~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Mie en hirmu pitkään toki oo yrittäny, mut kyl me varmaa tehhään niin (jos on alatiesynnytys joka menee hyvin) et het annetaan tulla ku on tullakseen, eli ei käytetä ehkäsyä lainkaan siinä välissä. Imetys kummiskii aika hyvin ehkäsee (jos onnistuu imetyksessä) ja jos ei ehkäisekään, ni ei sekkää maailmaa kaada, eli iha hetiki voisin kyl raskaaks tulla :) Tietty kahtellaan sit viel paremmin, et mikä on fiilis, mut tältä tuntuis ainaki ny =)

Jopas nukutti!! Heräsin vast äske :D Tosin miehää valvoin puol viidestä kasiin :p
 
Huomenta miracle :p !
mä oon samaa mieltä sun kaa ton kakkosen suhteen, mut tulis nyt prkl ensin ees tää ykkönen :kieh: !! Meillä töissä kaikki painostaa, et olis nyt kuulema mun vuoro tulla paksuks ja sit ne kokeilee mun mahaa, et onko sielä jo joku ja aina jos pyörryttää(mua pyörryttää usein), ne on ihan täysin varmoja, et oon paksuna, vaik ei kukaa tiiäkkään tästä yrityksestä :kieh: olispa niillä kohta ihan aihetta tällaiseen :D
 
Miracle voi toista, älä lannistu :hug: Luulenpa, että kaikella on tarkoituksensa. Ja olisko mitenkään mahdollista, että tällä hetkellä stressaat häiden takia, niin kierto olisi sen takia sekaisin. Ja luulen, niin kun olette häänne viettäneet ja elätte stressitonta kuherruskuukautta miehesi kanssa, niin johan plussa pärähtää. ;) :heart:
 
Hepskukkuu!

Katoitteko tytöt auringonpimennystä?

Oon minäki tuota pikku kakkos-asiaa miettiny ja vähän sellasta oon kans aatellu, että aika pian saa se kakkonenki tulla, siis jos nyt helkkari tulis tämä ykkönen ensin! Tuolla miehellä jo tuota ikääkin, niin senki takia ainaki kaks ekaa lasta suht lyhyellä ikäerolla ajateltiin, mut en minä uskalla liian tarkkaan suunnitella, kun ei se sitten kuitenkaan mene niin.
 
Dadde, en mä usko.. Ku ny en oo taas häistä ressannu yhtään.. Se tulee vain ajoittain. Enempi oon ressannu/ressaan tätä tärppäämättömyyttä.. Mut nii, eiköhän se tästä taas iloks muutu, kunha pääsis uuteen kiertoon ja täti ois lähteny kylästä :heart: Mut kiitos tsempityksestä! Tuli tarpeesee :hug:
 
Kiitokset rouva B:lle ajattelin järjestää romanttisen rakkauden illan tänään :whistle:
Kynttilöiden, punaviinin ja juustojen kera.
Kämppä siivottu, lakanat vaihdettu, laudeliinat uusittu. Rämevaja siistitty, tukka pesty, uudet pitsi alusvaatteet vaihdettu. Tänään tämä tyttö tekee rakkautta :heart:
= eli siis lukekaa, saunan ja kahden viinilasillisen uuvuttaman nukahdan sohvalle, juustot suupielissä ja viinirypäleet rinnuksillä :D
 
Louvre, nii mut ko en mie ees ressaa sitä :( :ashamed: Ko se o ainoastaa toi "tärppääkö jo?" -ajatus joka ressaa. Häihi herään vaa tosi harvoin (eli yhtenä hetkenä huomaan vaik, et ai nyt on ennee viis vkoo niihi yms). Ja ko häihi on jo miltei kaikki hommattuna ni ei sitä sillai osaa ressata. Mut viel ko sais ajatukset pois tästä yrittämisest ni sit vois tärpätä.

Mut mite mä sen teen? Palstatauko auttais, MUTTA ku ei mul oikee oo muutakaan.. tottunu niin oleen ain tääl yms. Ko ei oo töitäkää. Ja niitä hankkisin vast sit ko on häät ollu.. Äh, meneepä vaikeeks.. |O
 
dyffy osta jotain kouluun liittyvää.. esim. uusi reppi, vihkoja, kynia penaali tai yms. ku koulutki alkaa kohta 11.8
Siitäpä tulikin mieleen mun pikkuveli lähtee ekalle luokalle, miten se on jo niin iso. äskenhän se vasta synty.
 
Miracle mua on ainakin todella paljon auttanu se , ettei kp.t näy... Sitä yhtäkkiä huomaakin, et ei pahus mullahan on jo ovis tuloillaan... Ja varmaan osa syynä on myös se ettei mies ole kotona. Niin ei tule edes ajateltua asiaa.
 
nibbler ihanan paidan löysit :)

mä haluaisin kakkosen suht nopeaan ykkösen jälkeen. en haluais alottaa enää mitää hormonaalista ehkäsyy, ku sen lopettamisen jälkeen on näin vitun vaikeeta... mut mulla on kumminki 4v koulu alkamassa syksyllä, et jos esikko päättää vuoden päästä tulla, ni mun kannattaa varmaan käydä koulu sit loppuun, ja sen jälkeen ruveta tehtailee toista..
 
Daadeli oli ihanan yllätyksen keksiny... :heart: itsekin pitäis kehittää jotain, kun meille tulee kuun lopulla seurustelua 1v täyteen. mies on viimeksi keksiny yllätyksen, mä haluaisin nyt. varsinkin ku mies on hiukan ilmaissu että hän ei aio mitään, joten mulla on varaa suunnitella...
 
Olipas hienoa katsella auringonpimennystä. Tiesittekö, että seuraava auringonpimennys tulee joskus vuoden 2010 jälkeen? Ja täydellistä auringonpimennystä ei suomessa nähdä kuin joskus yli sadan vuoden päästä. Hurjaa. B)
 




1.8.2008




Piglet...................... kp 50/27-.................................(taustailee)

Minnie-.....................kp 39/30-33..............................(tjottailee)
Emiliana.................. kp 31/28-33....................................... yk 4
Noomi- .....................kp 31/22-26........................................yk 1





Sannya.................. kp 29/??...............................................yk 1
DeviLiah...................kp 25/25............................................ yk 2
Louvre...................kp 25/32-35...........................................yk 5
Kada75..................kp 25/26-29..........................................yk 4
kiharapää............... kp 25/32-35(-43)...............................yk 11
Siniviuhka............... kp 24/26-29.........................................yk 6
Kuumeilija............... kp 23/26-41.........................................yk 6
mulmul.................... kp 21/25-28.......................................yk 12
baby butterfly..........kp 21/28.............................................yk 2





Humu82...................kp 19/27-33............................yk 1(yht. yk4)
Laala...................... kp 18/??...............................................yk 2
yöperhonen-.............kp 18/23-25........................................yk 6
nibbler.................... kp 17/28...............................................yk 14
Ouska......................kp 17/28-??...........................................yk 5
Terhi82....................kp 17/28..............................yk 3(km jälkee)
Hemuli1981.............kp 16/28-38..........................................yk 3
Veena......................kp 16/24-28........................................yk 15
Duffy........................kp 15/34...............................................yk 4
kaz..........................kp 13/??.................................................yk1
HaLPe......................kp 12/24-27..........................................yk 6
kossuvishy...............kp 12/26...............................................yk 7
Talvis.......................kp 12/30-31(-43)..................................yk 4
Nera-85....................kp 11/28-35.........................................yk 4
Lumikeiju.................kp 10/28- ...........................................yk 4




TinyAngel.................kp 9/29-30.........................................yk 5
Santtuli...................kp 9/27-57..........................................yk 4
Kauris-82.................kp 8/30..............................................yk 5
tyty86......................kp 6/30-35..........................................yk 6
johanna83...............kp 5/32-40..........................................yk 5
ElinaMaria...............kp 4/28.................................................yk 7
Marshmallow............kp 3/23-26..........................................yk 2
Miss Mindy................kp 3/33-35..........................................yk 2
Rva B.......................kp 2/33-41........................................yk 16
Finu.........................kp?/??.................................................yk 1
Jouskari-82.........................................................................yk 11
toivova-84..........................................................................yk 1
miracle.................................alkamassa yk 5(yht.yk 8) km jälkeen

[color]

HAAMUJENGI:




Taustailee:

vinka........................Kuumeilee
Alisa84.....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta
Pantalaimon.............Taustailee ja yritystä on?
Louvre......................Palstatauolla
Simppu82.................Palstatauolla, tjoittailee
JJ-t...........................kirjottelee enempi lapsettomuuspuolella, yritystä on
Citilda......................kp ?/27-28........(taustailee)................yk 5
Daadeli.....................tjottailee
Sun Rise..................tjottailee, yk2
Dooris85................. jättää ehkäisyn piakkoin
kukkaiskeiju..............tjottailee
revera........................kuumeilee, pillerit vielä käytössä
Diodium
apsu
Valma
Henuliini
papaijaa8
teddybear82
Mansikkatee
Nanniina
[color]


PLUSSANNEET:
:heart::heart::heart:






Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38
Niiskunena-78........... yk2......... 30/28
tiger75........................yk 11........30/27-29
Kat.................................yk1..........31/35
Veiled87.......................yk 4..........32/28-29
nimiko..........................yk 6............ 42/26-28
mimmukka81..............yk 9
xAnnax.......................yk 7............ 35/28-31
Zoe-F....................... yk 1............ ..27/??
EllaMaaria.................yk 1...............kp?/??
melisha.....................yk1 .............kp 28/30
Linna
Suunnistaja..............yk 4...........kp 32/26-28
outsa5......................yk 5............. kp 34/33

keskiarvo 4,40 (185/42)
 
Kiitti Dadde ehdotuksista, pitää käydä kirjakaupassa vaikka kattelemassa jotain.

Ymmärrän mirkku sun turhautumisen täysin, siis vaikka itellä vasta yk4 menossa niin aattelin, että jos ei nyt tärppää niin vois iteltäki nuo kp.t heittää huitsin kuikkaan :kieh:

Tein äsken ovistestin ja oli tosi haalea viiva, siis haaleampi kuin eilen, whaaaat?! Hmm mulla ei kyllä ollu pissa rakossa ku 3 tuntia, eilen oli yli 4h ja eilen pissasin kolmelta, tänään tossa pikkusen kahden jälkeen. Oisko mahdollista, että se LH-huippu ois ollu illalla, apua, meidänhän pitää panna töpinäksi :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä