32.................yk 4



Jomi....................24.............kp 8/30-32.................yk 8
Ansku83..............27..............kp 8/32-37.................yk 4
viida....................25.............kp 8/29.....................yk 2
Sokruli.................23.............kp 7/25-30.................yk 4
Lilli88..................23.............kp 4/26-?...................yk 4
Gabrielle.............29..............kp 2/?........................yk 5/2

syysmyrsky..........22..............kp?/?.........................yk 11
Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT


Laretzki toukokuu 2011
Dremming kesä 2011

HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88
Skooby
Memelisa
AnniSofia






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
 
Heippa!

Carnesîr, joko teillä yritys nyt alkaa että laitanko sinut listoille rullaamaan kerta sinulla tätikin tuli nyt? :)

tiuhti, pitäisi joo kohta olla ovisaika. Vaikka taas on oman kehon puolesta ihmeteltävää.

Gallup: Eli eli, tuo miekkonen on siis veljeni kaveri ja aikoinaan veli oli näyttänyt kuvan minusta tuolle miekkoselle, ja oli sitten todennut että "Onpas hottis" :D Noh, me siis tapasimme ja tunnettiin pari vuotta, minähän ihastuin tuohon mieheen ihan heti ensi tapaamisesta ja olin varma, ettei tuo mies minusta kiinnostu olleskaan, varsinkin kun olen sitä muutaman sentin pitempi ja minäkin olin vähän epävarma, että haluanko itseäni lyhyemmän miehen. Noh, pari vuotta meni ja alettiin sitten enemmän jutella, mies oli ihastunut myös minuun ja siitä se sitten lähti lopulta. Kesällä tulee neljä vuotta yhteiseloa, kaksvuotispäivänä mies kosaisi ja häät oli sitte viime elokuussa. Vauvayritys on aloitettu viime toukokuun paikkeilla.

ON: Joo, eli nyt reissusta viimein tultu ja nyt vähän taas ihmetyttää oma kroppa. Aloin jo miettimään että onko ollut joku aikainen ovulaatio, vai onko seksistä johtuvaa kun eilen illalla sattui ihan hirveästi kohdun tietämille, tuntui hieman elohiirtä ja tänään sitten oli ruskeaa möhnää pikkuhousuissa. Okei voi johtua että eilen harrasteltiin aamusta ja mistä sen tietää onko vielä sitten jostain syystä tullut kuukautisveren jämiä vai mikäs nyt on kysymyksessä, mutta täytyypä seurata että mitä tästä kehittyy. Ei kyllä koskaan ole tullu näin myöhään mitään vereen liittyvää.
 
Hellurei :)

Nyt pelkkää omanapailua joten anteeksi. Mä näin pari yötä sitten unta että plussasin ja mun piti tulla heti kertomaan siitä teille. :D No untahan se vain oli ja testitkin mulla on loppu niin en voi tietää oliko se enne vai ei. Mahaa nippailee edelleen ja tänään on nännit ollu jotenkin arat. En kyllä mitenkään jaksa uskoa että tuolla masussa ketään olis kun en onnistunut ovistakaan bongaamaan mut kai se täytyy ensi viikolla käydä testi hakemassa varmistukseksi. Näyttäs toi kiertokin taas venyvän niin täytyy varmaan soitella gynelle ja kysyä saanko aloittaa terot uudelleen. En kyl ymmärrä miten mun kierrot voi edes tällaisella tyylillä tasoittua mut tehdään nyt niin kuin lääkäri käskee. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille :)
 
Carne, ei ole muru enää pitkä aika toukokuuhun :) josko silloin sais vauva luvan tulla? ;)

Chiba, jos se olikin aikanen ovis ja nyt sieltä on sit irronnu iso follikkeli? jos kerta vertakin tuli? :) näin mie sen kuvittelisin.. koska mieki säikähin tokassa kierrossa että mitä ihmettä se veri oli, nyt tulee sit joka toinen kierto veriläikkä, aina kun oikeasta muniksesta irtoaa munis.. eli varmaan huomenna :D

Namppis88, ootko sie tehnyt testiä olleskaan muru vielä? :D josko se ovis oliskin ollu ihan normiaikaan? eli nyt oliskin jo joku dpo14? meinaan eihän sitä tiiä kun et ovista saanu tikutettua!?! vai oisko sulla ovistikkuja vielä? meinaan mulla nännikipu tarkottaa ovista, mutta se kyl tulee päivä oviksen jälkeen.. :) nyt mie puuhkun siulle plussaa ++++++++:whistle: :heart:

t84, kuinka voit? :heart:

täällä on aivan ihania rakkaustarinoita :) oikein sydäntä lämmittää :heart: Jomilla varsinkin, monta vuotta tiesitte toisenne, mutta yhtäkkiä se lempi leiskuu! ;) Memelisa ja sie oot ihka aito esimerkki siitä, että myös netistä voi löytää jonkun, sen oikean :heart: ja huomaan, että täällä jokainen rakastaa aidosti miestään, ja tietää, että kaikki ei ole niin yksiselitteistä, tulee ylä- ja alamäkiä! tätä se aito rakkaus on :heart:

pakko oli hehkuttaa rakkaudesta :D anteeksi.. :ashamed:

ON,siis mulla on niin voimakkaat ovisoireet kuin olla ja voi, kovin nipistelee oikealle puolelle (itsestäpäin katsottuna)! eli varmaan tänään irtoaa! tänään sit talletus, ja varmaan huomennakin vielä varmuudeksi! :heart: eli tänään dpo0 todennäköisesti! tästä se jännäily taas alkaa!
 
t84
tiuhti mä voin ihan hyvin :) Mulla on ihan sellanen olo että vois töihin lähtee, mä en yhtään tykkää lojua tekemättä mitään : / Ja oon hereillä ollu jo vaikka miten kauan, mitä mä nyt sit teen?
Tosi hyvät noi sun oviskivut! Eipä oo sit epäilystäkään, ovista pukkaa eli hommia hommia :D Sulla on niin ihanan lyhyt kierto niin otat aina meidät muut kiinni!
Mä muistan muuten kun nuorempana kirosin että onpa perseestä kun menkat tulee näin usein (kavereilla siis useallakin oli kierto joku 40 ja mä olin niille niin kateellinen), no enpä olis arvannu että joskus oon tosta ilonen :D

Niin ja me tavattiin ukon kanssa kun oltiin ööö 17? Se ihastu muhun samantien, eikä kyllä peitelly sitä mitenkään ja oli oikeen sellanen ärsyttävä iilimato (no ei sentään) eikä antanu periks tai uskonu kun kieltäydyin treffeistä :D No mä sit lähinnä hengailin sen kanssa kun muutakaan ei ollu (siis oikeesti, ihan kamalaa :ashamed:) mutta siitä mäkin sitten ihastuin siihen. Se oli jotenkin niin erilainen kun aikasemmat säädöt (eli ei ollenkaan mun tyyppiä, tai niin luulin...), mutta paras mies se on mulle :heart:
Eka koira tuli meille hmmm olisko ollu -02? ja seuraava -03, nykyiset -04 ja -10. Tossa välissä on käyny pentuja kotihoidossa ja muutenkin ollaan oltu tekemisissä noiden järjestöjen kanssa jotka pelastaa virosta koiria.
Kihloihin mentiin vuonna 2002, vielä ei naimisiin olla päästy :ashamed: Ihan varmasti vielä mennään, ja luultavasti viimeistään sitten jos vauva joskus tulis niin tylsästi ristiäisten kanssa. Mies on ollu kokoajan sitä mieltä että käydään edes maistraatissa, mutta mä haluun kuitenkin edes jonkinlaiset häät. Syitä on moniakin ettei häitä olla vielä järjestetty...
Vauva on saanu tulla jo joku 4v mutta tosiaan yritetty ollaan 2,5v.

Mitäs muuta, täällä olis jo dpo 7 :p
 
t84, me ollaan päätetty että mennään tylsästi ristiäisten kanssa samaan aikaan naimisiin :) eli yllärinä sukulaisille! isi saa kyllä silti saattaa minut papin eteen :D ja kyllä me siis ennen sitä käydää maistraatissa, mutta otetaa se papin siunaus.. mutta siullahan on samanlainen kierto ku mulla, KP11 tai 12 ovis, eikö? :) meinaan siulla on nyt dpo7 ja mulla dpo0, eli meet viikon edellä :D mutta kyllä mie oon tyytyväinen että on lyhyt kierto! näin äkkiseltää katottuna Sokruli taitaa olla ainut jonka kierto on 25-30.. mulla taas 23-25 :) ja nyt koputan puuta *kopkop*

siis jos nyt ei tästä kierrosta tuu tärppiä niin ei sit mistään, on meinaan niin hirveet oviskivut ja limat ettei oo tosikaan! nyt kun sais vaan ajotettuu oikein :ashamed: vielä ei oo munis irronnut kun ei oo sellasta kipua ollut.. toivotaan et se irtoo kohta ja sit illalla menevät simpat tekis tehtävänsä!
 
t84, niin ja kauan sie oot sairaslomalla? tänään kyllä lepäät vaan, tai meet koirien kanssa vähä kävelemään ja teet kevyitä asioita ettet vaan tuu kipeeksi taas.. tai jos on siivottavaa niin siivoat hissukseen :)
 
Huomenia!

tiuhti, en yhtään tiedä. Ei ole kyllä mitään ovisoireita ollenkaan ollut. Kyllä mielessä kävi että mitäpä jos en viime kierrossa ovuloinutkaan ja nyt sitte ovuloin jo nyt jostain syystä menkkojen aikoihin. Tosiaan vielä nytkin tulee vähän tuhruavaa vuotoa. Munasarjat ei ole olleskaan olleet kipeänä tai mitään.

t84, paranemisia sinulle. <3 Mie vähän ajattelinkin että sinulla ois menny munuaisiin se tulehdus kerta verta tuli. Hassua etteivät ottaneet niin tosissaan kun soittelit kunnalliselle. Kannattaa pistää varmaan pientä reklamaatiota, koska tuossa olis saattanu käydä hassustiki. :/
 

Yhteistyössä