~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

voi hittoooooo, en kestäääää!!
minkä v-tun takia ennen menkkoja menee tissit kipeeksi!???
en kärsi olla mahallaan ollenkaan, enkä kärsi pitää rintsikoita kun nänneihin koskee! töissä yhtä tuskaa olla, kun en kuitenkaa viitsi ihan nakupellenä hillua!
:kieh: :kieh: vähemmästäki on räjähdysherkkä ja äkäinen..

 
mirkku ei kyllä mun ymmärrys ja sietokyky alkaa olla pikkuhiljaa täynnä. sit viel ku hiton nännit on koko ajan pystyssä nii sattuu vielä enemmän!!!!! Arrrrrrrrrggggggggghhhhhhhhhhhh!!

laitan kohta jonnekin palstalle ilmoituksen, joka menee suunnilleen näin:
Etsin muhkealompakkoista tai muuten vaan rahassa kiinni olevaa ystävää kustantamaan sukupuolenvaihtoleikkauksen. mahdolliset vastaukset yv:nä tai suoraan sp:hen.
terv: naiseuteen kyllästynyt
 
huh.! ompas täällä taas naiset kirjotellu :) oon ollu ihan hurjan kauan poissa... en millään jaksanu kaikkea tekstiä lukea, joten olen aivan pihala nyt kaikesta.!

mutta anyway, hurjasti onnea plussanneille!! :flower: :heart:
ja teretulemast uusille :flower:
:hug: vielä kaikille pahan tädin yllättäneille.!!

ON meillä mies on nyt aivan sekasin... se on täältä ottanut "vauvaliimaa" ja "tarrasukkia" termit käyttöönsä ja höpöttelee joka ilta mun masua silitelen että: "papin pikkunen siellä, nyt laitan sulle tarrasukat jalkaan ja vielä paljon vauvaliimaa päälle. sua toivotaan nyt mamin kanssa niin paljon että kyllä sä siellä nyt vain jaksat kasva...!" minä sitten itkeä tuherran ja toivon että siellä joku pikkunen alkais kasvamaan.!
 
enpä oo miettiny mitään horoskooppeja ainakaa.. alkuun ku alettiin vaavii toivoo, ni ois tullu talvivauva. tällä hetkellä ois tulossa kevät, tarkemmin vappuvauva. sille en kyllä yhtään lämpee, mut kaikki muu käy :) totta kai pieni on rakastettu vaikka tuliski just "harmittavaisena" vappuna.. :D :heart: tää vaan siks ku mun yhdel hyväl ystäväl on vapun alla syndet ja se oli aina semmost säätöö juhlimisen kanssa.. tuli pahuksen pitkiä vappuja.. :LOL: ei vaiskaa.. mut kesä/alkusyksyvauva ois "ihanteellisin", oikeastaan mikä tahansa vauva, meidän vauva :heart: ite oon kesän laps ni sille on helppo lämmetä =)

EM onpas sulla nyt ollu kummallisia kiertoja.. :/ koitahan jaksaa :hug:
 
miracle Voimia! :hug: Kyllä se siitä taas lähtee! Et koskaan voi tietää millon se sitten lopulta tapahtuu ja pikkuinen saa alkunsa. ;) Tämä menee nyt nukkumaan. Aamulla herätys puoli5!! :eek: Hyviä öitä kaikille! :wave: Niin ja ukkokin tuli tänään kotiin! :p
 
Talvis kiitti... :) Kyllä mä jaksan, vähän vaan ärsyttää kun ei tiiä et missä mennään. Mut nyt on kp3 ja me alotetaan sellaset peitonheiluttelut tuossa kp 10 tienoilla ettei tosikaan!! :LOL:

Yöperhonen, voi kun suloista. :heart: toivotaan että siellä masussa pieni köllii!

Hei, jos greippimehu tuntuu tylsältä poppakonstilta niin kokeilkaas tätä: http://www.varjojenkirja.com/loitsut/67.html Seikkailin ihan ihme sivuilla tänään.... siinä kunnon taikakeinot raskaaksitulemiseen. :LOL: :D
 
:D ton loitsun jälkeen syödään vasta ja pistetään kukkia patjan alle ja viskotaan suolaa ja muita elintarvikkeita vasemman olan yli, jonka jälkeen siirrymmekin rakastelemaan kumisaappaat jalassa heinälatoon.. ( siinä on vanhankansan mukaan kuulemma poikavauvojen tekotapa, kumpparit jalassa heinäladossa seisaalteen ) ....testatkoon ken tahtoo :)
 
sen kertomuksen mukaan, jonka oon kuullu, niin se homma menee niin, että kun isäntä on tekemässä peltotöitä/vastaavia, niin emäntä menee ja kiksauttaa sitä isäntää, jolla on siis kumikengät jalassa :D
tota kertoi erään ison talon emäntä, joka oli sen kuullut jostakin, eli sellanen vanhan kansan urbaanilegenda..vai onko se kovin urbaani, jos perustuu maaseudulle :D :D mutta kuitenkin se emäntä kertoi, että tollatavalla heille oli syntynyt kolme poikaa ja "perinteisesti" kolme tyttöä :D :D
 
eikun vaan jokainen harrastamaan sitä paljon puhuttua doggingia lähimmän kiskan nurkalle,muistaan vaan varustautua kumisaappain :D ja eihän sitä tiedä, voihan toi tietenkin toimia, jos "peltotöiksi" lasketaan vaikka nurmen leikkaaminen :D
 
Mä en oo Sinikka]/b] tosiaan monen monituiseen vuoteen käyny tietomaassa, mut täytyy nyt sit sunnuntaina tai ens viikolla käydä kun on seuraavan kerran aikaa.

Apuaa, irtisanottini meidän kämppä! Käytiin kattoon yhtä kämppää ja ollaan kiinnostuttukki siitä, mut ku se on myynnissä vielä tän kuun loppupuolella saakka niin en sitten tiedä, että jos me sanotaan, että halutaan vuokrata se ja sit se saadaankin myytyä vaikka parin viikon päästä! Se sopimus välittäjän kans on kuulemma 27.8. asti, mut eihän me sinne asti voida odotella kun tänään on irtisanottu kämppä.

Aateltiin, että otetaan hienoinen riski ja luotetaan siihen, että kämppä löytyy!
 
jaha, pitääki mennä tiimariin hakee hopee, kultanen ja vihree kynttilä :)
tunnustan ja tätä ette kerro kellekkään mutta mä uskon noihin maalaistaikoihin. varsinki niihin jotka on siellä naimisiin.finetcomissa jolla tuodaan naimaonnee ja ja sen sellasta :) tais siellä muutama hedelmällisyystaikaki olla.

mä en enää koskaan juo lasillista piimää ennenku meen nukkumaan. en koskaan.

ai juu heräsin menkkakipuihin. teorioita?
 
nibbler, vaikee sanoo :D Jos siula ol ovis ja sie raskauduit ni menkkajomotukset alko jo nyt? Eli simmoset valejomotukset, kuin menkkojen vuoks, mut onkii raskaude vuoks! :heart:

Kiitti viel kaikille halauksista, tulivat tarpeeseen :) Ja juu, ette te musta pääse kyl millää eroon :D Mikäs sen pahan sais odotuspuolelle meneen :saint: :LOL: :LOL:

Käytii siel miehen kamun luona, sil ol ihana pien vaavi :heart:
 
noku ei sekään oo ehkä loogista..tai oikeestaan kyllä se voi jo olla jos mulla on kp 17 nyt.
eikös yhen teorian mukaan kaikki möyriminen mahassa oviksen jälkeen ollu jonku hormonin aiheuttamaa? ku muistas että missä tää luki ja mihin tää perustu. joskus toivois että omistais miraclen muistin :)

ovista ne oo ite huomannu täs kierros, mutta tissit sen on bongannu :LOL: ilmapallo fiilistä nyt jo vaikka yleensä menee kuitenki enemmän aikaa ennenku nää lähtee kasvamaan...
 

Yhteistyössä