~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

miracle ok. pidetään vaan se yk siellä. :D ja ittehän varten ne oikeestaan on ne yk:t. Olkoon vaan. Nyt meen tekemään sapuskaa kun siippa pian kotiutuu reissustaan. :wave: possupihvejä olis ja perunaa... mitäköhän niille tekis. No enköhän mä jotain keksi.

MOI TAAS!
 
Hellou!
Täytyy tännekin kertoa kaikille vinkki vinkki kun kävin kosmetologilla niin se kertoi, että naamasta näkee milloin on ovulaatio!!! Sillon kun suun pieleen (jonnekin hymykuoppien tietämille tai n.1cm suupielestä) ilmestyy joko "rasvaisempi" iho tai toisille ihan näppyjä tai yks näppy. Kertoo kuulemma myös kummalta puolelta munasolu irtoaa :D Ihan uskon tän kyllä, kerto niin monta muutakin juttua jotka piti ihan paikkaansa... Eli naamoja sitten vain tutkailemaan!!!

Onko muuten tää vähän tyhmä kysymys...mutta... tuossa listassa, niin miksi kaikki jotka ei laske kiertopäiviä on "taustailijoita" otsikon alla...? Eikös taustailijat vain käy lukemassa eikä varsinaisesti kirjoittele kun satunnaisesti? Vai mitä se tarkoittaa? Kun kuvittelin kuuluvani haaveilijoihin tai joihinkin tjottailijoihin kun en päiviä laskekaan...bongailen vain näppyjä :LOL: Heh, ei tän kummempaa, tuli vaan mieleen :D
 
Mukavaa reissua Sinikallekin :)

Minnie- no johan on!! muaki sieppaa ko menkat ei ala.. Ny sit ei taas ees tuhrua tuu vaiks pupuiltiinki, ja sen ny ois viimeistää luullu sit tuottavan vuodon runsastumista, mut ei! :eek: |O No, kyl se sielt viel tulee :) Jos vaiks neljän pvän pääst sit B)
 
Terve kaikille!
Piti ihan tänne tulla kun kiukuttaa, niin vietävästi.Sain eilen kuulla että yks meidän töistä on raskaana. Ja mä oon ihan kamala kun sanon näin, mutta olisin sen suonut kenelle muulle vaan... Tiedän että ei sais sanoa niin, mutta kun meidän kemiat ei kohtaa =) tuleeko teille koskaan tälläsiä ilkeyksiä mieleen :)
 
mä kyllä taidan allekirjottaa ton näppyjutun! kiitos vaan kukkaiskeiju! tulee nimittäin ovisaikaan ihan vaa 1 tai kaks selkeää näppyä suunympärysalueelle, sitte vast myöhemmin tulee ne kunnon pms näpyt ja rasvanen iho :(
 
toivova-84, joskus tulee kyllä sellasia tuntemuksia että sois kelle muulle vaan raskauden kun sille tietylle tyypille. hyvä esimerkki on se että mun kaveri, tai no entinen, tuli raskaaks vahingossa, ja nyt siltä on jo otettu se lapsi pois koska se ei todellakaan ole mikään äiti ihminen. se on niin väärin, me kuitenkin miehen kans jo yritetty kauan ja meillä ei tärppää ja sitten jollain käy noin.! ainahan sitä pitäis toisen puolesta osata olla ilonen, mutta joskus se on vaan niin pirun vaikeaa. ymmärrän täysin että sua kiukuttaa.! :hug:

ja miracle, uutta testiä vaan kehiin, kyllä se plussa sieltä tulee.!! :)
 
siis mitä mitä? Eiiiii.. ei mua saa tsempata tekeen uutta testiä :ashamed: Koht pian oikeesti epäilen, et oisinkii raskaana. Ko en mie oo! Se o ain alkanu näin.. et tuhruttaa ja välissä voi olla pväkin ku ei tuu mitään.. Ja sit tulee taas. Ny se tuhru vaan alko vähä tavallista myöhempään...
mut kiitos tyty, toivova ja yöperhonen silti kannustuksesta :D Hyväähä te toki aattelette =) Mut en mie oo B)
 

Yhteistyössä