Daadeli on kyllä hassu!
Voi kun miekin innostusin tuosta aukon tutkiskelusta, mutta ei. En tahdo mitään napukoita etsiä, eikä limojen tarkkailusta ole hyötyä. Koska yhdynnän jälkeen ei vois 2 päivään tarkkailla niitä, koska sperma vääristää... Ja nyt sit kun täällä puputellaan joka toinen ilta, niin miun limat ei ikuna pitäs paikkaansa.
Minä: HIRVITTÄVÄ, tosi paha hormonaalinen selkäsärky mulla. Eli ennen menkkoja (n. viikkoa ennen) selkä kipeytyy, koska siellä alaselässä luut löystyvät ja alkavat lonksumaan. Olin aamulla pilateksessa joka auttoi vain hetken, ehkä tunnin, sitä kipua...
EI oo ollu pitkään aikaan selkä näin pahana, eli hormoniryöppu on mulla nyt meneillään, jos en raksaana ole.
Ryöppy on mulle hyvä asia. Mutta sattuu niin paljon että tekis mieli mennä kotiin sänkyyn.
Ja kun ei särkylääkettäkään kehtaa tähän aikaan vedellä. Siis just ennen menkkoja. Tuleepas kivut huonoon aikaan. :'(
Sitten vielä.
Pupuhommista kysyisin.
Eli kun nainen on päällä, niin nehän valuu heti pois. Eikö valukin?
Niin jos ne on jo valunut pois, niin kannattaakohan silti viettää aikaa vielä tyyny persuuksen alla? Jos sinne ois vähän jäänyt?
Vai suostuuko teidän ukot aina lykkimään varovasti itse päällä ja olla läikyttämättä niitä mihinkään.
-B