~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Okei kiitti! Pitääpä ottaa niistä selkoo. Sitä meinaa olla ihan H-Moilanen ku on olemas kaikki terot, luget, clomit jne. eikä mistään vielä omakohtaista kokemusta / tietoo mihin vaivaan niitä käytetään :| Joo teehän testi raskaana kuulostat olevan :heart:
 
Eikös liian lyhyt oo se alle 9 vai alle 8? en mie muista... Mut normi on siis se kaikki 10-16 välillä kai. Lyhyempikin ilmeisesti ok. Ja kyl mie uskosin, et se on vaa sitä samaa taas et ei vaa ala iha heti...

Ja mu mielest ne ol luget, auttaakoha terot siihe muute kans? Et jos luget onkii vaa se voimakkaampi vaihtoehto?
 
yöperhonen :LOL: Kiva ko sie yrität olla positiivine :LOL: Hihii... mut ko mie en oikeesti oo ko tää on jo varmaa kolmas kerta ko mu kroppa alottaa tämmösel "tulee tuhrua, ei tuu, tulee" -leikillä... Ja niit roskishaamuja ny tulee ilmeisesti tämän tästä ties kui monille B)
 
tottakai oon positiivinen ja tsemppaan sinua [/b]miracle, sullekin täytyy tehdä niin kun olet aina kaikille niin positiivinen ja auttavainen.! :) enkä todellakaan halua millään lailla painostaa sua.. toivon vaan niin kovin kaikille meille ++++++++++
 
Joo samaa mie toivon teille kaikille :heart: Mie voin vaiks jäädä tänne semmoseks emoks, joka pittää pinon pystyssä ja lähtee odottajiin viimoseks :LOL:

37,6 oli lämmöt.. Oho.. No mut se on tätä kesää... Ko miula äske oliki tosi kuuma.. Ja tunti sit peittojakii heiluteltii... Ni se tul varmaa siitä =)
 
mun on paha mennä sanomaan tohon mitään, koska itse en kovin herkästi testejä tee... olen ajatellut että tulee jos on tullakseen enkä rupea testeillä sitä vahtaamaan.... sitten kun on täti jo paljon myöhässä niin sitten voi varmuuden vuoksi tehdä. eli siis yksinkertaisesti vastaan saman vastauksen kuin toivova :)
 

Yhteistyössä